donkere+witte was samen in de droger?

04-10-2010 13:46 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kort vraagje, wij hebben sinds kort een droger en het bevalt me prima. Ik was de donkere en witte was altijd apart en ze gaan dus ook apart in de droger. Het probleem is dat de droger dan altijd maar halfvol zit en dat vind ik zonde.

Kan ik donkere en witte was apart wassen maar dan wel samen in de droger doen? Oh ja en ruikt jullie was ook niet meer naar de wasverzachter als hij uit de droger komt, dat vind ik echt jammer, heeft iemand hier ook een tip voor?
Ik doe het regelmatig samen in de droger, gaat prima.

En ik ruik mijn wasverzachter zeker nog wel na het drogen. Welke gebruik je? Ik gebruik Robijn en die blijft gewoon super lekker ruiken!
Ik hou het apart. Maar ik gebruik geen wasverzachter extra, de was wordt al zacht door het gebruik van de droger.
ik doe mijn gekleurde en witte was ook altijd samen in de droger. Je moet alleen wel even goed opletten dat je je vochtige rode handdoek niet tegen je witte dekbedovertrek laat liggen als je de droger even uitzet (ik zet hem altijd uit als ik weg ga).
Altijd samen in de droger. Kleuren lopen over doordat ze nat worden dus daarom in de wasmachine niet samen. Wij hebben nu ook Robijn wasverzachter en die ruik je wel. Sommige wasverzachters ruik je minder..
Waarom een wasverzachter gebruiken als je een droger hebt? Maar dit terzijde. Onze droger is al een jaar of 8 oud, maar die "kijkt" zelf hoe droog de was al is. Als jouw droger nieuw is, zal die dat toch zeker ook wel doen? Dan maakt het niet uit, al doe je er maar 1 ding in: het programma past zichzelf aan.
Kan prima samen in de droger, doe ik ook altijd. En ik gebruik wasverzachter alleen voor het lekkere geurtje, want zacht wordt het toch wel in de droger.
Het kan wel maar stop je droger niet helemaal vol, dat is niet de bedoeling. Het duurt niet alleen langer maar het kreukt allemaal behoorlijk, zeker als je hem niet meteen leegmaakt als hij is afgeslagen. Donker en licht kunnen gewoon samen in de droger als je wasmachine goed centrifugeert, als je hem maar meteen aanzet zodra je hem hebt gevuld want anders kan een zwarte broek toch nog afgeven op een wit overhemd.
verba volant, scripta manent.
Ik doe wel de kleine beetjes bijelkaar in de droger. Gaat altijd goed. Meeste dingen hang ik op.

Wasverzachter gebruik ik juist vanwege het lekkere geurtje. Ik gebruik wel altijd de grotere merken aan wasmiddel en wasverzachter.
Wit doe ik nooit bij donker ivm het pluisjes afgeven van de stoffen. En de droger haalt wel iets weg, maar niet alles. Verder eens met Origineel.
alles samen wassen alles samen drogen! Lekker makkelijk!
quote:Lievelente schreef op 04 oktober 2010 @ 15:34:

alles samen wassen alles samen drogen! Lekker makkelijk!

Serieus????

Wil ik niet weten hoe jouw handdoeken/kleding/overtrekken eruit zien...tenzij je alles in 1 kleur hebt natuurlijk.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ja seireus. Mijn vriend selecteert het soms wel eens, maar ik nooit. En ja spullen worden weleens wat grauwer enzo. Maar daar maak ik me niet zo druk om. Het is toch schoon? Wit zwart kleur spijker hoppa in de wasmachine!
Ik was alleen met volle wasmachines. Fijne spullen die apart gewassen moeten worden, hang ik altijd apart te drogen op.

Vorige week gekocht en nu al fan van deze wasverzachter:

Ruikt echt heerlijk en blijft lang hangen. Andere wasverzachters (ook van hetzelfde merk) ruiken me te chemisch.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Oh help, het plaatje is wel heel groot uitgevallen...
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
quote:Lievelente schreef op 04 oktober 2010 @ 16:54:

Ja seireus. Mijn vriend selecteert het soms wel eens, maar ik nooit. En ja spullen worden weleens wat grauwer enzo. Maar daar maak ik me niet zo druk om. Het is toch schoon? Wit zwart kleur spijker hoppa in de wasmachine!Ik mieterde vroeger ook alles bij elkaar in de wasmachine, maar ik heb toch echt wel gemerkt dat wit witter blijft als je het apart wast. Als het zo uitkomt, dan mik ik nog wel alles samen in de droger, daar heb ik nog nooit iets van gemerkt qua afgeven of zo.
Hier gaat ook alles in een keer de machine in. Ook in de was! Maarja, het enige wat hier in huis wit is, is de linkerhelft van het dekbedovertrek van de Ikea. We hebben geen van beide wit ondergoed of witte kleding.
Ik was apart maar in de droger komen alle kleuren samen. Gebruik tegenwoordig ook geen wasverzachter meer (of er moet een leuke aanbieding ergens zijn). Als je maar een klein beetje was in de droger gooit, is het ook eerder droog. Gooi je de droger vol dan zal hij er ook zeker langer over doen. Doe hem niet te vol, dan kreukt alles enorm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven