T-huis
zaterdag 25 september 2010 om 20:39
zaterdag 25 september 2010 om 20:54
zaterdag 25 september 2010 om 20:58
zaterdag 25 september 2010 om 20:59
zondag 26 september 2010 om 09:34
Trav, naar. Hoop dat je nu echt snel iets leuks gaat vinden
Heb je wel recht op bijstand indien nodig?
Kezz, hele mooie jurk!! En om t wachten.
Miertje aangestoken door Ier en nu ook aan de KK. Ik hoop dat de digitale boomerang niet in rond gaat vliegen hier. Wel zielig voor Mier, die nu elk uur in zijn eigen shit zit
Heb je wel recht op bijstand indien nodig?
Kezz, hele mooie jurk!! En om t wachten.
Miertje aangestoken door Ier en nu ook aan de KK. Ik hoop dat de digitale boomerang niet in rond gaat vliegen hier. Wel zielig voor Mier, die nu elk uur in zijn eigen shit zit
zondag 26 september 2010 om 10:36
zondag 26 september 2010 om 18:24
quote:Kezz schreef op 25 september 2010 @ 20:59:
Je hebt het natuurlijk heel goed voor elkaar, dat je van niemand afhankelijk hoeft te zijn. Daar mag je met recht trots op zijn, hoor! Maar het is inderdaad wel eindig, ooit, je spaargeld. Ik hoop echt dat je héél snel een baan vindt en dat je dan je spaargeld aan leukere dingen kunt besteden. Wijze, wijze woorden. Lief ook enzo
Je hebt het natuurlijk heel goed voor elkaar, dat je van niemand afhankelijk hoeft te zijn. Daar mag je met recht trots op zijn, hoor! Maar het is inderdaad wel eindig, ooit, je spaargeld. Ik hoop echt dat je héél snel een baan vindt en dat je dan je spaargeld aan leukere dingen kunt besteden. Wijze, wijze woorden. Lief ook enzo
zondag 26 september 2010 om 20:00