vochtvreter van Bison?
dinsdag 21 september 2010 om 16:36
dinsdag 21 september 2010 om 17:59
quote:moeilijkenaam schreef op 21 september 2010 @ 17:10:
We hebben alle roosters openstaan, maar als het koud is, en de verwarming aan is ramen open geen goed idee.
Daarom heb ik mee zo;n ding gehaald.
Iemand een beter idee van waar ik hem dan neer moet zetten?
Gaat niet helpen, die vochtvreter.
Toch de ramen open zetten, ook al is de verwarming aan. Hoeft maar een uurtje per dag, dan is de meeste vocht er alweer uit. Ook een raam openzetten in de kamer waar de was droogt, helpt tevens om de was sneller te drogen. Hoe vreemd het ook klinkt, je laat namelijk warme vochtige lucht op die manier naar buiten. Daar koelt hij af en laat zijn vocht weer los. Laat je het raam dicht kan die vocht nergens heen en trekt in de koudere delen van het huis.
We hebben alle roosters openstaan, maar als het koud is, en de verwarming aan is ramen open geen goed idee.
Daarom heb ik mee zo;n ding gehaald.
Iemand een beter idee van waar ik hem dan neer moet zetten?
Gaat niet helpen, die vochtvreter.
Toch de ramen open zetten, ook al is de verwarming aan. Hoeft maar een uurtje per dag, dan is de meeste vocht er alweer uit. Ook een raam openzetten in de kamer waar de was droogt, helpt tevens om de was sneller te drogen. Hoe vreemd het ook klinkt, je laat namelijk warme vochtige lucht op die manier naar buiten. Daar koelt hij af en laat zijn vocht weer los. Laat je het raam dicht kan die vocht nergens heen en trekt in de koudere delen van het huis.
dinsdag 21 september 2010 om 18:04
Ik zat me laatst hetzelfde af te vragen. Ik droog mijn was in de raamloze badkamer, omdat er in de rest van mijn studio geen plaats is. De was droogt nu nauwelijks. Het duurt meer dan 24 uur wil iets droog zijn. Dat is echt belachelijk lang. Zou zo'n vochtvreter ervoor zorgen dat het iets sneller droogt? Het maakt me niet uit dat ik het ding vaak zou moeten vervangen....
dinsdag 21 september 2010 om 18:35
quote:Zwup schreef op 21 september 2010 @ 18:04:
Ik zat me laatst hetzelfde af te vragen. Ik droog mijn was in de raamloze badkamer, omdat er in de rest van mijn studio geen plaats is. De was droogt nu nauwelijks. Het duurt meer dan 24 uur wil iets droog zijn. Dat is echt belachelijk lang. Zou zo'n vochtvreter ervoor zorgen dat het iets sneller droogt? Het maakt me niet uit dat ik het ding vaak zou moeten vervangen....
Huur dan ook een huis mens
Een keer extra centrifugeren wil ook helpen .
Huur dan ook een huis mens
Een keer extra centrifugeren wil ook helpen .
dinsdag 21 september 2010 om 18:37
dinsdag 21 september 2010 om 18:47
Ik centrifugeer altijd na het wassen nog een keer, met een beetje goed weer is het dan zo droog,en anders duurd het door het extra centrifugeren maar 1 dag,bij mij hangt het in het trapgat, dochterlief heeft het idee van was ophangen bij moeders vanmiddag bedacht dus gaat haar zooi bij mij straks nog een keer in de wasmachine, ja ja voor de extra centrifuge beurt,denk je lekker geen was aan de rek te hebben komt je kind er wel mee
dinsdag 21 september 2010 om 18:54
quote:moeilijkenaam schreef op 21 september 2010 @ 18:51:
Ik centrifugeer sowieso erg goed. dubbele aantal toeren geloof ik.(is wasmachine/centrifuge combi bovenlader)
Maar het duurt zolang voor het droogt en daar staat het raam nu nog gewoon open iig.Ja maar als je met al die regen het raam open houdt heeft het niet zoveel nut, omdat het buiten ook vochtig is....
Ik centrifugeer sowieso erg goed. dubbele aantal toeren geloof ik.(is wasmachine/centrifuge combi bovenlader)
Maar het duurt zolang voor het droogt en daar staat het raam nu nog gewoon open iig.Ja maar als je met al die regen het raam open houdt heeft het niet zoveel nut, omdat het buiten ook vochtig is....
zondag 4 september 2011 om 20:31
[quote]mariekevang schreef op 03 september 2011 @ 11:49:
Maakt niet zoveel uit lijkt me. Voorkomen is wel sowieso beter dan genezen!
Goede morgen Marieke Vang, de laatste reactie is van een jaar geleden.
Maakt niet zoveel uit lijkt me. Voorkomen is wel sowieso beter dan genezen!
Goede morgen Marieke Vang, de laatste reactie is van een jaar geleden.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-09-2011 17:23
Reden: Spam
Reden: Spam
% gewijzigd
“Don’t look back – you’re not going that way.”