Mode & Beauty alle pijlers

combi-tips

29-09-2010 09:45 6 berichten
t was weer feest vanochtend, ik wist niet wat ik aan moest......

heb geen moeilijk figuur, maatje 36/38, zandloper/peerfiguur,

redelijke heupen (dus lage broeken is nono)

iets anders dan een skinny en een tuniekje kwam ik niet.......

graag combi-tips dus...
Alle reacties Link kopieren
heb je geen jurken of rokken missphoebe ?

een jurkje met evt een vestje, een mooie panty en pumps of hoge laarzen is altijd een leuke combinatie, vind ik.
Ik zou juist met heupen en zandloper figuur geen hoge broeken dragen. Dan leg je juist nadruk op je heupen en krijg je een kort bovenlichaam (afhankelijk ook van grootte borsten)

Ik heb ook een zandloper figuur met zelfde maten. Heupbroeken staan me juist goed. Alleen is het wel belangrijk om exact de goede maat te dragen en niet net iets te klein.

Verder geen wijde broeken met wijde shirts. Wat strakkere bovenkleding en onderkleding kan wel. Maar een wijde trui met wijde broekspijpen is heel lelijk.
heb idd. wel jurken, ben geen rokken-type.

(ook ivm dat ik gebruik maak van een brommertje )

heupbroeken draag ik niet graag, dan flubbert er van alles overheen wat niet zo charmant staat... zeker niet bij een strak truitje... heb redelijk grote 'boobies' trouwens....

wijd op wijd doe ik niet, is idd. niet erg charmant.

maar zowel boven als onder strak is toch ook niet helemaal

de bedoeling??
Broek met jasje

broek met blouse

broek met shirt en vest

broek met v-halstrui en shirt

broek met shirt en grote sjaal om je nek

Dat combineer ik allemaal met een broek.
Heb je andere broeken dan spijkerbroeken? Naar mijn werk draag ik nooit spijkerbroeken, maar wel allerlei andere nette broeken, die goed zitten, maar niet mega strak. Je kunt bijvoorbeeld heel leuk een nette broek van een pak met een strak T-shirtje combineren en dan een blouse of vest erbij. Staat weer iets sportiever/meer casual en kan op veel gelegenheden. Ook mooie truien dragen mijn collega's veel. Als het goed past, dan zit iets wat mij betreft mooi aangesloten en niet "strak", dan kun je een goed passende broek en een goed passende blouse prima samen dragen. Of een lang vest of langer jasje, zodat de nadruk niet op je heupen komt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven