Nummerbehoud Prepaid.
woensdag 22 september 2010 om 14:30
Hallo,
ik heb even een vraag, Maar op internet word ik niet veel wijzer.
Ik heb momenteel een blackberry met een prepaid kaartje van Hi.
Nu zag ik net dat je via vodafone een prepaid pakket hebt speciaal voor de blackberry, Met Blackberry internet.
Is het nu mogelijk dat ik overstap van Hi prepaid naar Vodafone Prepaid met nummerbehoud?
Want mijn mobiele nummer is inmiddels overal bekend, Omdat dit ook tevens mijn vaste aansluiting is.
Dus ik wil liever geen nieuw telefoonnummer.
Wie weet of dit mogelijk is?
ik heb even een vraag, Maar op internet word ik niet veel wijzer.
Ik heb momenteel een blackberry met een prepaid kaartje van Hi.
Nu zag ik net dat je via vodafone een prepaid pakket hebt speciaal voor de blackberry, Met Blackberry internet.
Is het nu mogelijk dat ik overstap van Hi prepaid naar Vodafone Prepaid met nummerbehoud?
Want mijn mobiele nummer is inmiddels overal bekend, Omdat dit ook tevens mijn vaste aansluiting is.
Dus ik wil liever geen nieuw telefoonnummer.
Wie weet of dit mogelijk is?
woensdag 22 september 2010 om 15:45
Zorg er wel voor dat je alles zwart op wit laat vastleggen. Anders sluiten ze je nr zomaar af. Hier gebeurde dat begin deze week;
wilde abonnement laten omzetten naar prepaid (vanwege vaste huislijn sinds kort). Pff stelletje dozen daar bij T-mobile. Wel het abonnement afsluiten, maar niet overzetten naar prepaid, terwijl daar heeeeel nadrukkelijk om gevraagd is.
Maar de aanhouder wint. Nu gaat het goedkomen, is beloofd. Dus ik wacht af.....
Succes!
wilde abonnement laten omzetten naar prepaid (vanwege vaste huislijn sinds kort). Pff stelletje dozen daar bij T-mobile. Wel het abonnement afsluiten, maar niet overzetten naar prepaid, terwijl daar heeeeel nadrukkelijk om gevraagd is.
Maar de aanhouder wint. Nu gaat het goedkomen, is beloofd. Dus ik wacht af.....
Succes!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!