3000+ers deel 67

25-09-2010 22:00 3001 berichten
Dit is de plek waar:

- je terecht kan voor lief en leed

- leed niet vergeleken wordt

- je lid bent na 3 postings

- je niet hoeft na te lezen

- geen groepje aan het schrijven is

- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen

- we veel plezier hebben!

anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-09-2010 22:19
Reden: x
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
tot later Friez!
Klinkt goed Pop, alleen is vriend de eerste twee tot drie uur waarschijnlijk nog niet thuis en zal ik toch echt zelf wat te eten moeten maken. Een kopje kamillethee ga ik zo wel lekker zetten
Ik kan natuurlijk bellen en zeggen dat ik erg ziek ben en dat hij thuis moet komen
Ik heb ondanks mijn 'ziekte' ook vanmiddag nog een extra patiënt gedaan omdat mijn collega ziek naar huis ging.
quote:josje37 schreef op 01 oktober 2010 @ 16:46:

Ik kan natuurlijk bellen en zeggen dat ik erg ziek ben en dat hij thuis moet komen Doen!
Tja, maar zo ziek en ik nou ook weer niet Pop. Ik heb ook gewoon gewerkt....
Ik ga even puimruimen hier, man belde net dat hij later klaar is met werken pffff
quote:josje37 schreef op 01 oktober 2010 @ 16:47:

Tja, maar zo ziek en ik nou ook weer niet Pop. Ik heb ook gewoon gewerkt....Ik heb ook gewerkt, ik meld mij niet snel ziek! het gezeur en gedoe als je je ziekmeld is erger dan gewoon een ochtendje werken
Heuj Josje, ik had je nog niet gezien.
En juist omdat je gewerkt hebt en je je niet lekker voelt mag je vanavond lekker hangen en je in de watten laten leggen door vriend!

Straks is hij ook ziek en verwacht hij het ook van jou, neem het er even van nu je de enigste bent die ziek is!
Vind ik ook Pop. Heb net even gemeten maar heb toch wel wat verhoging ook. Ik zal toch niet echt ziek worden? Ik ga ook maar even wat doen, voel ik met toch wel beter.
Er zit een beetje vertraging op mijn lijn geloof ik, ik stuurde het vorige berichtje ongeveer vijf minuten geleden
Josje: neem je rust, zeker als je nu ook al verhoging hebt! als je niet goed uitziekt blijf je nog heel lang kwakkelen, doen hoor!
eerste bende is wat opgeruimd.

Nog een mounteverwash ligt er te wachten

bed verschonen

stofzuigen

tuin opruimen

De week zit 'r weer op

Wat rot dat jullie zo snotterig zijn Jos en Pop!!

En voor de rest ook voor iedereen een

Gravinnetje, ik weet nog niet of ik thuis ben vanavond. Bianco zei net: ik heb nog geen boodschappen gedaan.. en O ja... ik heb een verloopstuk voor de afvoer voor de Griek gehaald.

Eén en één is twee... we gaan het verloopstuk bij de Griek brengen

En ik weet ook niet of de lampionnenoptocht hier voorbij komt, maar als het zo is dan ga ik opletten en als ik je zie ga ik heel hard zwaaien hoor!
Haai Bi!

Veel plezier iig!
Nah de Griek! Daar had ik nou trek in gehad. Hmmmpf, maar even verder met mijn oosterse wraps.....
Oosterse wraps is ook heerlijk Gravinnetje!!

Haai Friezzz!

Zo leuk, het podium dat hier voor de deur staat;

zit nu een knul met een akoustische gitaar en zn maatje staat te zingen, zomaar spontaan! En het klinkt nog goed ook
zo eten is weer op!
Ik zit nog steeds te wachten op vriend, ik weet niet eens of hij al onderweg is. Hij dacht niet zo laat thuis te zijn
Tot later lieve maisjes

De jongens op het podium zijn toch niet zo leuk, ze kennen maar 1 liedje... maar wat dan wel weer knap is is dat ze datzelfde liedje 20 x achter elkaar met heel veel enthousiasme kunnen zingen

Soooo hard.... it's ooooover.... sooooo hard..... it's ooooover...

enz

enz

enz

enz

enz

enz

enz
Vriend belt net, zit in de auto. Is pas rond zeven uur thuis. Grrr. kan ik nog gaan koken ook
Hoelang gaan ze daar door Bi?
tja, dan wordt het al een stuk minder plezierig Bi. Herhalen, herhalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven