Iets wat ik opving

25-09-2010 17:34 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik woon sinds kort samen met mijn vriend (we hebben nu ruim 3 jaar een relatie) en zijn allebei 19 jaar.

Gister was ik boven aan het opruimen en zat mijn vriend beneden met een goede vriend van hem. Vorig weekend was mijn vriend samen met zijn ouders naar de geboorteplaats van zijn moeder geweest (Laren, het Gooi).

Ik hoorde hem zeggen tegen die vriend: ''Vorig weekend was ik in Laren/Bussum, daar lopen zoveel mooie meiden rond.. Niet normaal!''

Ik dacht van laat maar gaan, mannenpraat.. Maar plotseling is het sinds vanochtend toch wel gaan knagen. Heel raar, jaloers ben ik nooit echt geweest maar vind dat ik me er druk om maak redelijk jaloers gedrag.. Hoe zouden jullie ermee omgaan als je dit hoorde?
quote:Frankie33 schreef op 25 september 2010 @ 21:45:

Mannen zullen te allen tijde met hun piemel blijven denken/kijken. Als ze 19 zijn en ook nog als ze 90 zijn. Of ze dat nu laten merken of niet. Daar doe je helemaal niets tegen.

Bij mij is altijd de vraag: gun ik deze man zijn constante "erectie"? Meestal is het antwoord bij mij: nee, ik gun het deze man niet. Ik wil dan ook niet met zomaar iedereen een relatie. Een man moet mij qua karakter echt heel goed bevallen en anders kan hij lekker wieberen naar Laren of Bussum.

Stom zeg, helemaal vergeten dat mannen ook hersencellen hebben. En dat opwinding een lichamelijke reactie is waar ze niets aan kunnen en niets aan hóeven te doen.

Jij wilt een man die nooit een erectie krijgt van een ander? Dan mag je tussen de impotente mannen gaan zoeken. Misschien zit er daar iets bij voor je (maar vraag voor de zekerheid niet naar hun gedachten).

Daarnaast is iemand mooi vinden nog niet hetzelfde als er bovenop willen springen, je partner willen inruilen of een erectie krijgen.

@ TO;

Ipv te bedenken wat hij mooi zou vinden aan die vrouwen uit zijn geboortestreek, kun je ook gaan denken aan wat er zo leuk is tussen jullie samen. Veel positiever.
...
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 26-09-2010 08:21
Reden: onnodig kwetsen
% gewijzigd
quote:Frankie33 schreef op 25 september 2010 @ 23:50:

Madhe, en jij noemt jezelf een B.I.T.C.H? Ga je schamen zeg. Je bent hooguit een slap aftreksel. Vind je dit gedrag ten opzichte van mij normaal? Je loopt me gewoon uit te schelden.
* Ik beweer dat iemand echt geen bitch is. En dat is kwetsend...?! *
quote:Madhe schreef op 25 september 2010 @ 23:15:

[...]

Stom zeg, helemaal vergeten dat mannen ook hersencellen hebben. En dat opwinding een lichamelijke reactie is waar ze niets aan kunnen en niets aan hóeven te doen.

Precies dat zeg ik. Op een overdrachtelijke manier.

Jij wilt een man die nooit een erectie krijgt van een ander? Dan mag je tussen de impotente mannen gaan zoeken. Misschien zit er daar iets bij voor je (maar vraag voor de zekerheid niet naar hun gedachten).

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik het een man (die iets met mij wil) moet gunnen. Da's wat anders. Moet ik ook nog uitleggen waarom?

Daarnaast is iemand mooi vinden nog niet hetzelfde als er bovenop willen springen, je partner willen inruilen of een erectie krijgen.

Nee, werkelijk?? * Pffff... *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven