3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
Alle reacties Link kopieren
Graafje, dan senseopads van simon levelt
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 03 oktober 2010 @ 19:21:

[...]





Pak de zakdoekjes maar....



Sowwy zit bij te lezen en filmpjes te kijken.. dankzij jullie.. en nu dus te snotteren.. bedankt Pop...





Oh eh happy new topic
Alle reacties Link kopieren
Duh een emo doos ben ik soms
Alle reacties Link kopieren
Ow Graaf, je zou jezelf ook een cadeau kunnen geven: vriendin laten verworden tot vage kennis.... of is t een geweldige gesprekspartner?
Alle reacties Link kopieren
quote:spuka schreef op 03 oktober 2010 @ 20:59:

Graafje, dan senseopads van simon levelt Dat is toch zonde? En waarschijnlijk vind ze ze nog vies ook....
Alle reacties Link kopieren
Gewoon x euro in een enveloppe?
Alle reacties Link kopieren
Gelijk maar even melden dat ik Spuka haar post erg mooi vond ( ontstaan 3000



Haha .. en ik werd genoemd... pfff al bijna een jaar verslaafd... moet ik al in therapie
Alle reacties Link kopieren
quote:spuka schreef op 03 oktober 2010 @ 21:00:

Ow Graaf, je zou jezelf ook een cadeau kunnen geven: vriendin laten verworden tot vage kennis.... of is t een geweldige gesprekspartner?Nou die vriendin kan ik beter mee praten dan met haar. Erg he?
Alle reacties Link kopieren
Sowwy valt in discussie.. ga nog even verder lezen.. filmpjes kijken



Bye
Alle reacties Link kopieren
freak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 03 oktober 2010 @ 21:01:

[...]





Nou die vriendin kan ik beter mee praten dan met haar. Erg he?Nou, dan geef ik het voorstel in heroverweging.
Alle reacties Link kopieren
quote:spuka schreef op 03 oktober 2010 @ 21:00:

Gewoon x euro in een enveloppe?



Ghehe, is net als met cadeaubonnen wel de makkelijkste optie maar ja, het is wel 65 jaar. En om je schoonmoeder nou een enveloppe te geven vind ik ook zo stom.



Zal ik je eens vertellen dat ik een keer geen tijd had om een cadeau te kopen jaren geleden en Graaf een cadeau ging kopen voor haar?

Hij was zo creatief om 4 verschillende flessen shampoo te kopen en volgens hem was ze er dolblij mee. En ik was boos want ik vond het toch wel zo'n stom cadeau en zoiets stoms geef je toch niet. En dat als ik ooit zoiets zou krijgen van hem dat ik dan ook boos zou zijn. Vervolgens kreeg ik dit jaar dus niets , zou dat mijn straf zijn voor toen?
Gravinnetje... niets krijgen voor je verjaardag sucks!!
Alle reacties Link kopieren
quote:FrreaK schreef op 03 oktober 2010 @ 21:01:

Sowwy valt in discussie.. ga nog even verder lezen.. filmpjes kijken



Bye



BLIJF en doe lekker mee.

Cadeau voor 65 jarige zuurpruim.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 03 oktober 2010 @ 21:04:

Gravinnetje... niets krijgen voor je verjaardag sucks!!Neh, zit me ook nog steeds niet lekker. En 4 maanden na dato heb ik nog steeds niks gekregen. Ja een vervelende zucht en een chagrijn als ik het eens onder de aandacht breng.
Alle reacties Link kopieren
Graaaf ik heb dé kadotip!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Waar kan ik die kopen?
Alle reacties Link kopieren
Qua muziek is het Jan Smit en BZN maar ik geloof niet dat ze een concert zou waarderen.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 03 oktober 2010 @ 21:11:

Waar kan ik die kopen??..Mss Omroep MAX even bellen??
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 03-10-2010 21:14
Reden: gaat ze haar post veranderen als ik al gekwoot heb en dan klopt mijn antwoord niet meer!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dan had je ook de bovenste moeten quoten Friez, die onderste was dubbelT.

Maar het was toevallig niet je buurman of zo?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een topic geopend
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gezien Pop. Hopenlijk krijg je zinvolle tips

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven