Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

dinsdag 21 september 2010 om 13:37
hoe meer je onder je nagelrandjes zit, hoe doorzichtiger ze worden is me opgevallen. Bij mij gaat de echte witheid daar elke paar weken op en neer. Hoe langer ze worden, hoe minder doorzichtig is het vaak bij mij.
Nagelpotlood heb ik ook weleens geprobeerd, maar het is niet zaligmakend zeg maar. Maar best een keertje te proberen, ze kosten maar een euro of 2-3 als je een goedkope neemt.
Nagelpotlood heb ik ook weleens geprobeerd, maar het is niet zaligmakend zeg maar. Maar best een keertje te proberen, ze kosten maar een euro of 2-3 als je een goedkope neemt.
dinsdag 21 september 2010 om 20:14
dinsdag 21 september 2010 om 20:36
quote:Zwup schreef op 21 september 2010 @ 20:14:
Ja, ik heb ze vanmiddag besteld! Kan niet wachten totdat ze hier zijn Je kunt ze altijd later nog bestellen nadat je mijn review ervan hebt gehoord
Hoe is het met je nagels? Wat heb je er op? Hier nu Jade is the new black van OPI. Erg mooi
Wat gaaf dat je ze besteld hebt!!
Wanneer krijg je ze binnen, 29 oktober?
Ik heb nog steeds Most Wanted op van Essence.
Jade is die groene hè?
Ja, ik heb ze vanmiddag besteld! Kan niet wachten totdat ze hier zijn Je kunt ze altijd later nog bestellen nadat je mijn review ervan hebt gehoord
Hoe is het met je nagels? Wat heb je er op? Hier nu Jade is the new black van OPI. Erg mooi
Wat gaaf dat je ze besteld hebt!!
Wanneer krijg je ze binnen, 29 oktober?
Ik heb nog steeds Most Wanted op van Essence.
Jade is die groene hè?
dinsdag 21 september 2010 om 20:39
dinsdag 21 september 2010 om 21:05
dinsdag 21 september 2010 om 21:13
Ik denk niet dat die kleur nog bestaat, maar ik vond dit potje op internet en de kleur komt goed overeen, het potje is wel wat anders dan de mijne. Maar goed, het gaat om de kleur.
Na 2 lagen is het echter wel lichter dan in het potje. Daar lijkt het donkerzilvergrijs, op mijn nagels is het lichtzilvergrijs.
Ik heb mooi gelakt al zeg ik het zelf, maar je ziet wel de strepen/halen. Misschien omdat de lak al zo oud is?
Na 2 lagen is het echter wel lichter dan in het potje. Daar lijkt het donkerzilvergrijs, op mijn nagels is het lichtzilvergrijs.
Ik heb mooi gelakt al zeg ik het zelf, maar je ziet wel de strepen/halen. Misschien omdat de lak al zo oud is?
dinsdag 21 september 2010 om 22:21
dinsdag 21 september 2010 om 22:38
Offtopic: ik vond Glee dit keer wel leuk, de vorige keer heb ik van alles tijdens de uitzending gedaan behalve rustig kijken, het kon me niet boeien. Nu ging het beter.
Grrrrrfff en met mijn zilveren nagels lig ik dan eerst 's ochtends op de stoel bij de tandarts... geen zin maar het moet elk half jaar...
Grrrrrfff en met mijn zilveren nagels lig ik dan eerst 's ochtends op de stoel bij de tandarts... geen zin maar het moet elk half jaar...
dinsdag 21 september 2010 om 23:17
Kijk eens aan, de dames hebben er rekening mee gehouden dat ik vandaag niet kon lezen .
Ik zat nl gezwellie in de Efteling met mn collega's. Was weer geweldig. Kreeg alleen wel te horen dat ze wel verwacht hadden dat ik enthousiast zou zijn, maar zo erg.
Nu nog ff zitten en dan zo naar bed want morgen nix uitslapen natuurlijk.
Ik zat nl gezwellie in de Efteling met mn collega's. Was weer geweldig. Kreeg alleen wel te horen dat ze wel verwacht hadden dat ik enthousiast zou zijn, maar zo erg.
Nu nog ff zitten en dan zo naar bed want morgen nix uitslapen natuurlijk.

woensdag 22 september 2010 om 00:27
Ik ga voor een vriendin van mij een potje Seche Vite kopen als klein cadeautje en wil er een leuk kleurtje bij doen. Ze is niet echt into donkere kleuren..... wat is een mooie kleur die ik bij nailpolishfshion kan kopen (dus china glaze, nubar, color club), wel iets wat op korte termijn leverbaar is. Peacock feathers van nubar valt dus helaas af
woensdag 22 september 2010 om 07:32
woensdag 22 september 2010 om 07:39

woensdag 22 september 2010 om 09:40
Goedemorgen
Ja, sorry, had gisteren niks te melden.
Glitterzzz leuk dat je het zo gezellig hebt gehad in de Efteling. Waar ben je allemaal in geweest?
Veronique, succes bij de tandarts!
Wintermuts, wat is een mooie kleur? Haha...zoveel!!! For Audrey van CG vind ik mooi, wel een zomers kleurtje en we gaan richting herfst, dus misschien toch niet. Jeetje, lastig, er zijn veel mooie kleuren. Ze houdt niet van donker, maar welke kleuren passen bij haar? En denk je aan een creme, glitter, shimmer...? Mogelijkheden zijn eindeloos
Ik denk dat ik vandaag geen tijd heb om te lakken, dus nog maar een dagje Vendetta met een tipje Gold.
Ja, sorry, had gisteren niks te melden.
Glitterzzz leuk dat je het zo gezellig hebt gehad in de Efteling. Waar ben je allemaal in geweest?
Veronique, succes bij de tandarts!
Wintermuts, wat is een mooie kleur? Haha...zoveel!!! For Audrey van CG vind ik mooi, wel een zomers kleurtje en we gaan richting herfst, dus misschien toch niet. Jeetje, lastig, er zijn veel mooie kleuren. Ze houdt niet van donker, maar welke kleuren passen bij haar? En denk je aan een creme, glitter, shimmer...? Mogelijkheden zijn eindeloos
Ik denk dat ik vandaag geen tijd heb om te lakken, dus nog maar een dagje Vendetta met een tipje Gold.

woensdag 22 september 2010 om 09:56
Euhmm, Fata Morgana, Joris en de Draak, Pagode, Complete Sprookjesbos, Droomvlucht, Pirhana, Vliegende Hollander, Gondoletta, Bob, Vogelrock, Pandadroom, stoomtrein en Villa Volta. Ik durf overal in behalve het schip, daar word ik echt retemisselijk in.
Leeftijden van het groepje waar ik in mee liep laten tussen de 28 en 58 geloof ik dus moet je een beetje rekening houden met dingen die de meesten leuk vinden. En we moesten natuurlijk voor een paar collega's die de Efteling nog nooit gezien hadden beginnen bij het sprookjesbos.
Veronique; is t meegevallen bij de tandarts?
Leeftijden van het groepje waar ik in mee liep laten tussen de 28 en 58 geloof ik dus moet je een beetje rekening houden met dingen die de meesten leuk vinden. En we moesten natuurlijk voor een paar collega's die de Efteling nog nooit gezien hadden beginnen bij het sprookjesbos.
Veronique; is t meegevallen bij de tandarts?
woensdag 22 september 2010 om 11:47
Leuk dat je naar de Efteling was!
Leuk kado voor je vriendin nagellak!
Meiden, word ik wakker: op elke vinger wel lakenafdrukken. Kon wel janken. Jaja, hoor ik jullie nu denken: moet je maar dat seche spul kopen. Maar: om 19 ging de eerste laag erop, tussen 20 en 20:30 uur de tweede laag. Ik ging pas tegen elven naar bed. Dat zou toch voldoende droogtijd moeten zijn? Eigenlijk meer tijd dan ik ooit heb genomen! Raarrrrrr. Zo zonde ook, het stoort me echt.
Ik wil dat seche spul wel, maar heb niet zoveel met internetkopen. Verkopen ze dat ook ergens in een winkel?
Toen moest ik nog naar de tandarts, die vulde a la de minute een minuskuul gaatje en verder goed schoongemaakt. Niets dramatisch, maar ik heb altijd zo'n hekel aan de tandarts!!!!
Leuk kado voor je vriendin nagellak!
Meiden, word ik wakker: op elke vinger wel lakenafdrukken. Kon wel janken. Jaja, hoor ik jullie nu denken: moet je maar dat seche spul kopen. Maar: om 19 ging de eerste laag erop, tussen 20 en 20:30 uur de tweede laag. Ik ging pas tegen elven naar bed. Dat zou toch voldoende droogtijd moeten zijn? Eigenlijk meer tijd dan ik ooit heb genomen! Raarrrrrr. Zo zonde ook, het stoort me echt.
Ik wil dat seche spul wel, maar heb niet zoveel met internetkopen. Verkopen ze dat ook ergens in een winkel?
Toen moest ik nog naar de tandarts, die vulde a la de minute een minuskuul gaatje en verder goed schoongemaakt. Niets dramatisch, maar ik heb altijd zo'n hekel aan de tandarts!!!!