T-huis
vrijdag 8 oktober 2010 om 17:06
Die wc van jou heeft het ook zwaar te verduren, Trav! Mijn complimenten voor die pot en zijn (haar?) trouwe diensten! Nu weer opgeknapt?
Met de jongens alles goed. Vanmiddag weer alle energie eruit gegooid in de gymzaal. Vinden ze echt superleuk! Zal er binnenkort mijn fototoestel eens mee naartoe nemen.
Met de jongens alles goed. Vanmiddag weer alle energie eruit gegooid in de gymzaal. Vinden ze echt superleuk! Zal er binnenkort mijn fototoestel eens mee naartoe nemen.
vrijdag 8 oktober 2010 om 17:56
zaterdag 9 oktober 2010 om 09:07
Ja Erwt, dan krijgt Doppie ineens een eigen leven en doet hij dingen waar je helemaal geen weet van hebt
Succes met werken alvast!
11 kilo beste knul trouwens Inad!!
Star wie is dat op je avatar en waarom heb je die?
Kess hoe gaat het met je? Nog moe?
Tja die pot weet niet wat hem overkomt hier, heb hem vannacht de hele nacht met rust gelaten dus ik denk dat het wel weer voorbij is.
Succes met werken alvast!
11 kilo beste knul trouwens Inad!!
Star wie is dat op je avatar en waarom heb je die?
Kess hoe gaat het met je? Nog moe?
Tja die pot weet niet wat hem overkomt hier, heb hem vannacht de hele nacht met rust gelaten dus ik denk dat het wel weer voorbij is.
zaterdag 9 oktober 2010 om 10:53
Doppie een eigen leven? Waar ik niets van weet?!
Echt niet... Doppie blijft altijd lekker bij zun moederT
Ik heb wel zin om weer te werken, maar ik ben benieuwd hoe het is om daadwerkelijk weer aan het werk te zijn. Ik heb wel behoefte om weer over andere dingen dan baby-dingen na te denken, maar aan de andere kant ben ik nu ook weer heel blij als ik thuis ben
Trav, arme wc-pot... helemaal ontwend na die innige omhelzingen . Fijn voor jou
Kezzzzz, hoest?
Star is druk met die forumologische toestanden inderdaad
Echt niet... Doppie blijft altijd lekker bij zun moederT
Ik heb wel zin om weer te werken, maar ik ben benieuwd hoe het is om daadwerkelijk weer aan het werk te zijn. Ik heb wel behoefte om weer over andere dingen dan baby-dingen na te denken, maar aan de andere kant ben ik nu ook weer heel blij als ik thuis ben
Trav, arme wc-pot... helemaal ontwend na die innige omhelzingen . Fijn voor jou
Kezzzzz, hoest?
Star is druk met die forumologische toestanden inderdaad
zaterdag 9 oktober 2010 om 17:47
Ik vond werken wel weer heerlijk en het thuiskomen nog leuker!
Nemo heeft gekozen vandaag; gekookte aardappels met broccoli en kipschnitzel. BOER!
En toe een zelfgemaakt vanilletoetje met een grote muis erop en kleine chocolademuisjes eroverheen. (Hij mocht roeren en dat ging niet helemaal goed dus ik gok op een heleboel gore klontjes)
Nemo heeft gekozen vandaag; gekookte aardappels met broccoli en kipschnitzel. BOER!
En toe een zelfgemaakt vanilletoetje met een grote muis erop en kleine chocolademuisjes eroverheen. (Hij mocht roeren en dat ging niet helemaal goed dus ik gok op een heleboel gore klontjes)