Help, schimmel op de bugaboo!

25-09-2010 14:18 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets heel stoms gedaan! Toen wij op vakantie gingen heb ik de bugaboo in de schuur gezet (ligt normaal altijd in de kofferbak). Na de vakantie heb ik hem niet meer gebruikt en ben ik vergeten hem uit de schuur te halen.

Nu wilde ik net naar de stad met de kleine en pakte de bugaboo uit de schuur....is de stof helemaal beschimmeld! Heb hem nu in de wasmachine zitten met een extra scheut wasmiddel maar ik denk dat hij er even vies uitkomt als dat hij erin ging.

Wie weet een goede truc om de schimmel eruit te krijgen? Of wordt het een gevalletje prullenbak?

Alvast bedankt voor de hulp!
wordt goed schoon hoor in de wasmachine, hier precies hetzelfde gehad
Slapen is goud
O gelukkig, zou het echt zo zonde vinden als ik 'm weg had kunnen gooien!

De was zit er nu net in, dus moet nog even geduld hebben
licht offtopic

jullie hebben geen problemen gehad met wassen bugaboo bekleding? Ik moet m ook nodig wassen, maar ja...snachts wordt ie als wieg gebruikt en overdag gebruik ik m ook altijd...droogt de bekleding snel? Of zou ik m naar de wasserette/stomerij kunnen brengen zodat ie gelijk weer gebruikt kan worden?
Ik heb een stokke en een topmark, die bekleding was ik ook weleens uit. Die is echt in een vloek en een zucht droog. Alleen de dikke delen (kussens van de buggy) duren wat langer. Maar die gebruik je nog niet, als hij als wieg gebruikt kan worden
Als je 'm naar de stomerij brengt, heb je 'm toch ook niet binnen een dag terug?!

Hoe oud is je kind?
Bugaboo bekleding mag toch helemaal niet in de wasmachine??

Overigens denk ik wel dat het snel droog is gelukkig meisje.Gaat om de kap neem ik aan? is een doekje eroverheen een optie? Ik heb onze kap na bijna een jaar nog nooit gewassen.

TO is de schimmel eruit?
Haal hem net uit de machine en hij is weer helemaal schoon!

Heb hem wel vaker gewassen hoor, kan prima.

Ik zal als hij weer droog is wel even laten weten hoe lang dat duurde, maar ik denk dat dat zo gepiept is hoor!

Ben echt blij dat het gelukt is!
baby is 4mnd. ik bedoel de binnenkant van de wieg...dat is van stof..neuh de kap is idd niet vies..(ik heb de bugaboo cameleon, nieuw gekocht begin 2010 ...andere versies lijken fleece te hebben, dat heeft die van mij niet)
Ik heb de bugaboo vandaag ook in de schuur gezet maar haal hem er zo weer uit [scheelt wassen ;-)]!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven