The never ending question nr 80!

16-05-2010 21:36 3081 berichten
Iemand stelt een vraag. De volgende geeft antwoord en stelt een nieuwe vraag.

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Ja, gele M&M's.

Stuur jij altijd verjaardagskaarten? En naar iedereen, of alleen je naaste familie oid?
Ik stuur nooit verjaardagskaarten. Wel een sms. Een kaart stuur ik alleen nog bij geboorte en overlijden.

Hoe lang was je samen met je eerste liefde en waarom ging het uit?
10 jaar maar toen had hij er iemand anders bij gevonden en het was of samen of niet ik koos voor niet, had geen zin om mijn partner te delen( wat hij overigens echt niet begreep )

wat is het ergste dat iemand jou ooit heeft aangedaan?
Het enige wat ik kan bedenken gaat over mijn zus, die jarenlang zwaar verslaafd is geweest. Ik was rond de 16 en werkte bij de AH. Mijn zus is toen naar een andere AH winkel gegaan, noemde mijn naam en zei dat in de AH waar ik werkte het wasmiddel op was, dus of ze een heleboel pakken mee kon nemen. De bedrijfsleider vond het natuurlijk een heel raar verhaal en is gaan bellen. Via via kwamen ze bij mij terecht en ik moest toen op de bewakingsbeelden bevestigen dat het idd om mijn zus ging, zodat ze haar een winkelverbod konden geven. Dat vond ik wel heel erg, dat ze toen uit mijn naam geprobeerd heeft die spullen te stelen. Ik schaamde me toen heel erg voor mijn baas en collega's dat mijn zus zo iets had gedaan.

Overigens is ze een week later gepakt voor jatten bij de V&D en heeft ze de naam van mijn andere zus opgegeven. Die kreeg ineens een winkelverbod van de V&D op haar deurmat. Ja.... die tijd was best erg.

Wanneer ben jij voor het laatst een dagje uit geweest en waarheen was dat?
dat was 2 weken geleden, naar Den Bosch, stadswandeling en op ieder terras een gedeelte van ons eten.. dus voorgerecht tussen gerecht enz we hebben dus meer gezeten en gegeten als gewandeld!

wat is de laatste cd ie je gekocht of gedownload hebt?
Wat erg dat je zus dat gedaan heeft, Konela.

Een cd van Jazmine Sullivan. Ik hoorde dit nummer (http://www.youtube.com/watch?v=RqQBz3BzHLM&ob=av2e) de hele tijd op de radio toen ik een rondreis maakte door Amerika en toen heb ik de hele cd gekocht.

Kijk jij vanavond ook naar so you think you can dance?
nee daar vind ik niets aan,

wat heb je vandaag gedaan met dit mooie weer?
Lekker in het zonnetje gezeten met een vriendin en daarna bij mijn ouders op bezoek geweest.

Begin jij het nu ook een beetje koud te krijgen?
nee hoor lig op de bank voor het raam en de zon scheint nog naar binnen!

wat ga jij dalijk eten?
Opgewarmde chinees van gisteren.

Wie heb je al heel lang niet gezien en zou je graag weer terug zien?
Mijn ooit beste vriendinnetje toen ik 12-16 jaar was

waar ging de laatste ruzie met je partner over?
tjee daar moet ik over na denken... ik denk over de kinderen, volgens mij afgelopen vakantie maar ik weet het niet eens meer!

wie zou jou wel eens verschrikkelijk de waarheid willen zeggen , maar dat kan gewoon echt niet?
Mijn leidinggevende

Heb je een goede band met je schoonouders?
ja gelukkig wel, heb ook meegemaakt dat het niet zo was!

Heb je een goede band met je schoonzussen als je die hebt?
Ik heb er 2. De ene is een super goede vriendin van mij, maar die liggen helaas in scheiding omdat mijn zwager een ander heeft Met die andere griet ga ik niet echt vriendinnen worden denk ik. Mijn 2e schoonzus is een leuke meid, maar we doen geen leuke dingen samen ofzo.

Wat is de grootste prijs die jij ooit gewonnen hebt?
7,50

Wanneer heb je voor het laatst de slappe lach gehad?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Oh, heel genant.... Vriend en ik waren aan het sexen en tijdens het opruimen was ik een (oud) flesje Durex Play tegen gekomen. Leek ons grappig eens te gebruiken. Maar het brandde!!! We keken op de verpakking en daar stond op "na opening 3 maanden houdbaar". Nou dat was eerder 3 jaar. Vriend en ik riepen allebei FIRE............ en we lagen echt in een scheur. En fikken dat het deed

Wat is jouw laatst gelezen boek en ik het een aanrader?
das al weer even geleden, maar het was het boek van Lucia de B ik vond het een indrukwekkend boek, en was behoorlijk ondersteboven van onze politie macht! Ik vond het echt ongeloofelijk dat dit in Nederland kan, maar of het een aanrader is dat weet ik niet..

ben je al klaar voor je bevalling?
Bijna.... Vandaag komen mijn ouders de benedenverdieping mee schoonmaken (ik heb schatten van ouders, ze zijn al 1 middag geweest voor de zolder, 1 middag voor de 1e etage en vandaag beneden). Alles gaat leeg, de keuken, alle kasten en als vandaag achter de rug is..... dan ben ik klaar

Hoeveel bakjes koffie drink jij per dag?
haha heel veel.. tussen de 5 en de 10 dat licht er aan!

welke film moet ik gezien hebben?
The bridges of Madison County. Prachtige film!

Welk klusje moet je vandaag doen waar je geen zin in hebt?
nou heb net de badkamer gepoetst! Dus dat hoef ik niet te meer te doen, maar daar moet ik me altijd ik toe zetten, heb ik zn hekel aan!

doe jij aan 'dierendag"en zo ja wat??
Shit... dat is vandaag! Even mijn twee katjes extra knuffelen en straks naar de supermarkt voor een lekker extraatje... Fijn dat je me eraan herinnert!

Heb je huisdieren?
Ja een hond (Golden Retriever). Zij krijgt vandaag ook een extraatje.
Oh nieuwe vraag haha!

Weet je al wat je eet vanavond? En wat dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven