kusjes op flatscreen tv

20-09-2010 17:32 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag zag ik op een bijna nieuwe flatscreen tv allemaal lipjes staan.. Dochter van 8 jaar heeft blijkbaar iets liefs op tv gezien en had allemaal kusjes gegeven.

Maar hoe krijg je die vettige troep weer van het scherm af, als je geen vloeistoffen erop mag gebruiken? Iemand een idee?
Winterpret: Mijn koude handen onder jouw warme trui
ik heb nog een hele mooie schoonmaakset voor flatscreens, omdat je die echt echt echt niet met water schoon mag maken volgens meneer de verkoper.....(en ook echt niet met een gewone doek, nee nee)

Maar in handleiding tv staat: schoonmaken kan met sopje van water en wasverzachter of afwasmiddel. doekje zover uitwringen dat ie bijna droog is en poetsen maar.

Dus: zolang je er geen emmer water overheen flikkert mag je wel de tv blijkbaar wel gewoon "vochtig" afdoen. (aldus mijn meneer gebruiksaanwijzing)
ik ga er ook altijd gewoon overheen met een natte vochtige doek, waar soms ook nog een sopje inzit.

succes ermee.
Errug schattig.
speciale screenreinigervloeistof of een beetje 70% alcohol gebruiken
Hmm denk ik niet voor plasma gekozen he

Met plasma had je het zo schoon kunnen wrijven, daar zit een glasplaat overheen, met lcd weet ik het zo net niet.

(waarom nemen mensen met kinderen een lcd, ik snap het niet..)

Wel lullig voor je !
quote:zusenzoo schreef op 20 september 2010 @ 17:40:

Hmm denk ik niet voor plasma gekozen he

Met plasma had je het zo schoon kunnen wrijven, daar zit een glasplaat overheen, met lcd weet ik het zo net niet.

(waarom nemen mensen met kinderen een lcd, ik snap het niet..)

Wel lullig voor je !

Ah! Ik heb plasma! Dus indien geen plasma: vooral niet luisteren naar mijn advies!
Ik doe altijd een beetje glassex op een oude doek en wrijf daarmee de vlekken weg.

Lastig hè, kinderen... (heeft vandaag de hele dvd-verzameling van vent twee planken omhoog gezet...)
Het is niet bij mij thuis hoor, maar bij een kennisje... Ik ga haar in ieder geval de tips doorgeven.

Mijn kinderen zijn al wat ouder, die doen dat soort dingen niet (meer).

Bedankt allemaal!
Een kind van acht dat kusjes geeft aan de tv?
Wou dat mijn kind 2 jaar geleden toen hij 3 was kusjes had gegeven aan de tv in plaats het hele scherm met sudocreme in te smeren.... De waas zit er nog steeds
Voorzichtig droog weg wrijven met een stoffen brillendoekje (volgens vriendlief)
Mijn man heeft het met billendoekjes gedaan. De tv doet het nog.
quote:niekes schreef op 20 september 2010 @ 17:32:

Vandaag zag ik op een bijna nieuwe flatscreen tv allemaal lipjes staan.. Dochter van 8 jaar heeft blijkbaar iets liefs op tv gezien en had allemaal kusjes gegeven.

Ik vind dit zoooo vreselijk schattig....

(ik zat te denken: wij hebben geen tv maar een beamer. dus in ons geval zouden we de muur moeten ontvetten en texen)
Ik ga er maandag heen en neem alle tips mee (en schoonmaakmiddelen.. lol).
Wij hebben bij de koop van ons lcd scherm een speciale spuitbus voor schoonmaak/onderhoud meegekregen. Het heet heel toepasselijk Screen cleaning gel. Die zul je dus ook wel kunnen verkrijgen in winkels waar ze schermen verkopen.
Overigens hebben ze bij (uiteraard) Action zo'n pot met allemaal van die natte wipes voor het computerbeeldscherm. Kan je je nooit een buil aan vallen lijkt me zo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven