Dierendag !!

04-10-2010 09:25 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag dierendag

Wat geef jij vandaag voor extra's ?
Niks extra's hoor! Ze zijn al verwend genoeg hier (4 honden, 8 konijnen, 3 paarden en 2 vissen)...

Ik ga wel collecteren voor de Dierenbescherming vanavond.
een lekkere gekookte kipfilet voor de poes en een extra dikke kus.

afgelopen weekend er achter gekomen dat z'n hoektand is uitgevallen. Hij is dus ook nog best wel zielig.
Jeuj. Dierendag!

Ik vanmorgen iets speciaals voor Gizmo in dr bakkie, maar denk je dat ze iets eet? Nee hoor.

Verwend kreng. Ik kan dr gewoon met niks verrassen/verwennen. Mevrouw eet alleen brokjes.

Gelukkig had ik, dat wat ik gaf, gevonden in een winkelwagen bij de supermarkt, dus het heeft me niks gekost.
Ik heb mijn kat een extra aai over zijn bol gegeven.
M'n man wenste mij vanmorgen dat ik maar 'n glanzende vacht en 'n natte neus mocht krijgen. Heb hem vele lange wandelingen toegewenst

Hond krijgt niks extra's te eten/snoepen want daar kan 'ie niet tegen. Idem met de kat. Konijn heeft extra stuk appel gekregen, is ze helemaal wild van.
Ik ben vandaag toevallig vrij, dus dat is al feest voor hun. Lekker de hele dag aandacht van hun vrouwtje!
Ik heb vanmorgen wel een spin netjes weer buiten gezet, anders was ie nu dood geweest. Is ie vast blij mee.

Zoiets dus: Plaatje van spin...
Mijn konijnen hebben gisteren een fijne lange doos gekregen om door te kruipen. En vandaag mogen ze nog steeds lekker buiten spelen

Ik denk dat ik ze maar weer ga verwennen met Science Selective. Deels eigenbelang: ik had het onlangs vervangen door goedkopere biks maar ben een beetje bang dat die muizen aantrekken.

Fijne dierendag.

O ja, de kinderen willen wel feestvieren. Komen vanavond tegen achten pas thuis en hebben dus geen tijd (gehad) om kadootjes voor de knijnen te kopen.
Ik doe niks extra's.

Ze mag al blij zijn dat ze vanochtend niet onder de auto kwam.

Ze sneakte me er tussen uit toen ze een kat zag en natuurlijk kwam er nét op dat moment een auto aan (anders dus echt nooit).

Gelukkig reed die niet hard en stopte die ruim op tijd...

Maar ik was wel ff boos op d'r.
Ik vraag me wel af hoe Muis zijn zelfgevangen vis (plusminus 1 mm dik) gaat delen in de feestvreugde
Ik vraag me wel af hoe Muis zijn zelfgevangen vis (plusminus 1 mm dik) gaat delen in de feestvreugde
quote:Veronicas schreef op 04 oktober 2010 @ 09:33:

M'n man wenste mij vanmorgen dat ik maar 'n glanzende vacht en 'n natte neus mocht krijgen. Heb hem vele lange wandelingen toegewenst

Hond krijgt niks extra's te eten/snoepen want daar kan 'ie niet tegen. Idem met de kat. Konijn heeft extra stuk appel gekregen, is ze helemaal wild van.
Gefeliciteerd allemaal!
Ik ga vanmiddag met de jongens iets extra's halen voor de ratjes. Ze krijgen elke week wel iets lekkers, maar gaan we nu gewoon een extra speeltje weer halen ofzo. Zoon doet net of ze jarig zijn, net als hij
Ze krijgen een blikje gourmet vanavond

Voor de rest is het hier elke dag al dierendag, stelletje verwende krengen
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh wat leuk zeg !

Mijn Hamster, krijgt wat lekkere hapjes vandaag, en heel veel liefde,vanmorgen was ze wakker en heb ik haar even geknuffeld en een snoepje gegeven. Vanavond is ze echt wakker en dan geef ik haar nog wat extra's.
Voor vanavond ligt de pens te ontdooien. Verder een parmaham bot voor de hond gekocht, die is ze nu aan het leegschrapen.

Helaas laten de katten zich met voedsel wat minder verwennen, maar iets vaker een aai over hun bolletje en een knuffel.
tis elke dag dierendag...
Eigenlijk is het hier elke dag dierendag. Ze krijgt elke dag wel wat lekkers toe gestopt en wat weer zij nou van dierendag .
Het gras aan de overkant is niet groen.
Hier in huis is het ook elke dag dierendag.
Hier is het elke dag dierendag

Maar over 3 dagen is ze jarig dus dan krijgt ze een extra groot bot.
Ah know`t, tha shunt
Wij hebben het zaterdagmiddag "gevierd". Nieuwe riem en halsband (was nodig) en uiteraard een heerlijke, lekkere, dikke kluif gegeven. En de grote ronde was geen uur, maar 2 1/2 uur. Hond blij, wij blij.
Tuurlijk is het iedere dag dierendag, bij mij ook hoor, verwende hamster is ze

Maar toch wel leuk om een speciaal dierendag topic te openen toch ?
Niks. Mijn hond krijgt iedere dag de lekkerste hapjes, knuffels, en speeluurtjes. Iedere dag rent ze een uur door het park dus iets extra's vandaag is echt overbodig

Ze heeft eergisteren nog een heerlijk maaltje magere riblap gekregen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven