3000+ers deel 67
zaterdag 25 september 2010 om 22:00
Dit is de plek waar:
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-09-2010 22:19
Reden: x
Reden: x
% gewijzigd
zaterdag 25 september 2010 om 23:06
Hallo allemaal.
Happy New Topic!
Josje, wil je een knuffel van mij? Vast niet zo lekker als van je lief maar toch. Mannen, soms heb je ze nodig en soms kun je ze wel door de plee spoelen. Je kunt die van Spuka gebruiken, die heeft hem even afgedankt las ik.
Gezellige avond gehad met vrienden. Had een lekker soepje en hapjes gemaakt en als buffetje gemaakt. Heerlijk relaxt hangen en kletsen. Nou ja, relaxt, zij hebben 3 kinderen die nogal losgeslagen zijn maar we hebben er soms hard om moeten lachen, Graaf en ik. Mijn hemel, de apen in Blijdorp zijn er niks bij......
Happy New Topic!
Josje, wil je een knuffel van mij? Vast niet zo lekker als van je lief maar toch. Mannen, soms heb je ze nodig en soms kun je ze wel door de plee spoelen. Je kunt die van Spuka gebruiken, die heeft hem even afgedankt las ik.
Gezellige avond gehad met vrienden. Had een lekker soepje en hapjes gemaakt en als buffetje gemaakt. Heerlijk relaxt hangen en kletsen. Nou ja, relaxt, zij hebben 3 kinderen die nogal losgeslagen zijn maar we hebben er soms hard om moeten lachen, Graaf en ik. Mijn hemel, de apen in Blijdorp zijn er niks bij......