3000+ Deel 68
zondag 3 oktober 2010 om 16:13
maandag 4 oktober 2010 om 15:48
En waarvoor ik struisvogelde is eruit: ik ben weer in een depressie terechtgekomen. Bah, ik voel me echt een mislukkeling.
Dat is dus de reden dat ik hier niet meer schreef. Ik wil en doe alleen nog maar slapen. Story of my life. Ik vecht om te overleven, dan gaat het ff goed en dan begint het vechten om te overleven weer. En als ik slaap hoef ik niet te vechten. Dus welterusten, ik ga mn depressie eruitslapen (altijd blijven lachen Chooc!)
Dat is dus de reden dat ik hier niet meer schreef. Ik wil en doe alleen nog maar slapen. Story of my life. Ik vecht om te overleven, dan gaat het ff goed en dan begint het vechten om te overleven weer. En als ik slaap hoef ik niet te vechten. Dus welterusten, ik ga mn depressie eruitslapen (altijd blijven lachen Chooc!)
maandag 4 oktober 2010 om 17:24