Moderator Overig

12-08-2010 14:57 764 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien kun je gebruik maken van de meldknop (het toverstafje, rechtsboven een bericht). Mailen kan ook; vivaengel6@googlemail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".

Off-topic berichten en vragen over genomen beslissingen zijn toegestaan, mits het een beetje binnen de perken blijft. De Angels hebben het recht om aan te geven wanneer de discussie een eind moet krijgen. Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen.

Vriendelijke groet,

Angel 6
Ceci n'est pas une pipe
Nee Damaris, ik beweer niet dat ik niet weet dat die groep bestaat/bestond. Maar ik heb deze pijler nog geen jaaaaaaaaaaaren. Voorheen deed 5 deze pijler. Dus nee, ik heb geen idee wie er allemaal mee postten.
quote:anoniemerder schreef op 01 oktober 2010 @ 13:18:

Angel6,

in dit topic was net te zien dat je een accountnaam kunt wijzigen inxxx. Deze forummer (ivm privacy zal ik nu de naam niet noemen) heeft ook verzocht om verwijdering van IP-adres, emailadressen bij viva bekend EN alle geposte berichten.

Ik neem aan dat dit dan voor alle forummers kan worden gedaan.

Hierbij verzoek ik je de nicknamen van zowel xxx als xxx op om te zetten naar de nick xxx en van beide accounts allen bekende persoonsgegevens uit jullie bestand te wissen.

Hartelijk dank!ik denk dat er heel veel van dit soort verzoeken gaan komen.
quote:mirlo schreef op 27 september 2010 @ 18:11:

Ja, het inloophuis is over. De reden lijkt me evident.Ceci n'est pas une pipe.
quote:VivaAngel6 schreef op 01 oktober 2010 @ 13:04:

[...]

Mirlo gaf zelf aan dat ze helemaal klaar was met het topic. Een verzoek om sluiten/verwijderen door een andere forummer telt verder niet.Ceci n'est pas une pipe.
Eigenlijk vind ik het veel belangrijker te weten welke gegevens Viva/Engels over mij verzameld hebben.

De wet geeft mij geloof ik het recht dat op de vragen.

Ja, ik ga het mailen.
De reden om het inloophuis te sluiten: het algehele wanbeleid wat hier de laatste tijd plaatsvindt.

Leek me wel evident.

En het lijkt me duidelijk dat de angels zich uitermate kunnen vinden in het verdraaien van dingen die niet zijn gezegd. Ik heb niet gezegd wat jij zegt dat ik heb gezegd. Bij deze. Niet mijn woorden verdraaien s.v.p.
We zijn er nu dus uit, 6, graag terug met slot.
hoi angel, wil je dit topic verwijderen? Ivm privacy en het is al achterhaald.

dank je
quote:thee schreef op 01 oktober 2010 @ 15:46:

[...]

Fout Dama, dat moet TO doen en dat was in dit geval Zam

Ik weet niet of ze een leesbril nodig hebben bij de mods, maar ik heb dat verzoek allang gedaan.

Geen idee meer welke avond, heb geen zin om terug te lezen. Maar het was woensdagavond geloof ik.
En anders dinsdag.
dubbel
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Sgaapie even een verzoekje van SLD: wil je haar naam uit je gequote tekst halen?

Dank je!
"Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".

Zoekt en gij zult vinden? Ik lees een verwijzing naar het Angel topic maar heb zomaar het gevoel dat mijn vraag daar zal worden ondergesneeuwd.

Iemand tips?
quote:La India schreef op 01 oktober 2010 @ 22:09:

"Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".

Zoekt en gij zult vinden? Ik lees een verwijzing naar het Angel topic maar heb zomaar het gevoel dat mijn vraag daar zal worden ondergesneeuwd.

Iemand tips?forum@viva.nl
Dag 6, wil je bedruipt in bedropen veranderen?

Voor meer info? Zie mijn loepje!
Hoi 6, wil jij het volgende topic naar seks verplaatsen?

Pulserend grotje wil bedruipt worden!
Hoi 6, 3000 deel 67 is vol, daar mag een slotje op

klikkerdeklik
quote:pantalaimon schreef op 30 september 2010 @ 20:41:

Kunnen teiltje en vivakris een ip-check krijgen? En dan volgt neem ik aan een (ip-)ban voor alle bijbehorende nicks ivm laffe anonieme beschuldigingen.

Thanks!

Ter herinnering.

Alvast hartelijke dank voor de actie die nu toch zeker spoedig ondernomen gaat worden!
Ik heb zo het gevoel dat dat niet gaat gebeuren Pantalaimon.

Of wel engels?
HELP.....kan jij mij blij maken???? is verplaatst naar het prikbord-gevraagd.

@Iris, je berichtje was weliswaar aan Sgaapie gericht, maar ik heb het inmiddels veranderd (ook in haar eigen bericht).

3000-67 is dicht.

@Pantalaimon, als het topic de 3000 berichten heeft bereikt gaat het off-line en daarna ga ik op mijn gemak alles uitzoeken.
Dank je Zes, daar zal ze blij mee zijn.

Wat gebeurt er nadat het topic daar dicht gaat? Gaan we dan ergens anders verder? De ontevredenheid is nog niet weg....
Even voor de zekerheid een persoonlijke vraag aan Zes: vergeet je vooral ook Danwelsuus niet? Ik vind het best hoor dat ze het niet met me eens is, maar ik draag geen bruine hemden en ik wens ook niet zo aangesproken te worden.
quote:VivaAngel6 schreef op 04 oktober 2010 @ 13:08:

@Pantalaimon, als het topic de 3000 berichten heeft bereikt gaat het off-line en daarna ga ik op mijn gemak alles uitzoeken.

Het Angel 1 topic is niet meer terug te vinden en een aantal dingen (beschuldigingen van RadijsViva) zijn dus niet meer terug te lezen. Gaat dat straks ook met dit topic gebeuren?

Net als Pantalaimon ben ik erg benieuwd naar de IP-check op teiltje en Vivakris en verwacht ik ook een ban voor deze nicks en alle aanhangende vanwege de ongefundeerde beschuldigingen die zij uiten naar een bepaalde ex-Angel.

Maar waarschijnlijk krijg ik zelf een ban omdat ik het moderatorteam 'nagemaakte Engelentrutten' genoemd heb.
Ja een IP-check van:

- Danwelsuus,

- Vivakris

- Teiltje

- RadijsViva

- e.d.

lijkt me hier meer dan op zijn plek en uiteraard met de passende maatregelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven