Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hij eet alleen brood echt snel op, maar warm eten? neuh.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik dacht dat het zo'n pastamonster was.
Mwoah, hij eet dan vlees/vis/kip ertussen uit.
Slimmeke.
En de groente wil hij dan ook echt niet hebben. Ik hoop dat dat nog wel een keer goed gaat komen hoor. Hij eet wel voldoende fruit, maar groente krijg ik er amper in. Af en toe alleen wat spinazie of een verdwaald stukje courgette.
Oh wee als iemand durft te lachen. Die krijgt een knal voor z´n kop. Op de nl-school hebben ze een logeerbeer (wie dat toch verzonnen heeft) en wie is aan de beurt NET ALS HET DRIE WEKEN VAKANTIE IS, juist mijn oudste
Dit een optie?

Hey, het lijkt soms net of ik al een kriebel in mijn buik voel (nee, niet mijn darmen) kan dat nu al? (14 weken?)

Hoera voor Meetje!
Ik had het wel al bij Eetje, Suze was ook snel volgens mij
Speak of the devil
Hallllllllooooooooo!!

De devil hiero. Dus. Mens, met 12 weken waren de dames 2 en 3 er al! Gezellig, je baby al aan het voelen, leuk, leuk, leuk!
Haa devil! Pop succes? Welke heb je gekocht? Eetje wil pop van de Sint.
Hallo Enka, de woordgrap op kunst gebied ontgaat de dames geloof ik .

Ik zeg aan de slag jij! Ik mail je morgen (vanavond zit ik hier ).
Ah ik heb 'm

Dacht dat meneer omgedoopt was tot kapitein
quote:Star schreef op 05 oktober 2010 @ 20:33:

Haa devil! Pop succes? Welke heb je gekocht? Eetje wil pop van de Sint.

Hai Sterrekind!

Zo'n "zacht in het midden" pop. Zacht lijf, hard hoofd/handjes/voetjes. Bij Toys XL in Utreg. Kost geen drol.
Zal de Sint eens laten kijken. Ceetje had een lelijke Babyborn gekozen in het boekje voor Eetje.
quote:Jinny schreef op 05 oktober 2010 @ 19:20:

Oh wee als iemand durft te lachen. Die krijgt een knal voor z´n kop. Op de nl-school hebben ze een logeerbeer (wie dat toch verzonnen heeft) en wie is aan de beurt NET ALS HET DRIE WEKEN VAKANTIE IS, juist mijn oudste

Ha ha ha, ik hoefde maar een weekend

Fijn dat Omaatje wat beter gaat!

Mal, je vader is echt een bikkel!

En wat eten betreft: die van mij eten alles dus hier geen tips.
quote:Star schreef op 05 oktober 2010 @ 20:38:

Zal de Sint eens laten kijken. Ceetje had een lelijke Babyborn gekozen in het boekje voor Eetje.Lelijk en hard. Niks voor lieve kleine poppies.
Wij hebben hier ook zo'n logeerbeer gehad, maar Mr J keek er niet naar om. Die heeft zijn eigen knuffels en die beer vond hij maar niks.
Mal, Wat een schrik en wat een bikkel! Pfff, echt verschrikkelijk zeg. En wat een gedoe ook weer.

Mr J nu weer een beetje bedaard of heeft hij het er nog over?

Van de kriebel weet ik niet, wie weet zou wel erg leuk zijn!

Star dat je je schoolreis hebt overleefd. En schattig zeg zo'n huilend meisje met haar bord. L probeert hier steeds in zijn stoel te klimmen als hij het woord eten hoort

Hebben jullie dat vogeltje nog teruggebracht? Nog een nieuwe mee terug of niet? Hoe reageert Ceetje daarop?

Jinny leuk zo'n beer voor 3 weken!!! Hoe vindt oudste dat? Hoe vindt hij het eigenlijk op die school?

Mamax, Maxi nog steeds blij met zijn brilletje?
K** site wel van Toys XL. Geen plaatje dus.
Jinny, fijn dat het beter gaat met oma. 't Is een hele leeftijd maar ik zou het ook verschrikkelijk vinden als zoiets bij mijn oma zou zijn (97jr)

Mal, hier is het echt wisselend met eten, vanavond hadden we bloemkoolschotel uit de oven en die ging met smaak naar binnen. En L is gewoon raar wat dat betreft, hij vindt broccoli vies maar broccolisoep (vers) erg lekker. Dus bij hem weet ik het helemaal niet.

Bam, wat een leuke foto's op de groep van je paddenstoel!

Suze, ik had hem wel begrepen U vraagt wij (nou ja ik) draaien.
Ik weet wel wat voor soort je bedoelt denk ik Suus.

L ook gek op eten dus, lief manneke.

Vogeltje is terug inderdaad (bah bah bah) en we hebben een nieuwe valkparkiet mee, eentje van hetzelfde soort dus. Dikke mik die twee, ben er erg blij mee. Ceetje vindt alles wel best

Over valkparkieten gesproken, iemand nog iets van Kokos en uitslag bloedtest gehoord?
Nee, ik ga haar morgen maar weer eens smsen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven