Good Luck!
dinsdag 5 oktober 2010 om 18:59
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:39
quote:Jinny schreef op 05 oktober 2010 @ 19:20:
Oh wee als iemand durft te lachen. Die krijgt een knal voor z´n kop. Op de nl-school hebben ze een logeerbeer (wie dat toch verzonnen heeft) en wie is aan de beurt NET ALS HET DRIE WEKEN VAKANTIE IS, juist mijn oudste
Ha ha ha, ik hoefde maar een weekend
Fijn dat Omaatje wat beter gaat!
Mal, je vader is echt een bikkel!
En wat eten betreft: die van mij eten alles dus hier geen tips.
Oh wee als iemand durft te lachen. Die krijgt een knal voor z´n kop. Op de nl-school hebben ze een logeerbeer (wie dat toch verzonnen heeft) en wie is aan de beurt NET ALS HET DRIE WEKEN VAKANTIE IS, juist mijn oudste
Ha ha ha, ik hoefde maar een weekend
Fijn dat Omaatje wat beter gaat!
Mal, je vader is echt een bikkel!
En wat eten betreft: die van mij eten alles dus hier geen tips.
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:43
Mal, Wat een schrik en wat een bikkel! Pfff, echt verschrikkelijk zeg. En wat een gedoe ook weer.
Mr J nu weer een beetje bedaard of heeft hij het er nog over?
Van de kriebel weet ik niet, wie weet zou wel erg leuk zijn!
Star dat je je schoolreis hebt overleefd. En schattig zeg zo'n huilend meisje met haar bord. L probeert hier steeds in zijn stoel te klimmen als hij het woord eten hoort
Hebben jullie dat vogeltje nog teruggebracht? Nog een nieuwe mee terug of niet? Hoe reageert Ceetje daarop?
Jinny leuk zo'n beer voor 3 weken!!! Hoe vindt oudste dat? Hoe vindt hij het eigenlijk op die school?
Mamax, Maxi nog steeds blij met zijn brilletje?
Mr J nu weer een beetje bedaard of heeft hij het er nog over?
Van de kriebel weet ik niet, wie weet zou wel erg leuk zijn!
Star dat je je schoolreis hebt overleefd. En schattig zeg zo'n huilend meisje met haar bord. L probeert hier steeds in zijn stoel te klimmen als hij het woord eten hoort
Hebben jullie dat vogeltje nog teruggebracht? Nog een nieuwe mee terug of niet? Hoe reageert Ceetje daarop?
Jinny leuk zo'n beer voor 3 weken!!! Hoe vindt oudste dat? Hoe vindt hij het eigenlijk op die school?
Mamax, Maxi nog steeds blij met zijn brilletje?
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:48
Jinny, fijn dat het beter gaat met oma. 't Is een hele leeftijd maar ik zou het ook verschrikkelijk vinden als zoiets bij mijn oma zou zijn (97jr)
Mal, hier is het echt wisselend met eten, vanavond hadden we bloemkoolschotel uit de oven en die ging met smaak naar binnen. En L is gewoon raar wat dat betreft, hij vindt broccoli vies maar broccolisoep (vers) erg lekker. Dus bij hem weet ik het helemaal niet.
Bam, wat een leuke foto's op de groep van je paddenstoel!
Suze, ik had hem wel begrepen U vraagt wij (nou ja ik) draaien.
Mal, hier is het echt wisselend met eten, vanavond hadden we bloemkoolschotel uit de oven en die ging met smaak naar binnen. En L is gewoon raar wat dat betreft, hij vindt broccoli vies maar broccolisoep (vers) erg lekker. Dus bij hem weet ik het helemaal niet.
Bam, wat een leuke foto's op de groep van je paddenstoel!
Suze, ik had hem wel begrepen U vraagt wij (nou ja ik) draaien.
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:49
Ik weet wel wat voor soort je bedoelt denk ik Suus.
L ook gek op eten dus, lief manneke.
Vogeltje is terug inderdaad (bah bah bah) en we hebben een nieuwe valkparkiet mee, eentje van hetzelfde soort dus. Dikke mik die twee, ben er erg blij mee. Ceetje vindt alles wel best
Over valkparkieten gesproken, iemand nog iets van Kokos en uitslag bloedtest gehoord?
L ook gek op eten dus, lief manneke.
Vogeltje is terug inderdaad (bah bah bah) en we hebben een nieuwe valkparkiet mee, eentje van hetzelfde soort dus. Dikke mik die twee, ben er erg blij mee. Ceetje vindt alles wel best
Over valkparkieten gesproken, iemand nog iets van Kokos en uitslag bloedtest gehoord?