Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
En nu is het klaar met die vunzige douchescenario's! Ja?

Tssssk.

Vish, gefeliciteerd met je digitanteschap.

En heel veel succes zometeen.

Pep, ik wil ook niet weten wat je zometeen gaat doen, maar zeg het toch maar.

Ben je trouwens bijna klaar met plamuren?

Kess, heb je raad opgevolgd en voor Frummels net online speelgoed besteld waar ze nu nog te klein voor zijn maar waar oudste al fijn mee kan spelen. Schuif ik het tzt weer door.

Hier ook berg babyspeelgoed waar ze niet meer naar omkijken. Eens plekje gaan maken op de zolder.

Gelukkig is de koorts van Vito niet hoger geworden. Wel vervelend voor hem dat ie toch nog zoveel pijn heeft van het hoesten.

Ga jij straks meer even lekker slapen als Don thuis is.

Wat vlekjes hier betreft: het is bij alle 3 niet erger geworden, maar ze zitten er wel. Tsja.

Ze zijn nú aan het bellen naar Eowstad of er plek is, en als dat zo is mag Juno morgen hierheen!!!!!!!
Wieoohoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Oei, beetje hysterisch, word er zelf misselijk van
Gefeliciteerd, Vish

Zware nacht dus Kess, oef, gelukkig heb je 'vakantie' (= de smiliecombo van vandaag )

Hoe voelt Vito zich nu, gaat ademen weer wat beter?

14.00 Vish, is wel lekker tijdstip voor de 1e x. Daarna ook zulke tijden of dan wel vanaf 9.00?

Eow, wij hebben hier alllllllllllllllllaaaang door dat jij helemaal niet zo braaf bent als je je voordoet. Hence the word, Refosloerie Vind je er alleen maar leuker om Keer deeten?

Ik strijk ook nooit, Pep, scheelt je zeeën met tijd. Heb ooit een keer in prebevallingnesteldrangbui hydrofielluiers gestreken op commando van de kraamnazi's, maar daarna nooit meer

Luna, woow onze visie op wat een goede nacht is verschilt behoorlijk. Komt vast omdat jij drie frummels heb en ik maar een chica.

Ik zit ziek thuis. Niet heel erg ziek, maar in overleg met werk toch wel dagje rust en thuis. Jen nu al dagen achtereen hoofdpijn en veel hoesten sniffen algehele malaise. Misschien ook te maken teveel

Ik ga even bak thee pakken..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Oh kruispost,

Jipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
En van die van mij Eow?

Juno is stoer
Luna, frummels nog niet beter dus, beterschap nog

auuu, keel. Ik moet er zo maar uit om iets hoestdrankerigs te halen. Blegh
Die deet daar hou ik je aan Inad
Prebevallingsnesteldrangbui en kraamnazi's
Wat een geweldig Junonieuws!!!
Hmmm toch beetje zenuwachtig. Heb al 3x geplast in afgelopen half uur.

en weet je al of er plek is Eow?
Heeeeeeeeeeeeee wat goed! Spannend spannend spannend!

Beterschap Inad!

Voor de rest heb ik veel gemist zie ik al wel weer
Vish, heel veel succes zo!!

Star, haaai, dank je Hoest daar bij jou? Al weer alles pais en vree is Huize Stardust?

Eow, is goed! Wanneer kun je?

Ik ga even van de bank naar bed verhuizen zo. En dan even beetje opruimen nog voor ik Chica weer ga ophalen. Mén, zou zo graag een dag vrij hebben en me dan goéd voelen. Heb echt eindeloos veel te doen in huis nog (zoals kapstok aan de muur bevestigen en berghok uitmesten) maar kom er nooit aan toe.
Yep, de bijl is weer begraven.

Wat heb je voor ziekies trouwens?
Van die hele enge, druipende

Nee, gewoon griep, hoofdpijn, hoesten, sniffen enz. Maar werd beetje veel na paar dagen en hoofdpijn vanmorgen wel heel erg.

Fijn dat de bijl weer diep onder de aarde ligt

Ik draai een was, heb afgewassen en ga nog even zooi bij elkaar rapen. Zo'n dag zonder kind vliegt voorbij..

Ben benieuwd hoe Vish het heeft..
Beterschap, Inad. Grieptoestand zijn niet leuk.

En herken het gevoel van een dag vrij willen zijn zonder kind(eren) en je wel goed voelen. Hier ook een massa dingen die op de lijst staan,maar waar ik de komende 18 jaar waarschijnlijkniet aan toe zal komen.

Ben al blij als ik het huis iedere dag schoon heb en opgeruimd voor het oog (maar trek geen kasten open, want o wee. ik noem mijn kasten/bergruimtes graag georganiseerde chaos, want IK kan zo als vinden. )

Star, fijn dar rust is wedergekeerd.

Kess, hoe gaat het nu met Vito?

Pep, want ben jij in godsnaam nu aan het doen???

Vish zal al wel helemaal ingewerkt zijn.

Voor onze Dierewier

En voor Eow en Juno...nog een keer nog een keer

Wil ook nog even melden dat vandaag hier zo'n modeldag is uit de 'Wij jonge ouders': kinderen spelen gezellig samen, er wordt niet gemekkerd, ze gaan slapen zonder te jengelen,... Roseetje erbij en plaatje zou compleet zijn.

(Moet ik vast vannacht weer bekopen, maar dit hebben we dan toch maar gehad.)
Roseetje zie ik anders nooit in dat blad

Wel bakfietsen. Hebbie die ook?
quote:Star schreef op 22 november 2007 @ 14:46:

Roseetje zie ik anders nooit in dat blad

Ik vermoed dat jij dan de gekuiste versie van de 'Wij' hebt. Krijgen alleen gezinnen met 1 kind (omdat er anders never nooit een 2de komt).

Ik krijg iedere maand de "Wij jonge ouders, uncensored'. Drank stroomt rijkelijk in grote gezinnen.

quote:Wel bakfietsen. Hebbie die ook?

Hebik nog nie. Lunaman wil zo'n ding, maar ik vind ze groot en lomp.

Er zit wel een fietskar in de planning (want hoe ga je anders fietsen met 1 peuter en 2 babies). Mag dat ook?
Kreeg trouwens net een mail (spam) binnen van ECI.

Nu weet ik ook meteen waarom Pep vroeg of ze lid zou worden of niet?
Haha, sms`je van Vish: tot nu toe valt het mee

Nu even bijlezen
:cheer2::cheer2:

Voor Juno!!!!!
En? En? En? Is er plek voor Juno in Eowstad? Oooooooh, wat geweldig dat hij jullie kant op komt! Dat betekent dan morgen met de ambulance 'op transport' denk ik? Mag je daar dan zelf bij zijn? Of wachten jullie hem hier op? Wow, ben ontzettend blij jullie!

Whaha, valt me wel een beetje tegen dat Vish al twee uur op haar nieuwe werk is, maar nog niet geforumd heeft....

Star, fijn dat nukken weer bijgelegd zijn.

Heb je trouwens nog foto's gemaakt van PdeL te A? En natuurlijk van J.S. uit V? Laat eens heel gauw zien dan!

Pep, ben ook wel benieuwd wat je aan het doen bent behalve pasfoto´s maken...

Inad, beterschap. Laluna, jij ook met je gespikkelde kinderen. Hier ook de ongecensureerde versie van `Wij` trouwens. Staat ook een rubriek in waarin je je kinderen te koop en-of te huur kunt zetten. Of gratis af te halen. Maar dat zijn inderdaad meestal de ouders van gezinnen met 3 of meer kinderen. Krijg je ook kwantumkorting, das wel handig.

Met Vito gaat het wel. Hij is echt niet lekker, en ziek en koortsig. Ademen gaat nog steeds erg piepend en je ziet dat het hem moeite kost. Is echt heel naar om te zien en te horen. Maar nu dus vaker Ventolin geven en nu hopen dat ab snel aanslaat. De kindekes mochten gisteravond hun schoen zetten )ja, Don vond toch 1x per week wel erg karig, nu dus 2x per week!) . Had voor pakjesavond een babyeinsteindvd liggen voor Vito, maar die heeft hij nu vanmorgen in zijn schoen gekregen. Kind wil toch niet spelen en vanuit de wipper dvd kijken is een fijne afwisseling met op de arm hangen. Vind ik. En babyeinstein slaat aan. Hij vindt het prachtig. Maar misschien wel niet meer als hij weer beter is, we zullen zien of het aan de omstandigheden ligt....
Loretta is De Mol. Punt.
Inderdaad, en en en Eow???

Beterschap Inad! Vrij&ziek op dezelfde dag is niet leuk inderdaad. Binnenkort toch maar een snipperdagje pakken?

Star, was het wel een constructieve ruzie? Over wanneer voor de 2e te gaan klussen?

Ik was, behalve plamuurfoto`s maken, van die vreselijke "kerst"foto`s van Wup aan het maken om daar dan weer kerstkaarten van te fabrieken. Wup compleet met kertshirt waar "Merry Xmas and a Hapy Newyear" op staat . De kotssmiley mogen jullie zelf even opzoeken

Hmm jammer, kind sliep wel door slijptol voor het raam heen maar wordt nu kéihard brullend wakker....
Nee totaal geen constructieve ruzie eerlijk gezegd :(

Foto's met mijn mobiel gemaakt Kess, dus je ziet er geen ruk van eerlijk gezegd. Het is dat ik weet dat het PdL is

Kus voor Vito! Wil hij wel een beetje slapen overdag?

Vish vertel vertel vertel! Hoe was het?

Zieeeeen die foto's Pep!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven