(goeie) speelgoedautotjes?

28-09-2010 21:50 12 berichten
Bestaan ze? van die gewone speelgoedautotjes die elke jochie wel heeft maar altijd binnen no-time stuk gaan.

Ik wil dus eigenlijk eens een paar echte goeie, hoeven geen hele speciale te zijn, maar gewoon goeie die niet meteen stuk gaan.

De verzameling Action/Zeeman/whateve merk autor breidt zich steeds meer uit en aan elk autotje is wel iets kapot.

Is er een merk of een soort waarvan ze nog ouderwets jaaaaren mee gaan?
Mijn dochters hebben wat autootjes van Cars. Ze zijn al vaak gevallen, maar ze blijven goed. Ik sta er wel eens versteld van.
Mijn dochters hebben wat autootjes van Cars. Ze zijn al vaak gevallen, maar ze blijven goed. Ik sta er wel eens versteld van.
Via marktplaats de ouderwetse hotwheels aanschaffen? Die zijn onverwoestbaar. Man heeft zijn volledige collectie op zolder klaarstaan voor als hij ooit een zoon krijgt.
anoniem_111176 wijzigde dit bericht op 28-09-2010 21:53
Reden: Tikfout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Siku.
Lekker shoppen op een rommelmarkt. Wat daar ligt en nog heel is is bewezen onverwoestbaar (hoewel, die van mij wisten ook die onklaar te maken). En het kost geen drol.

Anders toch hotwheels.
Wil je hier antwoord, of op 1 van je 6 andere topics Ik zou even aan een Angel gaan vragen of ze de antwoorden samenvoegt in 1 topic
Carsautootjes zijn hier favoriet!
quote:_Lalie_ schreef op 28 september 2010 @ 22:00:

Wil je hier antwoord, of op 1 van je 6 andere topics Ik zou even aan een Angel gaan vragen of ze de antwoorden samenvoegt in 1 topic welke angel??
Ha ha, gaat lekker .
Carsautootjes inderdaad. Is hier enorm veel mee gespeeld al en behalve een beetje verf nog steeds favoriet.

Siku en Hotwheels gaan ook niet stuk.

Niet echt nieuwe tips dus...

Maar ik heb ook onverwoestbare autootjes van de Zeeman van Renault en peugeot. Soms heb je gewoon geluk. Al is het meestal bagger en geven we meestal uiteindelijk meer geld uit aan de lijm die het autootje bij elkaar houdt dan aan het autootje zelf.
Hotwheels, die kunnen tegen een stootje.

Maar de Matchbox autootjes waar mijn vriend vroeger zelf mee speelde, zijn hier veruit favoroet. Ze hebben hun degelijkheid ruimschoots bewezen, want sommige zijn al 40 jaar oud.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven