Blij zijn !
maandag 27 september 2010 om 23:12
Ah, ik ben zo blij met mijn vriend .. en dan bedoel ik letterlijk en figuurlijk blij ! We zijn al 2,5 jaar samen, maar hebben sinds 2 dagen ineens zoooo'n lol met elkaar ... anders ook wel, maar 't valt gewoon op nu
!
Even een blij topic zo tussendoor dacht ik zo ..
ps, nee ik wil niet perse iets met dit topic, gewoon even blij heid delen
Even een blij topic zo tussendoor dacht ik zo ..
ps, nee ik wil niet perse iets met dit topic, gewoon even blij heid delen
maandag 27 september 2010 om 23:26