Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
[quote]mamax schreef op 27 september 2010 @ 11:58:

O en Bridge, gefeliciteerd!!

Bam, dat is net als met die kinderlaptops. Maxi heeft hem ook, maar ze spreken alle letters verkeerd uit. Ook niet handig.

Ook zoiets ja, onvoorstelbaar eigenlijks
Ik heb overigens nog snowboots en regenlaarsjes ik geloof maat 28-29 staan. Maak ik daar nog iemand blij mee?

blauwe snowboots en groen met vogels zijn de regenlaarzen
Haha, allergie Hel! Is mijn favo juist.

Gaat ie goed met rug van vriend?

Bam, je vertelde laatst over het bedrukken (printen) van verschillende dingen, dat je dat gaat doen of ben ik nou erg in de war?

Hoeveel drinkt ze nu, Amalia? Voed je op verzoek?

Heb je nog lol in de meisjeskleding?

Grappig, ik heb hier het bed nog op klossen (!), zodat ik lekker in zijn wiegje kan gluren. We slapen hand in hand.

Maar hij gaat/moet binnenkort over naar zijn ledikant, vreemd hoor.
Wat schattig Compu! :heart;

Ik voed op verzoek, zo'n 7 à 8x per dag. 1 kant per x en daar krijg ik met kolven zo'n 90cc uit. Laatste voeding krijgt ze 2 kanten.

En de nachten gaan nog niet goed

Lange faaaaase
3 jaar kleuteren lijkt me verschrikkelijk als ik terug denk aan het laatste half jaar KDV. En dan dat vijf dagen in de week, aaaaaaargh.

Die letterbak heeft Ceetje ook, leuk hoor!

Bam, ik MSN je vanavond wel even over die snowboots, heb denk ik wel interesse.
Mal, is Jonathan nog steeds zo van de foto's? Ik zag in het Sinterklaas Intertoysboek een fotoalbum van V-Tech, daar kun je bij de foto's tekst inspreken. Misschien leuk voor Mr J dan?

Letterbak in de pocket. Eens kijken of mijn kleuter een beetje wil schrijven enzo.

Aaaah, hand in hand slapen, lief Compu! Haha, en ik was even vergeten dat de seventies jouw huisstijl zijn. Als je maar geen letterbak aan de muur hebt dan.

Ow jee, 7 a 8 voedingen per dag Amalia. Hoe combineer je dat met de twee grote jongens?
Het intertoysboek heb ik uit huis verbannen. Madam heeft alles aangekruisd wat ze wil hebben (basically alles dat roze is, en alles waar paarden op staan) en is zwaar verontwaardigd dat het nog erg lang duurt tot het sinterklaas is.
quote:SadieSandler schreef op 27 september 2010 @ 16:13:

3 jaar kleuteren lijkt me verschrikkelijk als ik terug denk aan het laatste half jaar KDV. En dan dat vijf dagen in de week, aaaaaaargh.

Maar dan heb je ook een juf die er 5 dagen/wk last van heeft en vast heel erg haar best gaat doen om er wat aan te doen.
quote:Helenita2 schreef op 27 september 2010 @ 17:14:

Het intertoysboek heb ik uit huis verbannen. Madam heeft alles aangekruisd wat ze wil hebben (basically alles dat roze is, en alles waar paarden op staan) en is zwaar verontwaardigd dat het nog erg lang duurt tot het sinterklaas is. Haha, ik had net een discussie met Maxi of Sinterklaas wel 140 euro heeft voor de Playmobil school. 'Niemand weet dat mama, dus ik ga hem gewoon opplakken. Klaar!'
quote:Helenita2 schreef op 27 september 2010 @ 17:12:

Als je maar geen letterbak aan de muur hebt dan.

Ik wil deze voor bij Maxi aan de muur:

Zeg Sadie, ik weet niet of jij ook zo gek op Gordon bent, maar iemand ziet z'n sex-appeal niet op het Masterchef topic
Kleuters worden erg inventief van de combinatie Sinterklaas en speelgoedboeken Mamax!

O, maar zo groot zijn ze wel leuk ja, letterbakken (ik lees de hele tijd slettebakken ). Als de inhoud maar groot genoeg is om niet in de stofzuiger te verdwijnen (want telkens alles eruit halen om af te stoffen is natuurlijk geen optie...).
Wij hadden de echte trouwens vroegah ook. In de trapopgang aan de donkerbruine kurkmuur

Leuk toch zo groot. Kost alleen 100 euro, dus had bedacht dat Pamax hem zelf wel kan maken. Maatje blij met d'r letterdoos?
O ja, wij hadden ook zo'n donkerbruin kurkmuurtje ergens. Beetje depri wel, haha!

Volgens mij zag ik ergens een bouwplan voor zo'n grote letterbak Mamax. Er is zo'n blad dat 101 ideeen heet ofzo, vgs mij stond het daar in. Pamax beetje handig met hamer en spijkers (yippiejajajippiejippiejee )?

Maatje weet nog van niks qua letterbak, ik zit op werk. Bewaar 'm denk ik voor een regenachtige middag.
quote:SadieSandler schreef op 27 september 2010 @ 16:13:

Bam, ik MSN je vanavond wel even over die snowboots, heb denk ik wel interesse.jij, blauwe?
quote:mamax schreef op 27 september 2010 @ 17:26:

[...]

Haha, ik had net een discussie met Maxi of Sinterklaas wel 140 euro heeft voor de Playmobil school. 'Niemand weet dat mama, dus ik ga hem gewoon opplakken. Klaar!'

Hij is wel ontzettend leuk!
Star heeft er 2 dagen vakantie bij gekregen vanwege het posten met SadieSandler.

Happy Birthday Bridge

Stressed is just desserts spelled backwards
Mijn hemel wat een kinderachtige toestanden hier zeg (die Angels bedoel ik dan). Vermoeiend.
quote:Maleficent schreef op 27 september 2010 @ 19:20:

Star heeft er 2 dagen vakantie bij gekregen vanwege het posten met SadieSandler.

Had ze het niet op Starman kunnen schuiven
Ze kan wel meelezen dus we zwaaien allemaal naar Star!

Stressed is just desserts spelled backwards
wat een gekloot zeg. en van naomi met dr hand boven het hoofd houden van de vleugels, word ik ook niet helemaal goed van..

zal maar geen kotsmiley plaatsen
maare Star, kom eens op msn dan
*proest* Sadie ook verbannen dus? Gaat lekker!

Dank voor felicitaties! Gisteren al gevierd, vandaag voor het echie. Leuke dag gehad! En verwend, horloge is besteld, nieuwe fietstassen en nog veel meer leuks!

Mamax: heb je het topic van Pammie gevolgd over de (niet bestaande) 1 oktober-grens? Vond dat er ergens halverwege heel goed werd weergegeven wat voor "verdere gevolgen" deze grens aanhouden kon hebben. En er staan goede tips in. (Daarbij wordt dit extra jaar als doublure gezien en dit betekent dan dus ook dat hij verderop in de school eigenlijk niet meer mag doubleren...) Succes met het gesprek.

Mal: zo zeg, dat is goed! 13.000 euro! (bedenk me nu dat ik dus niet meer kan storten? oeps... Maar kan ook direct overmaken toch? Stom, te laat...) Balen van de misselijkheid!

Enka: haha geweldig die T.!

Compu: wat lief van CG.!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven