Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Mijn kleine, lieve, arme Vitootje heeft een longontsteking! Hij bleef zowat in het hoesten en vanmiddag kreeg hij opeens koorts en zijn ademhaling werd heel raar en snel. Meteen huisarts gebeld, maar die was er niet. Vervanger gebeld en ik kon meteen langskomen. Nu heeft hij Ventolin in zo'n inhaler en antibiotica. Mijn sjieluge mormeltje!
Loretta is De Mol. Punt.
Ach nee arm Vitootje! Longontsteking, hoe komt ie dáár nou weer aan? Hopeljk slaat de AB snel aan hoor .

Eh, inhaler bij zo`n kleintje, hoe gaat dat?
Dilemma; kreeg mailtje met een bod van 200 euro op de Buzz en bij akkoord (accoord schreef ze ) kon muts `m gelijk komen halen. Ik teruggemaild dat ie voor minder dan 300 euro niet weggaat. Krijg ik net weer mailtje dat 250 haar laatste bod is. Zal ik zeggen dat ze `m voor 275 kan komen halen? Ik was namelijk van plan om even af te wachten of ik geregeld kan krijgen dat ik een nieuw voorwiel gratiezzzz krijg en `m dan weer met nieuwe foto`s op MP te zetten....
Arme Vito. Goed dat je toch naar ha gegaan bent. Hoest Tony ook zo erg?

Hoop dat ze beiden snel beter zijn.

Pep, de inhalator doen ze bij die kleintjes met een 'verlengstuk'

Het 'kapje' gaat dan over de mond en neus.

Ik heb hem gehad voor oudste. Gelukkig vond hij het niet erg om dat ding op zijn gezicht te krijgen.

Vlekkenupdate: 1/3 kind zit nu van kop tot teen vol met rode puntjes, andere 1/3 kind alleen gezicht en nek, maar ze worden bij hem wel groter. Oudste begint nu ook rode stipjes op zijn wangen en kin te krijgen.

Gezellig. Pep, minimeet?
Getver, jij dus ook ziekenoeg, Maantje. Heb je je Handboek Goed Ouderschap er al bij gepakt om de vlekjes te determineren? Zesde ziekte hebben ze al gehad, toch? Zou dit de vijfde zijn? Leuk, zo'n raadspelletje!

Ik heb net de HAP gebeld, want Vito blijft heel erg kortademing en benauwd. Het ademen klinkt echt alsof hij aan het zagen is en hoesten doet pijn, want huilen. Ik kan om 21.00 uur terecht. Waarschijnlijk krijgt hij dan toch ander spul dan Ventolin. Tis echt zielig!
Loretta is De Mol. Punt.

Deze is het. Inderdaad net zoiets als die van Laluna.
Loretta is De Mol. Punt.
Och Kessje die arme Vito wil hij wel aan de ventolin? Nemo werd er zo hysterisch van dat ik het echt alleen in echte nood gebruikte en dan nog liever niet.

Hoop dat je vanavond iets krijgt wat hem snel beter maakt. Geef hem maar een dikke kus van tante Vis.

Nu even bijlezen.
Tssssssssssskkkkkkkkkkkkkk zit ik met cheerende poppetjes Juno te schrijven, bekijk ik bericht, zie je er helemaal niks van.

We zetten extra engelen in:

Heey

OOhhh Kess, Arme Vito (en arme jij)

Mille was laatst ook met Nano en inhalator in de weer (toevallig want toen ookal allebei voorkeurshouding). Hij moest steeds vreselijk huilen, maar dan ademde hij het tenminste wel in. Grote kinderen weigeren soms te ademen.

Beterschap lieverd!

En Luna ook beterschap voor de frummeltjes , wat een narigheid steeds. Ben benieuwd wat ze uiteindelijk hebben. Hier is nog geen enkele kinderziekte (afkloppen!) voorbij gekomen, dus ben een leek op dat gebied..).

Pep, misschien nog even wachten? Aan de andere kant is, als 275 accepteert, verschil met 300 niet zo groot.

Hier alles goed, Ga even met Chica badderen en haar dan snel dr bed in mikken, als dat eindelijk weer eens normaal lukt.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hoe is het met de vlekken in huize Maneschijn?
Aaaaa wat zielig Kess! Meis toch, wel even schrikken een longontsteking. Succes zo bij de hap!
Mooie engelen, Vish!

Hoe'st nu met Nemo trouwens??
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
He gets Luun, twee zieke frummels ook niet leuk. Hebben ze ook koorts?
Hep mooje emootikon foor Ejowin

Hey iedereen is er ineens.
Ja jij was er weer
Nemo vandaag weer wat rustiger. Hij is echt al weken van slag, op kdv zeiden ze het ook al. Die totale hysterie af en toe, zo zielig voor hem (en voor mij ). ook een knalrode wang af en toe.

Vandaag heeft helemaal niet gepoept dus zal morgen wel weer feest zijn (op kdv gelukkig )
quote:Star schreef op 21 november 2007 @ 19:37:

Ja jij was er weer Meestal rent iedereen dan toch juist weg?
Succes morgen trouwens, hoe laat begin je?
Bah Kess, zo naar z`n ziek mannetje. Ik zit even te bedenken wat ik vroegah voor medicijnen kreeg als ik zo benauwd was maar volgens mij was dat echt alleen Ventolin voor de acute nood... Hmmm, Googlen levert ook niets op. Het enige wat ik zeker weet is dat ze andere medicijnen naast de Ventolin kunnen geven als de Ventolin niet goed werkt. Maar goed, de arts zal het straks wel zeggen. Aldus Dr. Pep En dikke :hug:!

Vish, hoe is het met jou en Nemo? Morgen De Dag??
quote:Vishnu schreef op 21 november 2007 @ 19:43:

[...]

Meestal rent iedereen dan toch juist weg?Lijkt er wel op, de rest is alweer weg
Heeeeej, scherm weer te lang open
nou dan zet ik msn wel aan.
Ja morgen werken, werd net gebeld dat morgen van 2 tot 6 is.
quote:Vishnu schreef op 21 november 2007 @ 19:46:

Ja morgen werken, werd net gebeld dat morgen van 2 tot 6 is.De piepers en de bloemkool staan al in hun pannetjes, morgen alleen nog aanzetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven