Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

dinsdag 28 september 2010 om 12:53
Hoe plak ik het beste kunststof nagels op mijn nagels?
Met dat tubetje lijm wat erbij zit?
en dan Kan ik alles ermee doen.
Ook haar wassen zonder dat ze dan loslaten?
Excuseer mijn onwetend heid. Maar normaal heb ik mooie sterke nagels maar sinds ik enorm ben afgevallen zijn mijn nagels erg broos.
daarvoor gebruik ik al extra vitaminen maar toch.
inmiddels is alles afgebrokkelt en ziet het er niet meer uit.
en dan nog een vraag.
Is het handiger de kunstnagels eerst te lakken en dan te plakken of juis niet. En eerst vijlen en dan plakken of juist niet.
Een echte nitwit.
Met dat tubetje lijm wat erbij zit?
en dan Kan ik alles ermee doen.
Ook haar wassen zonder dat ze dan loslaten?
Excuseer mijn onwetend heid. Maar normaal heb ik mooie sterke nagels maar sinds ik enorm ben afgevallen zijn mijn nagels erg broos.
daarvoor gebruik ik al extra vitaminen maar toch.
inmiddels is alles afgebrokkelt en ziet het er niet meer uit.
en dan nog een vraag.
Is het handiger de kunstnagels eerst te lakken en dan te plakken of juis niet. En eerst vijlen en dan plakken of juist niet.
Een echte nitwit.
dinsdag 28 september 2010 om 12:57
Oeh, mooi Elle!
Ik heb geen ervaring met plaknagels, maar op www.beautygloss.nl is pas (een paar dagen geleden) een tutorial geplaatst. Die is wel handig voor je kattija.
Ik heb geen ervaring met plaknagels, maar op www.beautygloss.nl is pas (een paar dagen geleden) een tutorial geplaatst. Die is wel handig voor je kattija.

dinsdag 28 september 2010 om 12:58
Kattija, ik kan je helaas niet helpen, draag nooit plaknagels. Ooit, jaren geleden, wel een keertje gedaan, maar beviel zo slecht! Ik heb toen gewoon die lijm gebruikt die erbij zat. Was wel een kliederboel en ze lieten vrij snel weer los. Ik zou ze eerst plakken, dan vijlen, dan lakken. Denk ik, maar goed, ik heb er eigenlijk geen verstand van.
dinsdag 28 september 2010 om 13:29
Ik vind zowel de paarse als de roze mooi!
Ik heb nog steeds mijn grijze van catrice op. Ik moet zeggen: toplakje. Want mijn nieuwe van China Glaze ging na net zoveel tijd als nu langzaam eraf, vooral op mijn wijsvinger. Maar deze zit nog prachtig, ook al type ik me al dagen suf op werk. Natuurlijk heb ik ook nu de seche op, maar dat had ik met CG ook gedaan!
Kortom dames: goede tip die catrice, ben er erg blij mee. Het intesseert me zelfs niet wat een vriendin erover zei, die niet van grijs houdt. Ik vind het geweldig.
Nu vanavond bedenken of ik het nog een dag ophou, of dat ik morgen kaal of met iets anders ga...
Ik heb nog steeds mijn grijze van catrice op. Ik moet zeggen: toplakje. Want mijn nieuwe van China Glaze ging na net zoveel tijd als nu langzaam eraf, vooral op mijn wijsvinger. Maar deze zit nog prachtig, ook al type ik me al dagen suf op werk. Natuurlijk heb ik ook nu de seche op, maar dat had ik met CG ook gedaan!
Kortom dames: goede tip die catrice, ben er erg blij mee. Het intesseert me zelfs niet wat een vriendin erover zei, die niet van grijs houdt. Ik vind het geweldig.
Nu vanavond bedenken of ik het nog een dag ophou, of dat ik morgen kaal of met iets anders ga...