levi's 501
maandag 20 september 2010 om 14:52
ben niet zo van het winkelen en passen.
Maar zag ze bij de Wehkamp. Heb besloten gewoon 2 maten te bestellen, 34/32 en 36/32. Vond de wassing true new zo mooi.
Ik dacht ook altijd dat het een mannenbroek was, weet dat vroeguh mijn vriendjes ook een 501 droegen.
Ben dus benieuwd of het model is aangepast aan het vrouwelijke figuur.
Maar zag ze bij de Wehkamp. Heb besloten gewoon 2 maten te bestellen, 34/32 en 36/32. Vond de wassing true new zo mooi.
Ik dacht ook altijd dat het een mannenbroek was, weet dat vroeguh mijn vriendjes ook een 501 droegen.
Ben dus benieuwd of het model is aangepast aan het vrouwelijke figuur.
maandag 20 september 2010 om 15:15
Ik droeg vroeger (denk aan begin jaren 90) trouwens altijd Levi's 501. Dat was toen echt retehip!
Ik zou spijkerbroeken altijd passen in de winkel. Er zijn zoveel verschillende modellen en maten mogelijk. Maar goed, ik heb sowieso een hekel aan online shoppen. Ik weet dan nooit welke maat ik moet bestellen en of ik de stof in het echt wel mooi vind.
Ik zou spijkerbroeken altijd passen in de winkel. Er zijn zoveel verschillende modellen en maten mogelijk. Maar goed, ik heb sowieso een hekel aan online shoppen. Ik weet dan nooit welke maat ik moet bestellen en of ik de stof in het echt wel mooi vind.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
maandag 20 september 2010 om 18:09
maandag 20 september 2010 om 18:42
quote:littlemissvixen schreef op 20 september 2010 @ 15:57:
Je draagt nu 33, en je bestelt 34/32 & 36/32? Why? Ik zou 33/32 & 34/32 bestellen.
Omdat Levi's strakker/kleiner zou uitvallen. En bij Esprit is een 34 maat 44 en bij de tabel van Levi's is 36 maat 44.
Andere maatvoering dus.
En de Curve had ik ook ontdekt, maar die gaat inderdaad maar tot 33 en dat is volgens de maattabel van Levi's 40-42. Voor mij te klein.
Je draagt nu 33, en je bestelt 34/32 & 36/32? Why? Ik zou 33/32 & 34/32 bestellen.
Omdat Levi's strakker/kleiner zou uitvallen. En bij Esprit is een 34 maat 44 en bij de tabel van Levi's is 36 maat 44.
Andere maatvoering dus.
En de Curve had ik ook ontdekt, maar die gaat inderdaad maar tot 33 en dat is volgens de maattabel van Levi's 40-42. Voor mij te klein.
maandag 20 september 2010 om 18:49
quote:Hermes schreef op 20 september 2010 @ 14:46:
Da's zo passé Twister
Levi's 501 is van oorsprong een mannenbroek, dus de pijpen zitten strakker: er is minder ruimte voor vrouwenheupen en een vrouwenkont.
Ik heb er hier nog 10 liggen,(maat 31-32)
Zelfs mijn man mag dit ouderwetse model niet meer aantrekken,en is overgestapt op een 512.
Da's zo passé Twister
Levi's 501 is van oorsprong een mannenbroek, dus de pijpen zitten strakker: er is minder ruimte voor vrouwenheupen en een vrouwenkont.
Ik heb er hier nog 10 liggen,(maat 31-32)
Zelfs mijn man mag dit ouderwetse model niet meer aantrekken,en is overgestapt op een 512.
maandag 20 september 2010 om 23:35
quote:jolief schreef op 20 september 2010 @ 16:27:
LEVI'S is zoooo 2011!
de levi's spijkerbroeken komen helemaal terug!
de levi curve...
bold curve, demi curve en de slight curve!
Geloven jullie mij niet? Google maar..Maar dit gaat dus specifiek over de 501, niet over de nieuwe 'hippe' modellen. En de 501 is toch tamelijk ehhhhh over de datum, zullen we maar zeggen
LEVI'S is zoooo 2011!
de levi's spijkerbroeken komen helemaal terug!
de levi curve...
bold curve, demi curve en de slight curve!
Geloven jullie mij niet? Google maar..Maar dit gaat dus specifiek over de 501, niet over de nieuwe 'hippe' modellen. En de 501 is toch tamelijk ehhhhh over de datum, zullen we maar zeggen
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
dinsdag 21 september 2010 om 08:16
dinsdag 21 september 2010 om 13:36
Verslag van de Bold Curve straight: zit voor geen meter. Ik heb hem dus besteld via internet en kreeg hem vandaag binnen (wel snel btw) Mooie wassing maar zit voor de rest niet goed. Ik had het rechte model genomen want de skinny was uitverkocht. Deze gaat dus weer terug en ik hoop dat de skinny weer snel voorradig is. Mijn curves passen er wel goed in, dat dan weer wel.
dinsdag 21 september 2010 om 14:23
verslag van de 501: zit ook voor geen meter.
De 34 was te krap en de 36 veel te groot.
De taillehoogte was echt heel erg hoog en het model zou straight zijn, was meer het wortel-idee.
Ook de wassing viel tegen, op de foto veel mooier.
Dus conclusie: het is echt zoooo jaren 90 dit model en dus niet aangepast aan het huidige modebeeld.
De 34 was te krap en de 36 veel te groot.
De taillehoogte was echt heel erg hoog en het model zou straight zijn, was meer het wortel-idee.
Ook de wassing viel tegen, op de foto veel mooier.
Dus conclusie: het is echt zoooo jaren 90 dit model en dus niet aangepast aan het huidige modebeeld.
dinsdag 21 september 2010 om 23:15
quote:Mac123 schreef op 21 september 2010 @ 13:36:
Verslag van de Bold Curve straight: zit voor geen meter. Ik heb hem dus besteld via internet en kreeg hem vandaag binnen (wel snel btw) Mooie wassing maar zit voor de rest niet goed. Ik had het rechte model genomen want de skinny was uitverkocht. Deze gaat dus weer terug en ik hoop dat de skinny weer snel voorradig is. Mijn curves passen er wel goed in, dat dan weer wel.Ik heb de Slight Curve Skinny (slim) gekocht! Hij zit echt perfect! Sluit heel mooi aan en zit eigenlijk al direct heerlijk!
Verslag van de Bold Curve straight: zit voor geen meter. Ik heb hem dus besteld via internet en kreeg hem vandaag binnen (wel snel btw) Mooie wassing maar zit voor de rest niet goed. Ik had het rechte model genomen want de skinny was uitverkocht. Deze gaat dus weer terug en ik hoop dat de skinny weer snel voorradig is. Mijn curves passen er wel goed in, dat dan weer wel.Ik heb de Slight Curve Skinny (slim) gekocht! Hij zit echt perfect! Sluit heel mooi aan en zit eigenlijk al direct heerlijk!