(goeie) speelgoedautotjes?
dinsdag 28 september 2010 om 21:50
Bestaan ze? van die gewone speelgoedautotjes die elke jochie wel heeft maar altijd binnen no-time stuk gaan.
Ik wil dus eigenlijk eens een paar echte goeie, hoeven geen hele speciale te zijn, maar gewoon goeie die niet meteen stuk gaan.
De verzameling Action/Zeeman/whateve merk autor breidt zich steeds meer uit en aan elk autotje is wel iets kapot.
Is er een merk of een soort waarvan ze nog ouderwets jaaaaren mee gaan?
Ik wil dus eigenlijk eens een paar echte goeie, hoeven geen hele speciale te zijn, maar gewoon goeie die niet meteen stuk gaan.
De verzameling Action/Zeeman/whateve merk autor breidt zich steeds meer uit en aan elk autotje is wel iets kapot.
Is er een merk of een soort waarvan ze nog ouderwets jaaaaren mee gaan?
woensdag 29 september 2010 om 10:42
Carsautootjes inderdaad. Is hier enorm veel mee gespeeld al en behalve een beetje verf nog steeds favoriet.
Siku en Hotwheels gaan ook niet stuk.
Niet echt nieuwe tips dus...
Maar ik heb ook onverwoestbare autootjes van de Zeeman van Renault en peugeot. Soms heb je gewoon geluk. Al is het meestal bagger en geven we meestal uiteindelijk meer geld uit aan de lijm die het autootje bij elkaar houdt dan aan het autootje zelf.
Siku en Hotwheels gaan ook niet stuk.
Niet echt nieuwe tips dus...
Maar ik heb ook onverwoestbare autootjes van de Zeeman van Renault en peugeot. Soms heb je gewoon geluk. Al is het meestal bagger en geven we meestal uiteindelijk meer geld uit aan de lijm die het autootje bij elkaar houdt dan aan het autootje zelf.