Het Theehuis
woensdag 21 november 2007 om 20:20
quote:peppie schreef op 21 november 2007 @ 20:09:
Ik bespeur een StenoLunitsa . Hoe voel je je nu Luun? Nog steeds beetje depri? Zal ik effe conducteur spelen en je trein stopzetten?
Jes plies.
quote:TBM-pak op HAP is NOD DON
Sterker nog: het is gewoon walchelijk en belchelijk.
Goed dat Kess dat zelf op tijd inzag.
Ik bespeur een StenoLunitsa . Hoe voel je je nu Luun? Nog steeds beetje depri? Zal ik effe conducteur spelen en je trein stopzetten?
Jes plies.
quote:TBM-pak op HAP is NOD DON
Sterker nog: het is gewoon walchelijk en belchelijk.
Goed dat Kess dat zelf op tijd inzag.
woensdag 21 november 2007 om 20:26
woensdag 21 november 2007 om 20:27
quote:Laluna schreef op 21 november 2007 @ 20:03:
Pep, ik zou gaan voor 275.Het is wel heel aantrekkelijk maar ik stel het haar toch niet voor. Ik zie haar naam namelijk heel vaak voorbijkomen op MP met allerhande kinderwagens. Dus zij gaat deze wagen dan ook doorverkopen en ik ga haar dus niet helpen met een betere prijs zodat zij er dan weer winst op kan maken!
Pep, ik zou gaan voor 275.Het is wel heel aantrekkelijk maar ik stel het haar toch niet voor. Ik zie haar naam namelijk heel vaak voorbijkomen op MP met allerhande kinderwagens. Dus zij gaat deze wagen dan ook doorverkopen en ik ga haar dus niet helpen met een betere prijs zodat zij er dan weer winst op kan maken!
woensdag 21 november 2007 om 22:06
Kess, ben ook benieuwd, hoop dat alles oke is. Chica sliep zo waar voor 22.00 vanavond, pfffffffffff, ik ga even bankhangen met Chocola en tijdschriften en dan ook vroeg erin.
Vish, slaap lekker en alvast succes morgen
Eow, jippie vrijdag
Pep, nee niet verkopen dan! en truste
Star, alles oke? Slaap je al?
Luna, succes met frummeltjes
Diri, alles oke gegaan vandaag?
Oja, Kess, nog een overeenkomst met Mille: avatar
Vish, slaap lekker en alvast succes morgen
Eow, jippie vrijdag
Pep, nee niet verkopen dan! en truste
Star, alles oke? Slaap je al?
Luna, succes met frummeltjes
Diri, alles oke gegaan vandaag?
Oja, Kess, nog een overeenkomst met Mille: avatar
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 21 november 2007 om 22:26
Weer een nieuwe overeenkomst tussen jou en mij Mille, of tussen Vito en Nano: allebei aan de inhalator. En zo zijn er wel meer dingetjes.
Ventolin werkt wel, maar dat is dus alleen met een stethoscoop te horen. Hij heeft daar ter plekke ventolin gehad en artsen hebben ervoor en erna geluisterd. (Soort make-over ) Het helpt wel iets. Dosis is wel verhoogd. Nu de komende 24 uur in de gaten houden. Als hij zieker gaat worden in zijn gedrag (want aan zijn gereutel, gepiep en gekraak kun je zonder die stethoscoop niets afleiden) terugkomen. Hoop dat dat niet nodig zal zijn, want dan volgt ritje ziekenhuis. Heb Vito net in slaap gewiegd en hij slaapt al iets langer dan een half uur. Het record van vandaag. Mannetje is natuurlijk uitgeput. Vannacht om de 2-3 uur gaan kijken, maar zodra hij wakker wordt neem ik hem lekker bij me. Wel zo handig en fijn.
Ventolin werkt wel, maar dat is dus alleen met een stethoscoop te horen. Hij heeft daar ter plekke ventolin gehad en artsen hebben ervoor en erna geluisterd. (Soort make-over ) Het helpt wel iets. Dosis is wel verhoogd. Nu de komende 24 uur in de gaten houden. Als hij zieker gaat worden in zijn gedrag (want aan zijn gereutel, gepiep en gekraak kun je zonder die stethoscoop niets afleiden) terugkomen. Hoop dat dat niet nodig zal zijn, want dan volgt ritje ziekenhuis. Heb Vito net in slaap gewiegd en hij slaapt al iets langer dan een half uur. Het record van vandaag. Mannetje is natuurlijk uitgeput. Vannacht om de 2-3 uur gaan kijken, maar zodra hij wakker wordt neem ik hem lekker bij me. Wel zo handig en fijn.
Loretta is De Mol. Punt.