3000+ Deel 68
zondag 3 oktober 2010 om 16:13
zondag 3 oktober 2010 om 20:25
quote:friezinnetje schreef op 03 oktober 2010 @ 20:24:
[...]
als je die van Lieb bedoelt, die is schoon, bijgevuld en opgeruimd. Maar niet dat iemand dat ziet. Nee hoor, er komt niemand daaro!
Ik heb er een paar dagen uren in rondgedobberd zonder ook maar één mens te zien heur!
Gravinnetje... ehhh.. denk... denk.... een verwenpakket!!
[...]
als je die van Lieb bedoelt, die is schoon, bijgevuld en opgeruimd. Maar niet dat iemand dat ziet. Nee hoor, er komt niemand daaro!
Ik heb er een paar dagen uren in rondgedobberd zonder ook maar één mens te zien heur!
Gravinnetje... ehhh.. denk... denk.... een verwenpakket!!