Mode & Beauty alle pijlers

John van G

21-09-2010 20:05 19 berichten
Weet iemand toevallig waar ik in Amsterdam (of omgeving) John van G make-up kan kopen? Ik heb het via hun website proberen uit te zoeken maar er staan geen verkooppunten in mijn omgeving op. Toen zocht ik op een adres waarvan ik weet dat het wel verkocht word (in een andere stad) en die stond er niet tussen dus ik denk dat de site niet up to date is.

Weet iemand waar dit te koop is in Amsterdam?

Edit: die andere stad is niet in mijn omgeving en kom ik binnekort ook niet meer. Vandaar dat ik het daar niet kan halen
Alle reacties Link kopieren
Verkopen ze het niet standaard bij DA? Daar koop ik het altijd en heb het tot nu toe bij veel DA's gezien
Hmm, hier bij de DA bij mij in de buurt niet helaas.
Ze hebben het ook bij grote Etos vestigingen en inderdaad bij veel DA drogisten. Heb het vandaag nog gezien bij een zeer klein exemplaar.
bij de firma kan je adressen opvragen
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Ja. onze Etos verkoopt het merk ook!
Hier in de buurt dan weer een grote Etos waar ze het NIET verkopen (eerst wel, maar is nu uit het assortiment). Is geen pijl op te trekken dus..
Nee, dat vond ik ook. Het is superonduidelijk waar het wel en niet te krijgen is. Heeft iemand misschien het adres van een specifieke winkel in Amsterdam (of omgeving) waar ze het hebben?
Volgens mij in de DA in de van Woustraat. Anders moet je ze morgen even bellen.
ETOS.
Ik ben ook benieuwd in welke DA/Etos winkel het te koop is! Ik was laatst bij de DA in de Leidsestraat en daar hadden ze het in elk geval niet...
Zamirah, Etos ook niet allemaal. Hier niet tenminste.

Jammer dat ze dat niet wat duidelijker aangeven op de website. Maakt het een stuk makkelijker
Kijk eens op www.cosinta.nl, daar kun je het contactformulier invullen, ook voor verkooppunten in de buurt.
En wat vind je van online kopen?

http://www.drogisterijtoppers.nl/john-van-g-m-121.html
Ik heb ook een keer zo'n zoektocht gedaan. Ik kon toen ook niet vinden hoe ik het via internet moest kopen en ik kwam er ook op uit dat de ene DA het wel heeft en de andere niet.

Dus niet echt zinnige bijdrage, maar ik herken je probleem
Goede tip Biebelien!

Ik kan trouwens de eyeshadowbase van John van G aanraden, die is echt geweldig
is het zo'n goed merk dan?
@TO: ben je al wat wijzer geworden?
Kijk eens op de website van de importeur: cosinta uit Bleiswijk.

Daar kun je op postcode naar verkoopadressen zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven