Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dolle boel hier.
we staan op ons kop....
om de op je kop staan en dolle boel.

Bridges, fijn dat je de juf overleefd hebt! Goed gedaan!

Enka, nee naar school ook pas vanaf begin schooljaar hoor, maar je moet je nu inschrijven.

Mijn jongste is grappig. Ik riep hem per ongeluk met de naam van oudste. Zegt ie: nee mamma, is niet goed. Oudste ist mein Bruder.
oma gaat niet zo goed (ze is negentig). Ze krijgt morfine omdat ze veel pijn heeft ze zo benauwd is. Arts zei, erop of eronder. Afwachten.
Mamax, veel plezier dit weekend!
Hel, ik biecht op: mijn oudste heeft lichtjesschoenen van geox. Hij moest en zou die hebben en ik had het gehad en heb toen ja gezegd (na drie pogingen hem op andere gedachten te brengen). Ik vind die LK dus helemaal zo gek nog niet . Hij heeft er de blits mee gemaakt op de kita. Alle kinderen moesten op de grond zitten in de donkere garderobe en hij mocht op en af de bank springen. Hij vond het geweldig (daar doe je het dan voor he, daar loopt ie dan een heel seizoen mee voor lul ). Was erg gezellig met potentiele-weet-ik-veel-wat. Hoe is het met Helman zijn rug?
goedemorgen dames!

Zo, ik heb jullie een mail gestuurd met de verbouwplannen. Tekeningen zitten namelijk in Excell en heb geen idee hoe ik dat op groep krijg? Als iemand wel een idee heeft: go ahead!
Ik ben toch wel erg blij dat mijn kind helemaal geen Lelijke Kellies wil. En ook geen lichtjes schoenen. En ze draagt ook al dagen de Hush Puppies waarvan ik dacht dat ze weer ongedragen in de kast zouden verdwijnen. Kortom: ik heb niks te klagen!

Jeetjes 1e week in groep 2 heeft de juf gesterkt in de keuze: prima gegaan, alle werkjes ruim op tijd af en geen problemen. Mooi dus.

Vanmiddag met haar cadeautje Meetje kopen, leuk op stap met oudste kind, gezellig wel!
Sterkte met afwachten mbt omaatje Jin

Fijne mail Suus, ziet er goed uit. Nog fijner dat je kind gezellig is en dat je niks te klagen hebt

Wat ga je kopen voor Meetje?
Omaatje ziek? Heb ik even gemist. Jin!

Zag wel ook nog dat oma Compu overleden is: voor jou ook.
Zo, leuke bruiloft gehad gisteren. Na pantystress (3 keer naar Hema voor de goede kleur, muts die ik ben ) stond ook het jurkje erg leuk, dus geslaagd!

Enka: morgen nationale koekjesbakdag, vind ik echt iets voor jou!

Suus: die plannen van jou zien er echt super uit! Wat een ruimte zul jij krijgen! Kun je keer foto's neerzetten van hoe achterkant er nu uitziet? En goed van jouw dame zeg!!!

Jin: voor jou en omaatje...
voor Jeetje Suze! Knap kind heb je toch! En fijn van die schoenen .

Star, hoe is het daar?

Bridges, echt hema .Wat had je voor bruiloft? Heb ik gemist geloof ik, sorry. Fijn van het jurkje!
Suze, ik vroeg me ineens af he, zouden er Prada-blinkies of Prada-Kellies zijn ? Net wat voor jou .

Kokos, hoe is het nu met je?
Bruiloft was van mijn (stief)broer en zijn vriendin. Hadden al een kleintje van F. haar leeftijd en in dec. komt nr. 2. Trouwen met dikke buik dus. Daarom hielden ze het ook klein, maar goed, dat mocht de pret niet drukken. Was evengoed leuk.
Ben koekjes aan het bakken. Heb het in mijn bol. Niet handig als je aan de lijn bent, maar goed Nu chocolate chip cookies gemaakt die onwijs lekker ruiken, maar nog even hard moeten worden hoop ik (net uit de oven...) Jummie.
Leuke bruiloft Bridges! Gewaagd met dikke buik trouwen. Een "moetje" dus .

ooh lekker koekjes!!! Mmmmmmmmmm.
Haha, een moetje ja. Dat riepen wij ook al!

Heb trouwens een wittebroodswekenmand voor ze gemaakt. Hebben we Bam hier ook eens gemaakt toch?
Hooooooi

Goed hoor hier, maandag schoolreis, zin in!
Leuk Star schoolreis! Je gaat mee begrijp ik? En waar gaat de reis heen?

Bridges, leuk zo´n mand. Is vast goed aangekomen denk ik?
Even een naar verhaal. We hadden gistermiddag een feestje van mijn zus en zwager, tien jaar getrouwd, in het huisje waar we laatst meeting hebben gehad. Voor degenen die er waren, er zit een afstapje van de zithoek naar de bar/eettafel, en daar is mijn vader vanaf gevallen.

Mijn zus had een buffet besteld en mijn vader hielp mee een zware schaal naar binnen brengen en miste het afstapje. Hij is zo hard gevallen op de tafel/bar dat de tandafdrukken erin stonden. Tanden stuk, lip kapot, zwaar bloeden, enkel blauw. De val zelf was supereng, en ik stond er bovenop. Ik zag hem inzakken en gilde; papa papa papa.

Gelukkig was hij snel weer beetje bij kennis en hebben we hem in de auto gezet naar de 1e hulp. Daar heeft hij uren gezeten. Malman is meegegaan naar het ziekenhuis, er moesten foto's gemaakt worden van de kaak en alles en hij heeft echt vreselijke pijn. Waarschijnlijk moeten er tanden getrokken, maar de dienstdoende tandarts waarvan de arts wilde dat hij erheen ging nog, die nam gisteravond zijn noodnummer niet op. Handig! Dus ze moeten er nu zometeen heen. Ik heb net gebeld en op zich hadden ze wel een goede nacht gehad.

Ik denk dat Jonathan er ook meer van heeft meegekregen dan ik dacht, we waren vrij laat thuis voor zijn doen, en hij sliep net en toen kreeg hij een epilepsie-aanval. Malman was er nog niet dus ik had ook echt zoiets van; nee niet nu. Maar het was gelukkig wel met 5 minuten voorbij. Daarna wilde hij me niet meer loslaten en heeft hij maar bij mij in bed geslapen. Malman was nog veel later weer thuis.

Ik dacht dat hij buiten was toen het gebeurde, maar hij was er dus bij en rende meteen naar buiten. Arm ventje.

Malman stond net ook al te huilen, het was zo naar allemaal. En het besef dat het allemaal al erg zat is zo. Maar dat het ook nog veel erger had kunnen zijn als hij op zijn voorhoofd op de tafel/bar was geklapt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh Mal, wat naar! Arme papa, arme jullie, arme mr J! Ik hoop dat je vader zich snel beter voelt zeg. Jeetje, wat een drama
Hoe is het met oma Jin?
Mal

Artissssss Jin
Mal, wat naar zeg! En wat schrijf je het beeldend. Oh wat akelig. Arme Malpappa en arme jullie. Brrrr. En dan ook nog epilepsie. Wat een weekend. Veel beterschap voor vader en jullie veel sterkte. Echt heel naar .

Star, leuk Artissssssss. Ga je mee? In een bus of auto´s of met het openbaar vervoer?

Suze, oma heeft redelijke nacht gehad. Morfine slaat aan. Afwachten, maar voor nu ziet het er niet slecht uit.
Fijn dat de morfine iig zijn werk doet Jin.

Ik ga mee inderdaad. Kinderen en juffen gaan met de bus (gehuurde), begeleiders met eigen auto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven