Ik heb geen "dure" wensen. Eigenlijk kan ik alles wat ik wil kopen. Wat ik wel graag zou willen is verhuizen naar een duurder huis. Een ruime woning, met garage en grote schuur in een dorp. En dan het liefst een stukje grond erbij zodat we een paardje aan huis kunnen stallen. Maar dat is dus iets dat we niet kunnen betalen.
Hoe ziet jouw ideale huis er uit en waar ligt het?
Een boerderij-achtig huis, bijpassende tuin, niet te ver buiten het centrum in het dorp waar ik nu woon.
Heb je al een agenda voor 2011 gekocht en wat voor een is het?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Anoniem_74566
donderdag 30 september 2010 om 20:20
mn ideale huis ligt op het platteland, liefst aan het water, lekker rustig in ieder geval. Een klein (niet te klein), knus boerderijtje ofzo, met wat land voor de paarden
Hoe is jouw woonkamer ingericht?
Anoniem_74566
donderdag 30 september 2010 om 20:21
te laat...
ik krijg altijd een agenda van mn werk, heb er nog geen voor 2011
Heel gezellig vind ik zelf (en anderen ook). Een strakke, antracietkleurige hoekbak waar je heerlijk op kunt liggen, lekkere grote, houten eettafel een boekenkast met veel boeken en gezellige lampjes en een computerhoek. Oh en een grote flatscreen.
Dit alles heb ik sinds een paar weken en ik ben er superblij mee.
Bestel jij altijd dezelfde pizza of hou je van afwisseling?
ik heb gedroomd dat ik in het zieken huis lag mijn bloed was niet goed, en ik moest acc opgenomen worden, heel raar want ik lag op een kamer met kinderen en stappelbedden.. daar na fietsen ik door een stad en voeren er allemaal boten door de straten.
K heb een onrustige nacht gehad zullen we maar zeggen!
wat was de moeilijkste beslissing die je ooit hebt moeten nemen?
Of ik wel of geen AMK melding zou doen over een gezinssituatie in mijn nabije omgeving. Gelukkig heb ik verder nog nooit echt voor moeilijke keuzen gestaan.
hahaha je moet eens weten wat een ongedierte er hier rondhuist Nee het valt wel mee, 2 muggen en een spin stond er van de week op de teller. Geen zin gemaakt om de spin naar beneden te brengen en de stille hoop gehad dat de muggen in z'n web zouden vliegen. Maar nee natuurlijk.