The never ending question nr 80!
zondag 3 oktober 2010 om 14:49
Het enige wat ik kan bedenken gaat over mijn zus, die jarenlang zwaar verslaafd is geweest. Ik was rond de 16 en werkte bij de AH. Mijn zus is toen naar een andere AH winkel gegaan, noemde mijn naam en zei dat in de AH waar ik werkte het wasmiddel op was, dus of ze een heleboel pakken mee kon nemen. De bedrijfsleider vond het natuurlijk een heel raar verhaal en is gaan bellen. Via via kwamen ze bij mij terecht en ik moest toen op de bewakingsbeelden bevestigen dat het idd om mijn zus ging, zodat ze haar een winkelverbod konden geven. Dat vond ik wel heel erg, dat ze toen uit mijn naam geprobeerd heeft die spullen te stelen. Ik schaamde me toen heel erg voor mijn baas en collega's dat mijn zus zo iets had gedaan.
Overigens is ze een week later gepakt voor jatten bij de V&D en heeft ze de naam van mijn andere zus opgegeven. Die kreeg ineens een winkelverbod van de V&D op haar deurmat. Ja.... die tijd was best erg.
Wanneer ben jij voor het laatst een dagje uit geweest en waarheen was dat?
Overigens is ze een week later gepakt voor jatten bij de V&D en heeft ze de naam van mijn andere zus opgegeven. Die kreeg ineens een winkelverbod van de V&D op haar deurmat. Ja.... die tijd was best erg.
Wanneer ben jij voor het laatst een dagje uit geweest en waarheen was dat?
zondag 3 oktober 2010 om 14:57
zondag 3 oktober 2010 om 16:34
Wat erg dat je zus dat gedaan heeft, Konela.
Een cd van Jazmine Sullivan. Ik hoorde dit nummer (http://www.youtube.com/watch?v=RqQBz3BzHLM&ob=av2e) de hele tijd op de radio toen ik een rondreis maakte door Amerika en toen heb ik de hele cd gekocht.
Kijk jij vanavond ook naar so you think you can dance?
Een cd van Jazmine Sullivan. Ik hoorde dit nummer (http://www.youtube.com/watch?v=RqQBz3BzHLM&ob=av2e) de hele tijd op de radio toen ik een rondreis maakte door Amerika en toen heb ik de hele cd gekocht.
Kijk jij vanavond ook naar so you think you can dance?
zondag 3 oktober 2010 om 23:21
Ik heb er 2. De ene is een super goede vriendin van mij, maar die liggen helaas in scheiding omdat mijn zwager een ander heeft Met die andere griet ga ik niet echt vriendinnen worden denk ik. Mijn 2e schoonzus is een leuke meid, maar we doen geen leuke dingen samen ofzo.
Wat is de grootste prijs die jij ooit gewonnen hebt?
Wat is de grootste prijs die jij ooit gewonnen hebt?
maandag 4 oktober 2010 om 08:51
Oh, heel genant.... Vriend en ik waren aan het sexen en tijdens het opruimen was ik een (oud) flesje Durex Play tegen gekomen. Leek ons grappig eens te gebruiken. Maar het brandde!!! We keken op de verpakking en daar stond op "na opening 3 maanden houdbaar". Nou dat was eerder 3 jaar. Vriend en ik riepen allebei FIRE............ en we lagen echt in een scheur. En fikken dat het deed
Wat is jouw laatst gelezen boek en ik het een aanrader?
Wat is jouw laatst gelezen boek en ik het een aanrader?
maandag 4 oktober 2010 om 09:03
maandag 4 oktober 2010 om 09:30
Bijna.... Vandaag komen mijn ouders de benedenverdieping mee schoonmaken (ik heb schatten van ouders, ze zijn al 1 middag geweest voor de zolder, 1 middag voor de 1e etage en vandaag beneden). Alles gaat leeg, de keuken, alle kasten en als vandaag achter de rug is..... dan ben ik klaar
Hoeveel bakjes koffie drink jij per dag?
Hoeveel bakjes koffie drink jij per dag?