Vertrouwen

24-09-2010 17:10 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertrouwen is belangrijk in een relatie, maar soms ook moeilijk.

Ik heb ruzie met mijn man.

We zaten net te internetten en we hebben hem ergens voor aangemeld. Dan krijg je een berichtje in je inbox om het te activeren.

Toen hij zijn wachtwoord in moest toetsen, deed hij zijn hand voor me ogen, zodat ik niet kon zien wat hij intoetsten. Vervolgens klikte hij snel zijn inbox weg voordat ik iets kon zien.

En nu is hij boos dat ik denk dat hij iets verbergt!

Hij zegt dat zijn inbox iets persoonlijks is en dat hij niet wil dat ik zie wat hij intikt (hij typed nogal langzaam). En is nu boos dat ik hem niet vertrouw.

Maar ik vind dit geen verklaring voor zijn gedrag. Vind het nogal overdreven om zo te doen. En ik zat helemaal niet te kijken wat hij intikt en ben ook niet van plan z'n e-mails door te nemen (de helft kan ik niet eens lezen, want zag veel arabisch voordat hij zijn imbox uitklikte). Ik vind dat zijn gedrag juist zegt dat hij mij niet vertrouwd, en niet andersom.

Wat vinden jullie hier nou van?
Ik vind het een tikkie overdreven van hem. Maar merk dat mensen die zeggen niets te verbergen hebben wel vaker hysterisch reageren
Goh wat lullig van hem, vertrouwen moet toch voorop staan?

sorry maar ik vind het een beetje kinderachtig hoor.

eens met vlinder, die mensen reageren meestal overdreven hysterisch terwijl hun "niets" te verbergen hebben.

Geef het goede voorbeeld dat jij hem wel vertrouwd, misschien dat het kwartje een keer valt ;)
Wat we niet kunnen veranderen, moeten we verdragen..
Hij denkt dus dat als jij zijn wachtwoord weet dat jij in zijn inbox zou gaan snuffelen? Daar blijkt ook niet echt vertrouwen uit...

Waarom wantrouwt hij jou? Ik zou ook juist door deze actie getriggerd worden en denken dat er iets is wat hij te verbergen heeft
dubbel...
anoniem_71933 wijzigde dit bericht op 24-09-2010 17:27
Reden: dubbel
% gewijzigd
Als je wat te verbergen hebt doe je dus zo.
Hmmm.

Ik wilde "fake" typen, maar dat mag blijkbaar niet meer he?

Nou ja, TO, ik vind het een raar verhaal, maar goed. Dat zul je dus met je man moeten bespreken, en niet met ons.
668, the neighbour of the Beast
Hij deed zijn hand voor jouw ogen? Wat een vreemd verhaal een jij bleef daar achter zitten wachten?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je zag veel Arabisch zeg je, je man komt uit de Arabische cultuur? Niet dat het er in principe iets mee te maken heeft hoor maar ik was ff benieuwd.
Die heeft vast wat te verbergen!!!

Kan niet anders, heb er ervaring mee...
Arabisch? Slim!

Net zo slim als bijvoorbeeld zorgen dat je vrouw geen zicht heeft op je echte werktijden en -verplichtingen. Net zo slim als een tweede huisje hebben om door de week "dichter bij het werk" te zijn. Net zo slim als familie in het buitenland in z'n eentje willen bezoeken. Net zo slim als vrienden hebben die jij maar niet leert kennen. Net zo slim als er een gewoonte van maken dat hij jou belt voordat jij hem kunt bellen (dan kan hij 's avonds rustig zijn telefoon uit laten staan). Net zo slim als een vrouw strikken die digibeet is.

O, o...! De hemelse voordelen van nevelen...!

Ik benijd je niet. En dit staat nog helemaal los van zijn gedrag nu, met dat wachtwoord en die inbox.
Dit gedrag zou bij mij ook juist wantrouwen triggeren, en een goed gesprek lijkt me op zijn plaats (over vertrouwen en jullie kijk hierop).
Bedankt voor jullie reacties.

Nu voel ik me zekerder dat het echt niet aan mij ligt.
Hij hield jouw ogen dicht toen hij zijn wachtwoord intypte?

Met een hand jou vast, en die andere op het toetsenbord?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven