Eerste date in Amsterdam

24-09-2010 17:23 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Volgende week heb ik een eerste date (via internet) in Amsterdam. Waarschijnlijk spreken we overdag af en als het leuk blijft gaan we ook nog ergens eten. Aangezien ik helemaal niet uit Amsterdam kom, heb ik geen idee wat we zouden kunnen doen. Hebben jullie nog tips?
Hi Jole,

Je kunt even googlen wat er allemaal te doen is. Er is weinig wat je niet kunt doen in Amsterdam. Wat vind je leuk?

Je kunt een rondvaart maken of museum bezoeken (klinkt misschien saai, maar er zijn ook wel leuke musea). Je kunt de straatartiesten op de dam bekijken, door 'de negen straatjes' slenteren in de Jordaan. Het hippe Westerpark in en lekker wat eten of naar de bioscoop. De dappermakt is leuk (dapperstraat, bij tropenmuseum in de buurt). Als 't droog is kun je misschien picknicken in 't vondelpark.

Veel succes and have fun
Een eerste date met iemand van internet kun je beter niet te uitgebreid plannen.

Als de persoon tegenvalt zit je er de hele dag aan vast.

Een dag plannen kun je beter bij een eventuele tweede date doen.
Tips vergeten.

Foam, Artis, Nemo, fietsen huren, bootje huren, Vondelpark, Westerpark, galeries bekijken.
Bedankt voor de tips. Ik zie het niet echt zitten om naar een museum te gaan. En het Vondelpark lijkt me iets te fris.

Ik ben een hele tijd geleden met m'n broertje naar The Amsterdam Dungeon geweest. Erg leuk en ik zou er best nog een keer heen willen. Maar er is ook een onderdeel waarbij er mensen uit het publiek worden gepikt. En het zal mij net weer overkomen :p Dat risico loop ik liever niet op een eerste date :P

Hij zat te denken om eerst iets te drinken in Amsterdam en om vervolgens naar Bloemendaal te rijden. Het klinkt wel heel goed om vervolgens lekker een strandwandeling te maken. En als het niks is dan weet je dat meestal tijdens het eerste drankje al (dan zitten we dus nog in Amsterdam en kan ik nog weg als ik dat wil). We hebben al ruim 3 maanden contact via MSN/Skype/telefoon maar ik weet toch niet of het zo verstandig is. Hij blijft toch iemand die ik eigenlijk niet ken.

Dus mijn voorkeur gaat uit naar iets in Amsterdam. Alleen ben ik er nog steeds niet uit wat dat iets moet zijn.
Spreek af in een van de cafeetjes op de Noordermarkt, als het klinkt kun je een wandeling door de Jordaan of langs de grachten maken. En dan eten in de 9 straatjes of rond de Nieuwmarkt.

Ik vind een rondvaart trouwens ook heel leuk, doe ik ook wel eens met mijn vriend, vooral een goeie optie als het niet zulk mooi weer is en je toch de stad wilt zien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven