Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Over nieuwe assortimenten gesproken, hier bij het Kruidvat en Trekpleister is er nog steeds geen nieuwe Catrice Limited Edition (met die kleurtjes die ik laatst had gepost.) Bij jullie wel?

Balletje, verzorg je ook je nagelriemen tussendoor, met nagelriemolie o.i.d.? Ik gebruik de wonderpen van Herome (Wintermuts, was dat ooit een tip van jou hier op het forum? Hele tijd terug alweer, andere topic). Heel fijn, maar gaat wel snel op. Ik ga nu de Lemony Flutter proberen. Wat betreft splijten e.d. daar heb ik nooit last van. Ik merk wel dat met het vele lakken en "removen" de bovenlaag van mijn nagels niet mooi wordt, dus dat wil ik wel wat meer gaan verzorgen tussen het lakken door. Ik weet wel dat als je kunstnagels hebt je eigen nagels heel dun en slapjes worden (omdat ze geen zuurstof krijgen of zoiets???) misschien dat nagellak een vergelijkbaar effect kan hebben. Ik heb er zelf in ieder geval geen last van.

Ook goedemorgen Elle en iedereen natuurlijk! Elle, ik verwacht gewoon fulltime te kunnen werken.

Glitterzzz, ik maak me niet zo druk om het contract, nee. Heb bewust gekozen voor dit werk omdat het zo flexibel is en ik veel kan zien en leren. Heb niet echt de ambitie om hier iets vasts aan te nemen, maar meer mijn "horizon te verbreden" (om het maar even lekker cliché te zeggen ) maar wie weet hè? Die From Dusk to Dawn is wel een mooie en lekker neutraal inderdaad.

Ik heb een hele vrije dag vandaag, verder geen plannen, dus ga ook maar eens mijn lak eraf halen en opnieuw lakken. Ga denk ik wel iets neutraals doen.

Bedankt trouwens voor jullie tips laatst om alles één keer kort te vijlen toen ik al die gebroken nagels had. Ben echt blij dat ik het gedaan heb. Ze zijn weer snel aangegroeid en passen weer allemaal bij elkaar. Heb ook het idee dat ze van die vijlbeurt behoorlijk zijn opgeknapt.

Pff...wat klets ik een eind weg hier
Balletje, er zitten er wel meer in het Noorden hier (ik niet)
quote:indigoblue schreef op 23 september 2010 @ 10:56:

Balletje, er zitten er wel meer in het Noorden hier (ik niet)Ik wel
quote:elleinspe schreef op 23 september 2010 @ 11:05:

[...]

Ik wel

Ik ook

Nog hoger dan jij ook
Indigo wat goed, zoveel uur!

Klinkt als een uitstekend plan wat je hebt

Ik weet niet hoe het met de nieuwe catrice lijn is. Ik ben al heel lang niet meer bij de kruidvat/trekplijster geweest.

Volgens mij worden je nagels ook zwak met kunstnagels omdat ze een stuk van de bovenkant af vijlen om de nagels grip te laten krijgen. Maar die zuurstof zal ook een deel van de slapte verklaren denk ik.

Ik zal straks mijn groen er even vanaf gaan halen en dan vervangen door roze markeerstift Jackie Oh

Weten jullie al wat je er op gaat doen?
quote:Zwup schreef op 23 september 2010 @ 11:27:

[...]

Ik ook

Nog hoger dan jij ook Gelukkig wel zeg
quote:indigoblue schreef op 23 september 2010 @ 10:56:

Glitterzzz, ik maak me niet zo druk om het contract, nee. Heb bewust gekozen voor dit werk omdat het zo flexibel is en ik veel kan zien en leren. Heb niet echt de ambitie om hier iets vasts aan te nemen, maar meer mijn "horizon te verbreden" (om het maar even lekker cliché te zeggen ) maar wie weet hè?

Lekker cliché, maar als jij dit graag wil is het toch prima?

En idd wie weet hoe het balletje nog gaat rollen.
quote:elleinspe schreef op 23 september 2010 @ 11:33:

[...]

Gelukkig wel zeg

Het is hier haske leuk hoor!
quote:[message=7264278,noline]Zwup schreef op 23

Weten jullie al wat je er op gaat doen?

Ik wilde eerst een donker kleur opdoen maar ga denk ik toch voor een beetje nude kleurtje.

Ik heb 1 hand vrij korte nagels en aan mijn andere hand zijn de nagels langer.

Ben aan het twijfelen of ik ze allebei zo kort zal doen
quote:Zwup schreef op 23 september 2010 @ 11:37:

[...]

Het is hier haske leuk hoor! Geloof ik graag hoor
Ja, precies Elle, het is een bijzondere tijd nu moet ik zeggen. Alles verandert, maar ik ben ook echt helemaal vrij om te kiezen. Met je studie zijn er toch altijd richtlijnen en voorwaarden waar je aan moet voldoen, nu ben ik helemaal vrij. Ik zie wel waar ik terecht kom...
De nudes zijn wel in hier op het moment! Ik ben er ook helemaal van nu. Zou willen dat ik er meer had, maar helaas. Ik denk dus aan de gewone french voor deze keer, lekker simpel en past overal bij.
Zo te horen moet ik dus ook echt een nude kleurtje gaan opsnorren......

Indigo, het komt vast allemaal op z'n pootjes terecht. Al moet ik bekennen dat als ik denk aan de periode nadat ik afgestudeerd ben, ik toch wel een beetje bang ben voor wat er komen gaat Kan niet zo goed tegen onzekerheid denk ik.
Komt vast allemaal goed Zwup, om je eigen woorden te gebruiken!
Ja,weet ik ook wel Elle Mijn hoofd kan dat allemaal heel goed bedenken
quote:Zwup schreef op 23 september 2010 @ 11:50:

Ja,weet ik ook wel Elle Mijn hoofd kan dat allemaal heel goed bedenken

Ow...echt??

quote:elleinspe schreef op 23 september 2010 @ 11:53:

[...]

Ow...echt??

Universitaire studie hè
quote:indigoblue schreef op 23 september 2010 @ 11:53:

[...]

Universitaire studie hè Jôh.....en dan kun je dat bedenken??
@Balletje, owh lol in het zonnige Zuiden waar ik woon hebben ze die spullen van Essence al lang.

@Wintermuts (geloof ik, mn denkvermogen is even op, ben al 2 uur documenten voor een overleg aan het doornemen) welke kleuren van Catrice? Ik ben gisteren nl nog geweest, weet even niet meer wat je gepost had. Heb wel het catricevak geplunderd zoals je zag. Op welke blz staan ze dan kan ik ff kijken.... geen tijd om topic door te spitten helaas.

Mn donkerblauw gaat er vanaaf ook af, weet nog niet wat het dan gaat worden.
quote:elleinspe schreef op 23 september 2010 @ 11:53:

[...]

Ow...echt??

Mijn gevoel wil daar alleen niet helemaal in mee. Zo bedoelde ik het
quote:Zwup schreef op 23 september 2010 @ 11:58:

[...]

Mijn gevoel wil daar alleen niet helemaal in mee. Zo bedoelde ik het Snap ik wel hoor, ik zat je een beetje te stangen
quote:elleinspe schreef op 23 september 2010 @ 12:01:

[...]

Snap ik wel hoor, ik zat je een beetje te stangen Lekker ben jij
Dat was ik Glitterzzz maar volgens mij haal je Wintermuts en mij wel vaker door elkaar haha. Geeft ook niet!!

Deze kleuren:

Spruced Up

Looking Greyt
Die zijn mooi Indigo! Vooral die laatste
Ja, ik dacht ook vooral die laatste idd!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven