donkere+witte was samen in de droger?
maandag 4 oktober 2010 om 13:46
Kort vraagje, wij hebben sinds kort een droger en het bevalt me prima. Ik was de donkere en witte was altijd apart en ze gaan dus ook apart in de droger. Het probleem is dat de droger dan altijd maar halfvol zit en dat vind ik zonde.
Kan ik donkere en witte was apart wassen maar dan wel samen in de droger doen? Oh ja en ruikt jullie was ook niet meer naar de wasverzachter als hij uit de droger komt, dat vind ik echt jammer, heeft iemand hier ook een tip voor?
Kan ik donkere en witte was apart wassen maar dan wel samen in de droger doen? Oh ja en ruikt jullie was ook niet meer naar de wasverzachter als hij uit de droger komt, dat vind ik echt jammer, heeft iemand hier ook een tip voor?
maandag 4 oktober 2010 om 13:53
maandag 4 oktober 2010 om 13:59
Waarom een wasverzachter gebruiken als je een droger hebt? Maar dit terzijde. Onze droger is al een jaar of 8 oud, maar die "kijkt" zelf hoe droog de was al is. Als jouw droger nieuw is, zal die dat toch zeker ook wel doen? Dan maakt het niet uit, al doe je er maar 1 ding in: het programma past zichzelf aan.
maandag 4 oktober 2010 om 14:42
Het kan wel maar stop je droger niet helemaal vol, dat is niet de bedoeling. Het duurt niet alleen langer maar het kreukt allemaal behoorlijk, zeker als je hem niet meteen leegmaakt als hij is afgeslagen. Donker en licht kunnen gewoon samen in de droger als je wasmachine goed centrifugeert, als je hem maar meteen aanzet zodra je hem hebt gevuld want anders kan een zwarte broek toch nog afgeven op een wit overhemd.
verba volant, scripta manent.
maandag 4 oktober 2010 om 16:47
maandag 4 oktober 2010 om 20:54
Ik was alleen met volle wasmachines. Fijne spullen die apart gewassen moeten worden, hang ik altijd apart te drogen op.
Vorige week gekocht en nu al fan van deze wasverzachter:
Ruikt echt heerlijk en blijft lang hangen. Andere wasverzachters (ook van hetzelfde merk) ruiken me te chemisch.
Vorige week gekocht en nu al fan van deze wasverzachter:
Ruikt echt heerlijk en blijft lang hangen. Andere wasverzachters (ook van hetzelfde merk) ruiken me te chemisch.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
maandag 4 oktober 2010 om 21:05
quote:Lievelente schreef op 04 oktober 2010 @ 16:54:
Ja seireus. Mijn vriend selecteert het soms wel eens, maar ik nooit. En ja spullen worden weleens wat grauwer enzo. Maar daar maak ik me niet zo druk om. Het is toch schoon? Wit zwart kleur spijker hoppa in de wasmachine!Ik mieterde vroeger ook alles bij elkaar in de wasmachine, maar ik heb toch echt wel gemerkt dat wit witter blijft als je het apart wast. Als het zo uitkomt, dan mik ik nog wel alles samen in de droger, daar heb ik nog nooit iets van gemerkt qua afgeven of zo.
Ja seireus. Mijn vriend selecteert het soms wel eens, maar ik nooit. En ja spullen worden weleens wat grauwer enzo. Maar daar maak ik me niet zo druk om. Het is toch schoon? Wit zwart kleur spijker hoppa in de wasmachine!Ik mieterde vroeger ook alles bij elkaar in de wasmachine, maar ik heb toch echt wel gemerkt dat wit witter blijft als je het apart wast. Als het zo uitkomt, dan mik ik nog wel alles samen in de droger, daar heb ik nog nooit iets van gemerkt qua afgeven of zo.
dinsdag 5 oktober 2010 om 13:26
Ik was apart maar in de droger komen alle kleuren samen. Gebruik tegenwoordig ook geen wasverzachter meer (of er moet een leuke aanbieding ergens zijn). Als je maar een klein beetje was in de droger gooit, is het ook eerder droog. Gooi je de droger vol dan zal hij er ook zeker langer over doen. Doe hem niet te vol, dan kreukt alles enorm.