Blij zijn !

27-09-2010 23:12 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ah, ik ben zo blij met mijn vriend .. en dan bedoel ik letterlijk en figuurlijk blij ! We zijn al 2,5 jaar samen, maar hebben sinds 2 dagen ineens zoooo'n lol met elkaar ... anders ook wel, maar 't valt gewoon op nu ;) !



Even een blij topic zo tussendoor dacht ik zo ..



ps, nee ik wil niet perse iets met dit topic, gewoon even blij heid delen
Alle reacties Link kopieren
IK OOK!!! =)
Alle reacties Link kopieren
Fijn !!!
Alle reacties Link kopieren
Geweldig!

Ik word er ook helemaal blij van.

Ff BritMan een extra dikke knuffel geven, want ik ben ook blij met hem .
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, wat grappig

Liep ook rond met zo'n gevoel.

Mijn lief en ik, ik en mijn lief

Lekker genieten meiden!!

Ook jullie zullen het wel eens veel minder gehad hebben.
Alle reacties Link kopieren
Haha, te gek; ik ben ook superblij met mijn vriend!!!

Ik vind hem de liefste, mooiste, grappigste en scheterigste persoon die er ooit naast me heeft gelegen, en dat ook al weer enkele jaren!



Dit is nog eens iets anders dan de topics waarin vriendjes het nogal eens moeten ontgelden!
Alle reacties Link kopieren
*Rent naar boven met tranen van blijdschap en gaat even iemand knuffelen*
Alle reacties Link kopieren
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Jippieee ! Fijn dat er meer dames zijn met zo'n heerlijk gevoel bij hun 'scheterige persoon' :D !



Lekker slapen !
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk dit topic! Ik ben ook heel blij met hem en hij ook met mij. Sinds kort pas, maar dat geeft niet.



Geniet ervan!
Erger u niet, verwonder u slechts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven