Hoe heet dit nummer?

01-10-2010 21:25 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus een nummer in gedachten maar ik weet niet meer hoe het heet, hoe het klinkt, of wat de tekst is

Het is zeker al een ouder nummer, ik gok jaren 90, r&b ?

Ik zie de hele tijd de clip voor me en ik MOET gewoon weten welk nummer dit is. Hopelijk kan iemand me helpen!

Nummer gaat over een relatie die uit is, of dat er ruzie is, zoiets. De jongen zit met een vriend in de auto, en terwijl ze rijden praten ze (zingend dus) over het meisje en de relatie.

Het meisje zit voor een huis op een stoepje, met nog een paar andere meisjes, die haar troosten. Of het meisje zelf ook zingt weet ik niet meer.

Op het einde van de clip stopt de auto dan voor het huis waar de meisjes zitten, de jongen stapt uit, maakt het goed, en dan geeft hij haar een puppy.

Oke, niet echt nuttige info maar niet geschoten is altijd mis, weet iemand welk nr ik bedoel. Het is echt frustrerend.

*wil er nog even aan toevoegen dat ik niet nieuw ben, maar ben mijn oud wachtwoord vergeten dus heb sinds vandaag een nieuw account*
http://www.youtube.com/watch?v=8WYHDfJDPDc

Nelly met Kelly Rowland?
was het niet van de ex van rihanna die baby face? nu weet ik zijn naam ook al niet meer argh
Mijn man weer het zelfs niet en die kijkt (heel triest, hij is 37 ) vaak TMF. Hij riep ook meteen Grease.
Jaren 90 toch? Toen was Rihanna nog niet geboren
Destiny's child net Girl?
nee ging over haar vriend maar klopt ja die was toen ook nog jong ja
quote:milobiyu schreef op 01 oktober 2010 @ 22:39:

was het niet van de ex van rihanna die baby face? nu weet ik zijn naam ook al niet meer argh

Chris Brown :-)

T.O. sorry weet het niet!
hehe thnx lady nu het lied nog ..:-)
Wist ik het maar. Nee ik heb het liedje al zeker 2 maanden niet meer gehoord, ben het met toeval tegengekomen op youtube, toen heb ik het zelfs nog een tijdje op mijn hyves gezet, maar omdat ik daar nooit wat mee doe, heb ik mijn profiel verwijderd. En daarmee dus ook het nummer! Ik kan het nergens meer terug vinden en ik kan me niet één woord meer herineren van de hele tekst hahaha. Misschien was het niet eens zo'n leuk nummer maar ik moet het nu gewoon weten

Ik weet alleen dat de vriend van die jongen, in de auto dus, hem probeert te overtuigen dat die het goed moet maken met het meisje.

Tenminste dat denk ik, ik ga nu ook echt aan mezelf twijfelen hoe langer ik erover na denk

Grease, Destiny's child, Chris Brown, Rihanna enz. zijn het niet.

Het is een ouder nummer denk jaren '90.
chingy?
K-Ci & JoJo met All My Life?

Er zit iniedergeval een hondje in de clip ;)
slaap nog niet hoor dus wacht rustig af,lig alleen in bed op mobiel te forummen dus helaas kan ik niet actief mee zoeken
Of anders Angel of mine van Monica?

Ik ga nu slapen maar ben benieuwd of je het morgen al weet!

Ik snap dat het zwaaar frustrerend is haha.
Nee die is het ook niet.

Wel fijn om te weten dat ik niet meer de enige ben die dr hoofd erop breekt op de vrijdag avond.
Haha nee hoor nu wil ik (en andere) het ook weten! ;)
Kan het niet Ashanti zijn, met Foolish? Zit alleen geen hondje in.
ik zal niet rusten voor ik t weet...uh busta rhymes heeft ook n nummer althans hij zingt mee met een meisje en je hoord alleen maar o o oh oh misschien die? hi hi
lekkere duidelijke avond he
ik ben ook druk aan het googelen en you-tuben
Wat grappig, ik vind op een Amerikaanse website een topic met ongeveer dezelfde vraag naar een video Helaas ook daar nog niet het juiste antwoord.
eerst deze oplossen he vuurbloempje
ik geef het op!!!! Kan er niets over vinden!!
Wayclif Jean? Puff daddy? Justin Timberland?

Terence Trent D'Arby? Seal?

Prince is wel heel oud. Carlos Santana ook, maar die doen het nog steeds.
sorry kijk morgen ochtend verder op pc maar mijn ogen willen niet open blijven..ik vecht er tegen en toch vallen ze dicht dus moet helaas zeggen..ik ben de zwakste schakel tot ziens!
Ik haak ook af. Carlos Santana was wel leuk met al zijn friends.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven