3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
Alle reacties Link kopieren
Roos heeft ook een technisch probleem! Zou het in de lucht zitten daar?
Alle reacties Link kopieren
goh, ik heb helemaal geen technisch probleem. Jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 03 oktober 2010 @ 20:36:

Ze is gek op van die dagtripjes met de bus, doet ze met een vriendin. Maar ja, om zoiets nou te regelen. Weet niet eens waar je dat kan regelen en die dingen zijn altijd gratis vanwege die verkoopshows.Een keertje een regelen zonder verkoopshow??
Zo'n kerstdagje uit met de bus naar een kerstmarkt ergens in Duitsland is toch ook leuk?
Alle reacties Link kopieren
Misschien een e-reader Vin?
Alle reacties Link kopieren
het is toch deze woensdag?
Alle reacties Link kopieren
misschien even met haar vriendin overleggen?
Alle reacties Link kopieren
volgende week toch?
Alle reacties Link kopieren
ma flodder is verliefd!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, de laatste posts zijn allemaal vragen!
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 03 oktober 2010 @ 20:34:

[...]





Raar is dat he? Die technische problemen!Ik ga er een punt van maken!
Alle reacties Link kopieren
quote:floorhier schreef op 03 oktober 2010 @ 20:40:

[...]



Ik ga er een punt van maken!
Alle reacties Link kopieren
poppedotje, 4 minuten geleden Hahaha, de laatste posts zijn allemaal

vragen!





nu de antwoorden nog
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 03 oktober 2010 @ 20:45:

poppedotje, 4 minuten geleden Hahaha, de laatste posts zijn allemaal

vragen!





nu de antwoorden nog
Alle reacties Link kopieren
E-reader voor mezelf bedoel je Pop?

Ze leest niet, ik heb weleens wat simpele boeken aan haar gegeven en dat vond ze te moeilijk dus dat wordt hem ook niet.



Busreisje naar een kerstmarkt is wel leuk maar ze vind niets aan de kerst......



Dus wat voor busreisje dan? En ik boek hem dan voor 1 persoon, of moet ik dan ook voor haar vriendin boeken? Dat is toch raar?
Alle reacties Link kopieren
dan zou ik voor 2 personen boeken en kan ze zelf iemand uitnodigen om mee te gaan
Ja voor 1 persoon is wel raar ja Buuf... jeetje wat een moeilijk type om wat voor te verzinnen zeg!



Drankpakket?

Boodschappenpakket?

Bloemenbonnen?

Tuincentrumbonnen?
Alle reacties Link kopieren
AH bonnen
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 03 oktober 2010 @ 20:51:

dan zou ik voor 2 personen boeken en kan ze zelf iemand uitnodigen om mee te gaanGrote kans dat Vin dan zelf mee moet, want die heeft het gegeven
Alle reacties Link kopieren
Koffie/thee van bijv Simon Lèvelt
Alle reacties Link kopieren
Pffffff, ik ben er nu al weer klaar mee......



Drankpakket: 600 flessen canei want iets anders drinkt ze niet.

Boodschappenpakket: stom.

Bloemenbonnen: heeft ze niks mee of 50 bossen chrysanten.

Tuincentrumbonnen: ze heeft geen tuin en planten heeft ze niks mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:spuka schreef op 03 oktober 2010 @ 20:54:

Koffie/thee van bijv Simon LèveltThee drinkt ze niet en senseo vind ze geweldig maar dan wel een halve pad per kopje.....
Een uitgebreide dvd-serie van de Tokkies?
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 03 oktober 2010 @ 20:54:

[...]





Grote kans dat Vin dan zelf mee moet, want die heeft het gegevenOkeeeee, schrapt busreisje van het hele korte lijstje waar tot nog toe alleen busreisje op stond.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 03 oktober 2010 @ 20:56:

Een uitgebreide dvd-serie van de Tokkies?







Misschien vind ze James Herriot wel wat, zal eens aan Graaf vragen.



Maar kom maar op met jullie ideeen. Ik sla er een hoop af maar misschien zit hij er wel ineens tussen.

Bedankt voor het meedenken vast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven