Buggy

02-10-2010 20:45 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo :-)

Ik ben tijdelijk in nederland, waar zou ik een goede niet al te dure buggy kunnen aanschaffen? Mijn kleine is nu 7 maanden en we wandelen best veel. Tegelijkertijd heb ik geen auto, dus als de buggy is een beetje licht is, is dat ook wel handig ivm openbaar vervoer. Iemand ideeen, ben er even helemaal uit wat betreft wat waar te koop is in Nederland,

groetjes

nog makkelijker in openbaar vervoer ... en nee het is niet zwaar.

mijn dochter van 21 maanden zit elke dag zo
Ik denk dat je gewoon even moeten kijken bij de diverse winkels. Je moet in ieder geval een hebben met meerdere standen.
Gewoon even naar een grote babyzaak gaan, Prenatal of BabyDump ofzo
B-U-G-G-Y, that spells draagdoek?
haha Star! Ik durfde er al niets van te zeggen, maar vond Yamuna's opmerking ook wel erg, eh... zendelingenachtig
Bij de prenatal hebben ze in elk geval wel een aantal goedkopere buggy's. Wij hebben een koelstra buggy en zijn daar tevreden over (maar denk niet dat dat in de categorie goedkoop...).
quote:Star schreef op 02 oktober 2010 @ 20:56:

B-U-G-G-Y, that spells draagdoek?
Maar idd even naar de Prenatal. Succes

Scheelt weer openbaar vervoer en fietst he-le-maal niet zwaar
okeee, okeeee ik zag ze vanmiddag voordelig bij de kruidvat, hoor over de kruidvat buggy''s ook positieve verhalen.

(maar ik heb m dan wel weer gewoon laten staan )
quote:Star schreef op 02 oktober 2010 @ 20:56:

B-U-G-G-Y, that spells draagdoek?het is geen draagdoek ... een Soft Structured Carriër
quote:Yamuna schreef op 02 oktober 2010 @ 21:10:

[...]

het is geen draagdoek ... een Soft Structured Carriër O nee in dat geval mea culpa
En mijn foto is geen draagzak maar een draagBak
quote:a_nick_is_born schreef op 02 oktober 2010 @ 21:12:

En mijn foto is geen draagzak maar een draagBak pff draagbakken zijn dan weer niet echt mn ding

.... hoewel de jouwe er wel vet uit ziet
quote:Yamuna schreef op 02 oktober 2010 @ 21:10:

[...]

het is geen draagdoek ... een Soft Structured Carriër Zijn de wielen eraf gevallen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Zo heel af en toe loop ik eens achter een buggy van een ander, en mij valt op dat die handvaten altijd zo laag zitten.

Ook vind een een "doorlopende beugel" fijner dan 2 van die losse dingen.
quote:Tickel schreef op 02 oktober 2010 @ 21:21:

[...]

Zijn de wielen eraf gevallen?

nee mn kind heeft geen wielen nodig .

ik heb al wielen ... en om daar nog eens een buggy vooruit te moeten sturen .. pfffff denk niet dat dat goed gaat komen.

Trekhaakje monteren?

Geintjuhhhhhhhhh
quote:Yamuna schreef op 02 oktober 2010 @ 21:26:

[...]

nee mn kind heeft geen wielen nodig .

ik heb al wielen ... en om daar nog eens een buggy vooruit te moeten sturen .. pfffff denk niet dat dat goed gaat komen.

[afbeelding]Heb weleens een scootmobiel gezien met een omgekeerd (stevig) kinderfiets zitje aan het stuur. M.i. een super oplossing voor vrouwen die hun kind moeten meenemen in een scootmobiel.
Ik weet niet waar je woont, maar in Amsterdam kun je zo ongeveer op elke straathoek goedkope en lichte buggy's kopen. Maar ik zou mijn kind van 7 maanden daar niet zo snel in vervoeren.

[voet tussen deur]

Ook ik ben van de draag-jehova's en ik zou je een draagdoek of een drager zoals Yam hier laat zien aanraden. (Nee, niet dat mandje.) Ik reis met mijn zoontje veel in het OV en het is zoooo handig. Ik kan altijd elke bus en tram en trein in, geen gedoe met het naar binnen tillen van wagen of buggy. Ga relaxt ergens zitten en verlaat relaxt het voertuig als ik ben waar ik zijn moet. Geen moeilijk gedoe met staan in de bus en de buggy op de rem en de bus die hard remt waardoor je kind bijna gelanceerd wort, of dat de buschauffeur de bocht even lekker hard neemt en de buggy bijna kantelt.

[/voet weer tussen deur vandaan]
quote:milous schreef op 02 oktober 2010 @ 20:45:

Iemand ideeen, ben er even helemaal uit wat betreft wat waar te koop is in Nederland,

Volgens mij koopt half nederland tweedehands op marktplaats.nl
Ga even naar Prenatal of Babydump. Beide hebben ze ook een webshop.
marktplaats.nl ?
:-) haha, bedankt voor alle reacties! Ik ben iig weer wat wijzer, morgen even naar de prenatal dan maar. Kruidvat ben ik inderdaad geweest, maar daar hadden ze ze niet meer.

Ik zal mijn draagdoek ook weer eens tevoorschijn halen, dat is toch wel handig voor wat betreft het openbaar vervoer, heel erg bedankt voor alle tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven