Pc van MV zegt NEE!

28-09-2010 15:49 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee waar ik het anders neer kan zetten dus vandaar maar even een topic erover.

Vanaf zaterdagmiddag is mijn laptop gecrased, het zag er naar uit dat ze het snel konden maken maar kreeg een telefoontje vandaag dat het wel 3 tot 6 weken kan gaan duren. En bedankt Mediamarkt, je kan het dus WEL gekker maken. Net een neue laptop.

Mijn mobiel is die week ervoor gaan hemelen dus de tel.nr. ben ik van iedereen kwijt. Ik zit nu even in de bieb en heb al veel forummers een email gestuurd en ook mijn tel.nr. Maar dan weten jullie waarom je niets/weinig van mij hoort.

Ik vind het vreselijk om hier een topic over te openen maar ik schrijf op zoveel groepjes/topics, dan is mijn tijd hier anders al om als ik het overal ga uitleggen.

Laat ik de grapjes maar achterwege verder laten, geloof dat het verre van leuk is op het forum.

Ik kijk of ik zo nu en dan hier bij de bieb kan komen. Alleen wat er nu aan de hand is kan ik niet volgen met al die honderden postings.

Nou veel liefs, xmv (prrt)

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik ga thuis een paar hongerige monden voeden.

Tot snel. xmv
Ik vond het al zo stil mv.
Kan ik een nieuw woord introduceren bij Viva?

Biebhoppen?

Ik was net bij een andere bieb in mijn dorp maar die gaf een foutmelding. **** Ik heb het bij de technische dienst van Viva aangegeven maar het is rete lastig. Ik zit nu bij eentje waar je moet betalen en ik waarschijnlijk snel weg moet.

*** In deze bieb kan ik er wel in, wel met "fout op de pagina".

Nou ja, jammer dat ik niet bij die bieb bij mijn huis kan. Gaat het geintje je nog geld kosten ook, (prrrrt).
Hoi MV, Wat charmant dat je een topic opent vanwege dat je PC is gecrashed.
Nou Sophiepapa, ik vond het zelf heel vervelend. Maar ik zit bij vele groepjes en die kan ik niet allemaal meer snel bereiken met de email. En het is de vraag wanneer ik de pc weer terug krijg.

Ik heb net een boete van 140 euro kunnen weten te weerhouden.

Ik werd gebeld door Mediamarkt, ja pc stond nog steeds in amsterdam. Of die vandaag mee kon. Ik had gevraagd of ik de kapotte harde disk terug mocht omdat iemand die duizenden foto's eraf kan halen.

NEEEEE

Djees, aardiger zeggen kan ook.

Stond de politie naast me, ook op de busbaan mocht je niet stilstaan om te bellen.

Dus snel telefoon op de grond gegooid, auto elders aan de kant, maar politie zei dat ik geen boete kreeg.
Pfffeeew, nog een geluk dat je geen bekeuring hebt gekregen.

Ik begrijp dat het vervelend is dat je nu geen PC hebt. Weet je nu wanneer je je PC weer gerepareerd terug krijgt?

Is het anders geen idee om er 1 te lenen of te huren totdat je je eigen PC terug hebt.
Het was al een pc die nieuw was van een vriendin van mij. Dus eerst leende ik hem, en heb mondeling toegezegd dat ik hem over neem. Daar kom ik ook nu niet meer op terug.

Mediamarkt had geen leenlaptop ter beschikking helaas. Ik heb ook geen andere kennissen die er nog eentje over hebben. Ze belde net terug (ik zit nog in de bieb, er is nog een uurtje over) of die pc nu wel of niet opgestuurd moet worden.

Ja dan zou ik uit mijn plaatje willen gaan, dat hij nog daar in het filiaal is. Maar ja, ik zit in de bieb en het is mijn eer te na om te gaan flippen. Maar blij ben ik niet.

Die laptop is nog geen half jaar oud. Een schande dat die harde schijf al kapot is. Toen ik hem inleverde zei iemand van die afdeling, het is waarschijnlijk dat uw kat een functie heeft ingedrukt dat windows eraf is. Ik mijn kat nog kwaad aangekeken. Maar gister zei de reperateur dat het toch de harde schijf is.

Toeval, ik heb maar wat hart voor de kat gekocht. Niet dat het er iets mee te maken heeft maar ik kwam het toevallig tegen toen ik bij de aanbiedingen keek van sudderlappen.

HOe stom kan je lullen he. Nou weet dat je ook vaak op de etenpijler bent.
3 tot 6 weken hebben ze nodig. En net hebben ze gezegd dat ik de kapotte harde schijf niet terug mag krijgen dus weer een paar duizend foto's kwijt.

Nee ik had ervan geleerd, ik was juist bezig de foto's op de laptop te zetten en toen crashte die.

Het is iedere keer met veel foto's erop zetten. Ik ga als ik hem terug heb wel een topic openen of iemand weet hoe dat nou kan. (ja ik heb gelukkig ext. geheugen maar het ging met die paar duizend foto's mis, dus was bezig die op ezt. geh. te zetten
Heeee Myleen , balen van je laptop!!! Wat een gedoe bovenop het ban-gedoe.

We missen je erg op het WEWV-topic. Hoop dat er snel een oplossing komt voor je laptop.
Ouch 3 tot 6 weken. Dat is best wel lang. Weet je een goede smartphone is ook een goed alternatief als je tijdelijk zonder PC/laptop zit. Ik forum best wel veel met mijn iPhone.

Chips dat je een paar duizend foto's kwijt bent. Heb je daarvan wel een back-up op een externe schijf of zijn ze nu helemaal weg?

Een harde schijf gaat normaal best wel lang mee. Het is eerder de laptop zelf die na ongeveer vier jaar er min of meer mee uitscheidt.
Koor, ik mis jullie ook, heb jullie een email gestuurd om een datum voor irl.

Vraag anders even aan Hiltje nog die email over hoe en wat. Anders zal ik die morgen sturen. Met telnr.

Ik heb een lekker gerechtje in gedachten maar bedacht mij dat ik het recept niet heb., dat uiengerecht van kay weet je wel, van jou toch?, ja die link heb ik hier niet., dus uien liggen thuis maar daar doe je niet veel mee zo.
Sopiepapa, ik had van de vorige keer geleerd dus heb een harde externe schijf voor de foto's. Maar het is steeds als ik een paar duizend foto's erop zet dat hij crashed.

Ja uiteraard zal ik het niet meer in deze hoeveelheden erop zetten.

Mediamarkt wil mij de kapotte schijf niet terug geven dus ik ben alles kwijt.

Flink slikken en gewoon doorademen, dan moet het weer goed komen. Ja en flink de tijd krijg ik om te balen.
Sterkte MV.

Dag en tot ziens.
Ik dacht hier niet morgen te komen maar ik heb echt een juweeltje van een kookboek gezien (ja duh, die had ik al een beetje apart gezet maar was mijn foto toestel vergeten).

Ik moet de bieb uit. Hopelijk tot morgen.

Wees ook een beetje lief voor 5 en N.

en voor jullie een fijne avond, liefs xmv.
Zie dit topic vandaag pas. MV, we keep in touch.
Die kat moet toch maar gaan sparen voor de gemaakte kosten.Maar serieus kan de verzekering hier niets mee?
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
quote:meharis schreef op 30 september 2010 @ 09:25:

Die kat moet toch maar gaan sparen voor de gemaakte kosten.Maar serieus kan de verzekering hier niets mee?

Nee joh, was een student die daar stage liep en zag wat kattenharen dus hij zei, waarschijnlijk heeft je kat een combinatie ingetoetst waardoor Windows weg is. Ik zeg, ja die ict-cursus heeft hij ook nog niet helemaal onder de knie.

Dit is een nieuwe laptop dus ik ga er vanuit dat het onder garantie valt en dat er daar niet nog een grapjas is die mijn kat ervan de schuld gaat geven. Ik heb gehoord dat de harde schijf gecrashed is, nog aan een ander gevraagd hoe dat kan bij een nieuw apparaat maar dat wisten ze ook niet.

Dus ik heb wel vertrouwen dat het goed komt, maar ik baal van die weken dat ik niets kan doen op werk gebied op de pc, ik baal dat ik net bezig was alle foto's van werk op de laptop had gezet, denk iets van 600 tot 1000 foto's. En was net bezig die op de externe geheugen te zetten die ik heb. Maar toen crashte die, dus hoeveel er nog op die externe geheugen terecht zijn gekomen kan ik nu niet zien.

Ik probeer nu heel postitief te denken dat ik hem weer met 2 a 3 weken terug heb. Positief blijven. Morgen ze weer lastig vallen of de leenlaptop van Mediamarkt al terug is. Nou ja, het komt toevallig heel slecht uit. Was met wat dingen bezig. Maar ik denk dat zoiets altijd slecht uitkomt.

Jammer is dat de bieb bij mij in de buurt mij geen toegang geeft tot Viva. Dus moet elders heen, bij deze bieb kan ik er wel op. Wel met fouten op de pagina maar dat zal mij een worst wezen.
Oja, Bo Ghi is aan het sparen voor een rol-on kattenbak. Hij is een beetje moeilijk dat hij niet op de bak wilt als een ander is geweest. Van de laatste film waar hij heeft ingespeelt heb ik nog niet eens de benzinekosten op mijn rekening dus die moet ik ook zo snel mailen, laatst al gedaan maar als het om die paar rot centen gaat moet je heul veul moeite doen. Die 2 films waren leuk maar financieel heb ik er tot nu toe alleen maar zelf moeten bijdragen. Hoop gewoon de benzinekosten nog te krijgen. Dus Bo moet nog even wachten op een nieuwe opdracht voor die zijn nieuwe kattenbak krijgt.
Nee joh, was een student die daar stage liep en zag wat kattenharen dus hij zei, waarschijnlijk heeft je kat een combinatie ingetoetst waardoor Windows weg is. Ik zeg, ja die ict-cursus heeft hij ook nog niet helemaal onder de knie.

Correct die ICT cursus van katten naar mensen taal is nog niet helemaal gelukt.

Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Hahahahah Meharis, jammer dat ik mijn pc met leuke foto's hier niet heb. Dan maar een paar oude, ik probeer ze bijtijds alles te leren,

Hij weet het wel en blijft er nu wel weg van;

Dus Bo al jong geleerd, met op de achterkant het "goede" voorbeeld van Floyd op de pc.

Goed gekeken hoe je het moet doen;

Eerst nog veilig mij zeggen wat ik moest schrijven;

Toen kwam ik thuis en had hij een printer besteld;

Hij heeft wat namens mij geschreven ;

En ja, uiteindelijk dicteerde hij de dingen die ik moest schrijven, wat moet je anders ;

Hij heeft nu nieuwe hobby's dus ik denk dat ik bewijs genoeg heb dat hij het niet heeft gedaan .

Slimme kat, hij kwam nog naar je toe om het te vertellen. Als hij nu toch je printer had besteld, kan hij ook gelijk naar de monteur toe om te vertellen wat er mis met de laptop.
quote:meharis schreef op 30 september 2010 @ 15:34:

[afbeelding]

Slimme kat, hij kwam nog naar je toe om het te vertellen. Als hij nu toch je printer had besteld, kan hij ook gelijk naar de monteur toe om te vertellen wat er mis met de laptop.

Ja zei ik ook al, "en bedankt" .

Ik moet zo naar huis en heb zo geen zin.
Half uurtje bieb. Lekker kort om alles bij te lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven