Het Theehuis
woensdag 21 november 2007 om 19:49
woensdag 21 november 2007 om 19:51
Ja Vish, spannend, morgen. Succes!Heb je er intussen een wat beter gevoel over?
Knalrode wang bij Tony betekende hier meestal: kies in aantocht. Misschien dat hij daarvan over de rooie is/gaat/blijft? Sneu, zo'n manneke die dan gewoon nog te klein is om duidelijk te maken wat er scheelt.
Ventolin en inhalator opzich werkt wel, trouwens. Vito vindt het tot nu toe erg interessant. Gaat in ieder geval niet huilen en zo. Gelukkig maar. Er zijn veel overeenkomsten met Mille! Ik ben jarig op Nano's verjaardag, allebei voorkeurshoudig, nu allebei ventolin, allebei duowagen (maar zij de enige echt Trutonia natuurlijk ) en zo waren er nog wat dingetjes, geloof ik. O ja, we zelfde soort werk, dacht ik.
Knalrode wang bij Tony betekende hier meestal: kies in aantocht. Misschien dat hij daarvan over de rooie is/gaat/blijft? Sneu, zo'n manneke die dan gewoon nog te klein is om duidelijk te maken wat er scheelt.
Ventolin en inhalator opzich werkt wel, trouwens. Vito vindt het tot nu toe erg interessant. Gaat in ieder geval niet huilen en zo. Gelukkig maar. Er zijn veel overeenkomsten met Mille! Ik ben jarig op Nano's verjaardag, allebei voorkeurshoudig, nu allebei ventolin, allebei duowagen (maar zij de enige echt Trutonia natuurlijk ) en zo waren er nog wat dingetjes, geloof ik. O ja, we zelfde soort werk, dacht ik.
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 21 november 2007 om 19:54
woensdag 21 november 2007 om 19:55
woensdag 21 november 2007 om 20:01
Ik zag het ja. Maar ze is pertinent NIET onzeker hoor. Het hoort er gewoon bij. Maar ja, dan ga je toch twijfelen, he? Ondanks dat het er gewoon bij hoort, natuurlijk. Want die onzekere periode heeft ze nu echt achter zich gelatn. Tsssssk, ze opent toch zeker bijna nooit geen topics meer?
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 21 november 2007 om 20:03
Pep, je weet toch dat ik na vlekkenexperience in de zomer van Fummel zowat een kenner ben van kinderziektes.
Nu hebben ze allebei koorts (al sinds 2 dagen, niet zo hoog hoor) en lopen al een dag of 3 met knalrode wangen. Ik dacht dus dat ze weer een tand zouden krijgen, maar gezien de vlekken gok ik op 5de ziekte. Psies wat frummel 1 in de zomer ook al had.
Vish, succes morgen. You go girl.
Smiley voor Eow is cool.
Kess, klinkt niet fijn. Hopelijk straks wel iets dat helpt.
Pep, ik zou gaan voor 275.
Nu hebben ze allebei koorts (al sinds 2 dagen, niet zo hoog hoor) en lopen al een dag of 3 met knalrode wangen. Ik dacht dus dat ze weer een tand zouden krijgen, maar gezien de vlekken gok ik op 5de ziekte. Psies wat frummel 1 in de zomer ook al had.
Vish, succes morgen. You go girl.
Smiley voor Eow is cool.
Kess, klinkt niet fijn. Hopelijk straks wel iets dat helpt.
Pep, ik zou gaan voor 275.