Vind ze me leuk ?

20-09-2010 16:35 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een meisje erg leuk...

Maar hoe kom ik er achter of ze mij ook leuk vind,tips graag.

ps:ik ben 13 jaar.
Koop een roos! En hou de deur open op je school voor haar!
Schattig ben je. Je hebt vast meer aan het fancy forum.
Lieve Shyguy, ik denk dat je meer hebt aan een forum voor leeftijdsgenoten. Het is voor de meesten van ons al zo lang geleden dat we 13 waren....Bovendien speelde ik volgens mij nog met de barbies...
ja ze zit bij mij in de klas en ze is best wel populair,

maar ik ook opzich(dat denk ik in ieder geval haha).

Maar ik ga niet echt met haar groep van vrienden om.
quote:Shyguy schreef op 20 september 2010 @ 20:35:

ja ze zit bij mij in de klas en ze is best wel populair,

maar ik ook opzich(dat denk ik in ieder geval haha).

Maar ik ga niet echt met haar groep van vrienden om.Ik had je moeder kunnen zijn qua leeftijd. Misschien krijg je betere tips op een 'jonger' forum zoals de Yes of Fancy, daar zitten meiden van jouw leeftijd die je misschien goede tips kunnen geven.
Hmmm, ik doe een gooi. Van wat voor muziek, films, tv-series houdt ze? Wat voor interesses heeft ze? Houdt ze van lezen?

Als je wat van bovenstaande weet, dan kun je met haar praten, of liegen dat je van hetzelfde boek, muziek of film houdt. Doe niet al te stoer, dat is een afknapper.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Ik heb geen idee wat nu hip is en een teken dat het wel goed zit...

In mijn tijd was het best een goed teken als je naast hem/haar "mocht" zitten.
of een briefje schrijven met "wil je verkering met me? "
Ik vind het wel schattig.

Geen idee wat je moet doen.

ik liet altijd een vriendin verkering vragen voor mij.
quote:Nova78 schreef op 21 september 2010 @ 13:23:

of een briefje schrijven met "wil je verkering met me? "Een briefje??!!??!! Dat is wel Middeleeuws hoor. Dat gaat nu vast natuurlijk via sms, MSN of hyves oid.
hahahaha...sorry hoor.
Heey,

Wat je allemaal zou kunnen doen..

1. Probeer iets af te spreken samen met jou vrienden en haar vriendengroepje en probeer haar dan aan te spreken en kijken hoe ze reageert.

2. Vraag haar zelf wanneer ze alleen is( het is zo lastig als heel de klas er omheen staat te kijken) of ze zin heeft om iets leuks te doen.

3. Durf je punt 2 niet te doen is het misschien een optie om samen huiswerk te maken? Misschien is zij heel goed in een vak en jij niet en kan je haar vragen of ze het aan je uit wilt leggen( als je overal goed in bent doe dan alsof je er niets van bakt:D)

4. Laat 1 van je vrienden uitzoeken of ze interesse heeft in jou op een manier dat zij niet meteen doorheeft dat je iets met haar wilt.

5. Schoolfeesten weet niet of je die hebt maar die zijn ook altijd erg handig dans (als je kan dansen) dicht bij haar in de buurt en glimlach wat rond(niet te opvallend! En geen overdreven moves maken om indruk op haar te maken dat kan ook weer averechts werken). Glimlacht zij terug dan weet je dat je goed zit en kan je een praatje met haar maken. Kijkt ze vol afkeer dan weet je genoeg dan is ze niet echt gecharmeerd van je.

6. Probeer ook vrienden te worden of contact te leggen met haar vriendengroepje desnoods met behulp van je eigen vrienden.

7. Als je geen vaste zitplaatsen hebt in de klas kan je zo nu en dan eens achter of voor haar gaan zitten aan een tafeltje(Niet te vaak dan gaat het opvallen!). Wanneer ze dan met haar vriendin kletst kan jij ook proberen mee te praten of een leuke opmerking erin gooien!

8. Probeer achter haar msn te komen voeg haar toe en houdt eerst wat vriendschappelijke gesprekken en ga later over op de wat (ik vind je een leuk meisje gesprekken. Hou het wel netjes!)

9. Probeer achter haar nummer te komen handig is als jullie bijvoorbeeld een lijst hebben in je klas wanneer er een les uitvalt dat je elkaar moet bellen dan heb je haar nummer alvast. Doe dan net alsof je niet wist dat je haar niet moest bellen en bel haar op als er een les uitvalt.

10. Als je haar nummer hebt stuur dan een smsje met bijvoorbeeld: heey hoe gaat het, vanavond kan niet doorgaan dus kunnen we een andere keer afspreken. (Dus een smsje die eigenlijk niet voor haar bedoelt is), Reageert ze terug op je sms kan je sturen ooow ik had het naar het verkeerde nummer gestuurd sorry maar heey hoe is het. En bingo! je smsgesprek is begonnen.

Hoop dat je hier iets mee kan:)! Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven