Ervaringen visagie opleiding
woensdag 22 september 2010 om 20:13
ik weet dat die opleiding visagie van de loi gegeven wordt door 2 meiden in almere. zij geven ook de opleiding nagelstyling van de loi en die opleiding heb ik gevolgd. ik vond de meiden super aardig en erg professioneel. ik heb er een goede ervaring mee. ze hebben ook een website van hun eigen beautyschool. www.alie-wendy.nl, misschien kun je daar een kijkje nemen.
succes
succes
maandag 27 september 2010 om 15:28
Daarmee(zelf foto's maken) gaat het niet lukken, niemand neemt je serieus in de MUA wereld, maar als je ervaring wilt opdoen, moet je je inschrijven bij DutchHeaven, daar kan je contacten opdoen voor TFP opdrachten en die kan je dan weer gebruiken voor je PF.Je bouwt daarmee je net werk gelijk op.
Opleiding van LOI werkt ook niet in je voordeel, geef echt wat geld uit aan een Particuliere opleiding als Mieke Petiet of Dick peters. Heb je snel opdrachten.
Makeuup in NieuwVennep geeft ook goed les.
Succes en als er vragen zijn hoor ik het wel.
Opleiding van LOI werkt ook niet in je voordeel, geef echt wat geld uit aan een Particuliere opleiding als Mieke Petiet of Dick peters. Heb je snel opdrachten.
Makeuup in NieuwVennep geeft ook goed les.
Succes en als er vragen zijn hoor ik het wel.
Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat