En nu de Aldi, wat is daar goed en lekker?

02-10-2010 20:06 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik doe eigenlijk altijd boodschappen bij Albert Heijn maar heb ook een Aldi in de buurt gevonden (ik woon hier nog niet zo lang, vandaar). Ik heb daar eigenlijk nog niet echt eerder boodschappen gedaan. Geld technisch gezien lijkt het me voor mijn portemonnee ook goed om daar boodschappen te doen. Maar ik heb echt geen idee of de producten 'goed' en lekker zijn.

De prijs moet niet alleen voordelig zijn, ik wil natuurlijk ook lekker eten?

Ik koop vooral brood, fruit, groente, aardappelen, zuivel. Hoe zijn die dingen bij de Aldi?

En hoe zijn de non-food artikelen zoals schoonmaakmiddel en toiletpapier. Een aanrader of toch niet?

Dus kom maar op met aanraders en afraders
Hier was toch gisteren (en daarvoor en daarvoor en dáárvoor) ook al een topic over geopend?
Visje28 in "wat zijn jouw favorieten van de Aldi?"

Wat koop jij bij de Aldi?

Welke producten van de Aldi zijn lekker/goed

Wat wel / niet kopen bij de ALDI?
Welke producten van de aldi zijn lekker

wat zijn jouw favorieten van de aldi?
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Ja dat klopt, die staat hier
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:jann schreef op 02 oktober 2010 @ 20:06:

Ik doe eigenlijk altijd boodschappen bij Albert Heijn maar heb ook een Aldi in de buurt gevonden (ik woon hier nog niet zo lang, vandaar). Ik heb daar eigenlijk nog niet echt eerder boodschappen gedaan. Geld technisch gezien lijkt het me voor mijn portemonnee ook goed om daar boodschappen te doen. Maar ik heb echt geen idee of de producten 'goed' en lekker zijn.

De prijs moet niet alleen voordelig zijn, ik wil natuurlijk ook lekker eten?

Ik koop vooral brood, fruit, groente, aardappelen, zuivel. Hoe zijn die dingen bij de Aldi?

En hoe zijn de non-food artikelen zoals schoonmaakmiddel en toiletpapier. Een aanrader of toch niet?

Dus kom maar op met aanraders en afraders Groenten vind ik weinig keus, aardappelen koop ik (bijna) nooit en de rest is goed.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Wijn,franse kaas, zalm, chocolade allemaal prima.

melk niet, toetjes weer wel.

Ik zeg gewoon doen.
Aldi of Lidl?

Aldi of lidl, welke is beter?
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Juniper
Hoi Jann,

De Aldi kan ik je echt aanraden. Ik deed daar altijd boodschappen, nu bij Lidl omdat die dichter in de buurt is, maar deze is vergelijkbaar qua prijs en kwaliteit.

Wat ik bij de Aldi prima vond: verpakte kaas en vleeswaren, koffie, donkerbruin bruin, bakbroodjes, tomaten, komkommers, eieren, uien, houdbare melk, toetjes, chocola, wijn, toiletpapier, chloor, allesreiniger, zakdoejes, dag- en nachtcreme....veel! Het zijn volgens mijn overtuiging gewoon A-merken in een B-verpakking.

Veel plezier met winkelen!
O, echt... Oeps, sorry dan heb ik niet goed gekeken. Ik heb nog wel het hele lijstje met topics doorgekeken. Vast maar met een half oog gekeken dan. Thanks!
quote:jann schreef op 02 oktober 2010 @ 20:21:

O, echt... Oeps, sorry dan heb ik niet goed gekeken. Ik heb nog wel het hele lijstje met topics doorgekeken. Vast maar met een half oog gekeken dan. Thanks!Tip voor de volgende keer: ik vulde rechts bij 'zoeken' gewoon 'aldi' in
Thanks Erwt
Ik neem aan dat alle linkjes gevonden zijn?

Dan kan hier een slotje op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven