Mode & Beauty alle pijlers

Primark floral bag

27-09-2010 17:23 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://sieraden-tassen-ui ... o%2BPjws7Kfj%2B4VB4M&df=1

Ik wil graag zo'n tas van de Primark,zoals hier afgebeeld.Alleen ander stofje,heb hem gezien op MP.

Maar wat ik graag zou willen weten is,hoe duur is ie bij de Primark?Weet iemand dit?
Primark is toch juist spotgoedkoop?

Zou even de winkel in R'dam bellen, of de Engelse site bekijken.
Tassen daar zijn meestal zo tussen de ¤7 - ¤15
quote:Hermes schreef op 27 september 2010 @ 17:29:

Primark is toch juist spotgoedkoop?

Zou even de winkel in R'dam bellen, of de Engelse site bekijken.

Ja,klopt.

Maar ik heb gezien dat er toch nog wel aardig op deze tassen geboden word. Ik zou het toch zonde vinden als ik er meer dan de verkoopprijs voor betalen moet,vandaar mijn vraag.
Het hoogste bod is nu 7,50. Doe eens gek en bied 8,00. Daar kun je je toch geen buil aan vallen, lijkt me.
Ik ben al een paar weken niet bij de Primark geweest en heb deze tas dus niet in 'het echie" gezien, maar; ik vind de tassen van primark in het echt behoorlijk tegenvallen. Ze kosten niks, maar dat is er ook wel aan af te zien.

Afgaande op prijzen van vergelijkbare Primarktassen, gok ik dat deze 13 euro zou kosten.
Ehh.. stel je voor dat je 8 euro betaald ipv 7,50..
quote:kiddootje schreef op 27 september 2010 @ 17:33:

[...]

Ja,klopt.

Maar ik heb gezien dat er toch nog wel aardig op deze tassen geboden word. Ik zou het toch zonde vinden als ik er meer dan de verkoopprijs voor betalen moet,vandaar mijn vraag.Maar anders moet je naar een van die twee winkels, misschien is dat helemaal niet in je buurt. Bovendien: het is daar stervensdruk en je moet ook maar net die tas daar vinden.... gewoon bieden wat je eraan uit wil geven en ga niet miepen of je dan misschien wel een euro meer uitgegeven hebt dan de tas in de winkel kostte.
quote:Erwt schreef op 27 september 2010 @ 17:34:

Het hoogste bod is nu 7,50. Doe eens gek en bied 8,00. Daar kun je je toch geen buil aan vallen, lijkt me.

Het gaat me niet om deze tas,wel het model,alleen met bloemetjes. Ik heb expres die advertentie niet neergezet,want als ik ga bieden,is Kiddootje ontmaskerd

Op een andere tas,precies zo eentje als ik wil,was namelijk 25¤geboden,vond het al veel..
Hier misschien?
quote:kiki_twee schreef op 27 september 2010 @ 17:41:

Hier misschien?Ik woon absoluut niet in de buurt..helaas,en kan nergens een online-shop vinden.
Primark verkoopt niet online.
Ik werk trouwens vlakbij een Primark (woon in Dublin) en kom er vast nog wel een keertje vandeweek. Wil je dat ik voor je kijk? Kan maar zo zijn dat ie inmiddels al niet meer in de handel is hoor, product turnover is snel daar.
En er komen natuurlijk nog verzendkosten van 6,75 bij.
quote:Ainne schreef op 27 september 2010 @ 17:48:

Ik werk trouwens vlakbij een Primark (woon in Dublin) en kom er vast nog wel een keertje vandeweek. Wil je dat ik voor je kijk? Kan maar zo zijn dat ie inmiddels al niet meer in de handel is hoor, product turnover is snel daar.Yes,please
Deze tassen zijn van van de zomer en worden nu niet meer verkocht, dus ben je , denk ik, afhankelijk van marktplaats.
Oh als ze van van de zomer waren dan zullen ze er niet meer zijn nee inmiddels
quote:kiddootje schreef op 27 september 2010 @ 17:40:

[...]

Het gaat me niet om deze tas,wel het model,alleen met bloemetjes. Ik heb expres die advertentie niet neergezet,want als ik ga bieden,is Kiddootje ontmaskerd

Op een andere tas,precies zo eentje als ik wil,was namelijk 25¤geboden,vond het al veel..Ik heb hem al gevonden hoor
quote:Ainne schreef op 27 september 2010 @ 17:54:

Oh als ze van van de zomer waren dan zullen ze er niet meer zijn nee inmiddelsIk was er van de week nog en ze hebben nu de wintercollectie hangen, sommige zijn echt de moeite waard, voor een heel mooi prijsje,maar helaas zonder bloemetjes.
quote:emaille schreef op 27 september 2010 @ 17:56:

[...]

Ik heb hem al gevonden hoor Stiekemerd
Ik geloof dat deze tas 9 euro was. Ik heb 'm zelf ook, maar dan in andere kleuren. Laatst hing dit model er nog, in vele verschillende kleuren. Ze gaan niet erg lang mee, dus ik zou niet teveel bieden...
We ask ourselves, 'Who am I to be brilliant, gorgeous, talented, fabulous?' Actually,who are you not to be?
Ja, 25 euro is er al geboden. Dat lijkt me nogal veel.

Heb je al op de sale pagina's van bijv. Wehkamp en Esprit gekeken? Daar zijn ze ongebruikt en goedkoper. Maar, niet zoals deze natuurlijk. Kijken kost niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven