Good Luck!
maandag 4 oktober 2010 om 20:45
Star, fijn dat het zo leuk was! Kun je weer even vooruit. En nu morgen overblijven? Jammer van het pakje! Ze versturen ook niet naar Jinnyland? Dan kan ik het je doorsturen.
Mal, voor jou. Wat een narigheid met je vader. Fijn dat sondevoeding gaat, maar het is een schrale troost.
Suze, oooh morgen een grote dag. Spannend! Leuk!!!
Hel, van de schoenen. Ik voel een band tussen ons .
Mal, voor jou. Wat een narigheid met je vader. Fijn dat sondevoeding gaat, maar het is een schrale troost.
Suze, oooh morgen een grote dag. Spannend! Leuk!!!
Hel, van de schoenen. Ik voel een band tussen ons .
dinsdag 5 oktober 2010 om 13:13
Jaaaa, gefeliciteerd Meetje!! Een jaar alweer, man man man, wat snel toch.... Gaan jullie vandaag taartmeppen of verschuift het hele feest naar zondag?
Haai Mamax, fijn dat jullie zo'n geslaagd weekend hadden! Ja, stilletjes he? Ik ben drukkig, weet niet wat de rest voor excuus heeft
Mal, hoe is het met je vader? Bij jullie wel de rust weer wat weergekeerd?
Jin, we connecten, echt! Haha, nou ja, die van jou zijn dan tenminste nog van Geox... (maar het gaat hier ook de goede kant op: zondag deed ze spontaan een paar dure merkschoentjes aan die al een half jaar ongedragen mooi stonden te wezen - misschien waren ze al die tijd wel gewoon te groot )
Haai Mamax, fijn dat jullie zo'n geslaagd weekend hadden! Ja, stilletjes he? Ik ben drukkig, weet niet wat de rest voor excuus heeft
Mal, hoe is het met je vader? Bij jullie wel de rust weer wat weergekeerd?
Jin, we connecten, echt! Haha, nou ja, die van jou zijn dan tenminste nog van Geox... (maar het gaat hier ook de goede kant op: zondag deed ze spontaan een paar dure merkschoentjes aan die al een half jaar ongedragen mooi stonden te wezen - misschien waren ze al die tijd wel gewoon te groot )
dinsdag 5 oktober 2010 om 13:57
dinsdag 5 oktober 2010 om 14:40