Gezondheid alle pijlers

Ervaring met de morning after pil??

30-09-2010 16:06 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb twee dagen geleden de morning after pil geslikt. Sinds die tijd pijn in mijn onderbuik en meer afscheiding als normaal. Zijn er dames die dit ook hadden na gebruik van de MAP?
Wat stond er in de bijsluiter?
De volgende bijwerkingen zijn gemeld bij het gebruik van de noodpil:

-Misselijkheid (bij 14 tot 24 % van de gebruiksters)

-Overgeven (bij 1 tot 5 % van de gebruiksters).

-Pijn in de onderbuik, duizeligheid, vermoeidheid en hoofdpijn (bij 14 tot 21 % van de gebruiksters) Gevoelige borsten (bij 3 tot 17 % van de gebruiksters)

-Veranderingen in het patroon van de maandelijkse bloedingen; de menstruatie kan bij sommige vrouwen eerder en bij andere vrouwen later komen (bij 5 tot 20 % van de gebruiksters)

Dat is wel normaal dus.. maak je geen zorgen.

Maar als het aan blijft houden even naar de dokter
quote:Primabella schreef op 30 september 2010 @ 16:09:

De volgende bijwerkingen zijn gemeld bij het gebruik van de noodpil:

-Misselijkheid (bij 14 tot 24 % van de gebruiksters)

-Overgeven (bij 1 tot 5 % van de gebruiksters).

-Pijn in de onderbuik, duizeligheid, vermoeidheid en hoofdpijn (bij 14 tot 21 % van de gebruiksters) Gevoelige borsten (bij 3 tot 17 % van de gebruiksters)

-Veranderingen in het patroon van de maandelijkse bloedingen; de menstruatie kan bij sommige vrouwen eerder en bij andere vrouwen later komen (bij 5 tot 20 % van de gebruiksters)

Dat is wel normaal dus.. maak je geen zorgen.

Maar als het aan blijft houden even naar de dokterDit heb ik inderdaad ook gelezen, maar omdat meer afscheiding er niet bij stond vroeg ik me af of dat ook vaker voorkwam. Heb er voor de rest verder geen last van.
Ja hoor, op dag drie werd ik ongesteld.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja, ik heb wel eens gehad dat ik totaal ontregeld was na de MAP, ik bleef twee weken bloeden. Toen maar naar de huisarts geweest die er nog weer een andere hormoonbom tegenaan heeft gegooid .
Hallo L.

Dit heb ik ook gehad, dus het komt wel vaker voor. Ik zou wel naar de huisarts gaan als het nu langer zo blijft. Bij mij ging het na een paar dagen over.
quote:Flora2010 schreef op 30 september 2010 @ 17:37:

Hallo L.

Dit heb ik ook gehad, dus het komt wel vaker voor. Ik zou wel naar de huisarts gaan als het nu langer zo blijft. Bij mij ging het na een paar dagen over.Ja is misschien nu wat te vroeg om naar de huisarts te gaan. Kijk het weekend nog even aan. Merk nu ook dat ik meer drang heb om te plassen
Volgens mij heb ik nu toch een soort schimmelinfectie hoor

Schaamlippen zijn nu ook behoorlijk rood.
Ik lees mee... ook na een paar dagen nadat ik de MAP heb geslikt last van jeuk en een wat branderig gevoel (alsof ik een week lang in een 3 maten te strakke skinny heb rondgelopen ).

Heb inmiddels een schimmelinfectietablet gehaald en gisteravond ingebracht. Vandaag zijn de klachten nog niet helemaal weg.

Kan trouwens nergens terugvinden of er daadwerkelijk een relatie is tussen een MAP en de kans op een schimmelinfectie..
Kriebels, er is weer een drie jaar oud topic geupped.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Maar dat geeft toch hier niet Fame?

Bemby moet niet verwachten dat TS nog antwoord geeft maar op deze manier is er in ieder geval 1 van de zoveelvahetzelfde topic voorkomen
Je bent zelf een theepot
Hahaha..gut... zie nu pas hoe oud dit topic is. Jeuk heeft tevens mn gezond verstand bereikt

Nee, een antwoord verwacht ik inderdaad niet....misschien wel andere ervaringen idd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven