ervaring sertraline cf 50 mg?

29-09-2010 11:54 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb vandaag van de dokter dit ad mee gekregen... Nou keek ik in de bijsluiter en daar werd ik best een btje bang van.

Heeft iemand miss ervaring hier mee? en wat was de grootste bijwerking bij jullie?

groetjes en alvast erg bedankt
lees de bijsluiter van je paracetamol dan ook eens door....

Slik je dan ook nooit meer paracetamol tegen hoofdpijn?
Persoonlijk goeie ervaringen mee gehad.

Weinig last van bijwerkingen gehad. De positieve werking was beter dan de bijwerkingen.
tja wintermuts dat weet ik ook wel, dat daar bijwerkingen bij zitten, t is alleen dat er hierbij wel hele enge dingen bijstonden...

Heb een verleden van anorexia en was ook erg bang voor het aankomen, omdat je dat vaak hoord bij a.d
Goonynl bedankt voor je reactie, fijn dat je het als positief hebt ervaren, en amper last van bijwerkingen heb gehad.. ook ik hoop er echt een stuk beter van te worden naast de therapie.
ik slik ook sertraline, 150 mg per dag. Mijn bijwerking is nachtelijk zweten, voornmaleijk mijn benen. erg apart.

maar alles beter dan geen sertraline, dan was ik er niet meer. daar ben ik helaas van overtuigd.
Edit: oud topic, zie ik nu pas

Late reactie, kom dit topic net tegen. Ik heb geen last van bijwerkingen bij Sertraline (50) het enige waarvan ik denk dat het ermee te maken zou kunnen hebben is nachtelijk zweten (zie het ook net hierboven geschreven)

Heb een vergelijkbaar achtergrond als jij en mijn psych schreef juist sertraline voor, omdat gewichtstoename niet vaak voorkomt.

Zoals alle AD duurde het wel zo'n 4-8 helse weken voordat het 'aansloeg'

Succes!
Heb ze geslikt een tijdje maar deed bij mij niet veel, voelde me er niet beter door wel erg moe.. suc6 hopelijk werkt het voor jou wel!

enne niet de hele bijsluiter lezen, als je inderdaad bij andere geneesmiddelen al leest zou je niks meer kunnen nemen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven