Moderator Overig

12-08-2010 14:57 764 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien kun je gebruik maken van de meldknop (het toverstafje, rechtsboven een bericht). Mailen kan ook; vivaengel6@googlemail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".

Off-topic berichten en vragen over genomen beslissingen zijn toegestaan, mits het een beetje binnen de perken blijft. De Angels hebben het recht om aan te geven wanneer de discussie een eind moet krijgen. Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen.

Vriendelijke groet,

Angel 6
omdat... het een herhaling is van dezelfde discussie in VaV.
En herhalingen zijn niet toegestaan? Was er uberhaupt discussie?
Hoi Zes,

Sorry, wij hebben (soms) een leven! Deel II mag dicht, het is vol!
Is Mirlo's inloophuis nu weg ipv dat het een slotje heeft of kijk ik verkeerd?
Naomi,

Ik stel de vraag maar even hier, omdat hij in het andere VaV topic geheid onder gaat sneeuwen:

Er is er al bekend of het technisch mogelijk is gemaakt om een heel account te deleten, dus inclusief postgeschiedenis?

Alvast bedankt voor je antwoord.
Am Yisrael Chai!
Moet die overactieve engel niet vergaderen?

mensen willen graag hun mening kwijt, dit is censuur!
Welk andere VaV-topic, Fash?
Wat wilde ik nou toch typen?
Doe als Lindy, één voor één. Volgens mij kunnen ze je nick wel anonimiseren maar verwijderen niet.
quote:fashionvictim schreef op 28 september 2010 @ 09:58:

Naomi,

Ik stel de vraag maar even hier, omdat hij in het andere VaV topic geheid onder gaat sneeuwen:

Er is er al bekend of het technisch mogelijk is gemaakt om een heel account te deleten, dus inclusief postgeschiedenis?

Alvast bedankt voor je antwoord.

Daar is al eens antwoord op gekomen. Het is technisch niet mogelijk, omdat een topic dan een chaos wordt. Het is in het verleden wel eens geprobeerd, maar toen moesten die topics uiteindelijk verwijderd worden.

Bovendien bewaart Sanoma graag de gratis input
quote:Kipstra schreef op 28 september 2010 @ 10:00:

Moet die overactieve engel niet vergaderen?

mensen willen graag hun mening kwijt, dit is censuur!verhuizen naar hyves..
Meningen geven is 1 ding, maar wel op een manier waarop dat binnen forumregels past. En het VaV-topic is geen 'mening geef topic'. Wil er best een topic voor openen want tot op zekere hoogte snap ik de behoefte, maar hou het wel fatsoenlijk svp.
laat ook maar.

Einde forum carriere.

Brrrrr ik wil het ook allemaal niet meer weten denk ik
quote:poldervrouw schreef op 28 september 2010 @ 10:01:

[...]

verhuizen naar hyves..Je laat je toch niet weg jagen?
nou graag
Het lijkt me logisch dat je je ei hier kwijt wil Poldervrouw, daarbij doe ik niet aan hyves (ik heb er wel een, met wel 20 vrienden! Maar die is niet voor Viva). Daar komt vast ook gezeik van.
Mag ik vragen waar het Vragen aan Vivamod topic gebleven is?
quote:Miss Moneypenny schreef op 28 september 2010 @ 10:04:

[...]

Je laat je toch niet weg jagen?nee maar wordt er wel ernstig geirriteerd van als je je mening niet mag geven, ook al is het soms niet binnen de regels van de angels.. alsof zij zich zo lekker aan de regels houden.. blegg..
Ik moet het toch kwijt,

Ik heb enige tijd geleden een volledige dag moeten zeuren om mijn account inactief te krijgen omdat ik mijn post geschiedenis weg wilde hebben ivm herkenning

en nu zijn de engels overactief.
quote:Viva Angel1 schreef op 28 september 2010 @ 10:03:

.... maar hou het wel fatsoenlijk svp.Goed voorbeeld doet goed volgen...
.
quote:Evidenza schreef op 28 september 2010 @ 10:07:

[...]

Dat zou ik doen One, anders verzeker ik je dat de pleuris uitbreekt. Mensen willen hun ei kwijt in zo'n situatie is in het verleden wel gebleken. Open een Napraat, lijkt me erg verstandig in deze.

De pleuris? Die is al uitgebroken. Maar heus, dat maakt verder niet uit. Overmorgen is alles weer bij het oude, al of niet met eeuwig gebanden weer terug (ik zou er lekker voor bedanken trouwens, als ik hen was).

Dit forum is er om gratis input te leveren aan Sanoma. Het maakt niet uit waarover.
Tante Juul, dat heeft een slotje.

Er waren namelijk meer dan 3000 postings.

Dat was gisteren ook zo, en vanmorgen ook, maar neee....nu moest hij dicht.

En dat zal ook best wel hoor, en het is een regel dus jullie Goed Recht (whoehahahaha) maar noem het dan nu niet als excuus, want dat klinkt zo ontzettend zwak, lullig en ongeloofwaardig.
Wat wilde ik nou toch typen?
.
.
Ik zou graag willen weten waarom het niet mogelijk is om je berichtengeschiedenis te laten verwijderen. Ik heb inmiddels begrepen dat het zelfs op de meest eenvoudige fora geen enkel probleem is om dat of eenvoudig zelf te doen, of te laten doen door de beheerders.

Waarom kan dat hier niet?

En wanneer gaat deze functie er komen?

Tot die tijd hoor ik graag de meest functionele en handige manier om het zelf handmatig te doen.

Alvast bedankt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven