Moderator Overig

12-08-2010 14:57 764 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien kun je gebruik maken van de meldknop (het toverstafje, rechtsboven een bericht). Mailen kan ook; vivaengel6@googlemail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".

Off-topic berichten en vragen over genomen beslissingen zijn toegestaan, mits het een beetje binnen de perken blijft. De Angels hebben het recht om aan te geven wanneer de discussie een eind moet krijgen. Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen.

Vriendelijke groet,

Angel 6
quote:iris1969 schreef op 01 oktober 2010 @ 19:11:

Sgaapie even een verzoekje van SLD: wil je haar naam uit je gequote tekst halen?

Dank je!Dank je 6 dat je het aangepast hebt.
quote:Charlotte69 schreef op 04 oktober 2010 @ 15:15:

[...]

Net als Pantalaimon ben ik erg benieuwd naar de IP-check op teiltje en Vivakris en verwacht ik ook een ban voor deze nicks en alle aanhangende vanwege de ongefundeerde beschuldigingen die zij uiten naar een bepaalde ex-Angel.

Misschien waren hun uitlatingen alleen laf (want anoniem), maar niet ongefundeerd.
quote:Christiane04 schreef op 04 oktober 2010 @ 15:55:

[...]

Misschien waren hun uitlatingen alleen laf (want anoniem), maar niet ongefundeerd.

Ze waren ook nog eens extra laf omdat de persoon waarom het ging ze niet kon weerleggen (want IP-ban).

Persoonlijk geloof ik niet dat een persoon die slechts 3 seconden Angel was de bron van alle huidige maandenlange ellende is. Jij?
quote:iris1969 schreef op 04 oktober 2010 @ 16:09:

[...]

Persoonlijk geloof ik niet dat een persoon die slechts 3 seconden Angel was de bron van alle huidige maandenlange ellende is. Jij?Ik weet het niet. Ga ook niet speculeren. Maar ik sta nergens meer van te kijken.
*
Wie kan ik mailen om mijn aangepast emailadres door te geven?
I don\'t need an excuse for being what I am.
@Biekie, stuur je vraag even door naar forum@viva.nl .

@Berbke, mij (vivaengel6@googlemail.com)

@Iris, dit topic is nog niet vol. Als blijkt dat het nodig is zal ik een Angels3 topic openen. Dit topic wordt inderdaad offline gehaald, net zoals alle napraattopics en heksenketels.

Overigens kunnen jullie gewoon doorposten, het forum ligt heus niet plat als er 1 topic over de 3000 heengaat.

En er komen zeker passende maatregelen. Schelden/beledigen/provoceren is nog steeds niet toegestaan. Ook niet in ´moppertopics´.
Verstuurd Zes.
I don\'t need an excuse for being what I am.
Moppertopics....

Dat weten we dan ook weer.
Fijn Zes, dat er een angel 3 komt, maar jammer dat angel 1 en 2 off-line gaan, dan kunnen we nooit meer iets "bewijzen" bij een eventueel conflict en kunnen mensen ook niet meer bijlezen.

Ik neem aan dat ze ook nooit meer opgeschoond terugkeren?
quote:Pompadoer schreef op 04 oktober 2010 @ 17:49:

Moppertopics....

Dat weten we dan ook weer. ken uw plaats
Ik ben het topic "Help!!!!! Vreemde vriendin..?" kwijt, is het misschien verplaatst?
@Pompadoer, ik moest toch wat

@Iris, de topics worden voorlopig wel bewaard.

@Jaschenca, de vreemde vriendin is kwijt. Sorry.
Dat is fijn Zes. Anders krijg je weer doofpot-verwijten.
En er komen zeker passende maatregelen. Schelden/beledigen/provoceren is nog steeds niet toegestaan. Ook niet in ´moppertopics´.

Zes ik snap bovenstaande wel, maar niet in combinatie met het niet modereren op dat topic. Eerst de boel bewust laten gaan, met mogelijkheid tot escalatie en dan later, achter de schermen alsnog straffen.

Ik vind het raar dat jij/jullie in deze positie worden gebracht.

Ik zou me daar niet voor lenen.

Succes met het opruimen van de zooi, arme jij.
Bizar dat er niet gewoon tijdig wordt ingegrepen. Zo kunnen de vuile laffe beschuldigingen van teiltje/vivakris lekker lang blijven staan.

Ik neem aan dat de straf passend zal zijn.

Hint: ip-ban voor alle nicks.
@Juliaana, het is heel goed mogelijk om je mening te geven met een normale ´toon´.

@Pantalaimon, het is heel goed mogelijk om je mening te geven met een normale ´toon´.

quote:VivaAngel6 schreef op 04 oktober 2010 @ 20:11:

@Pantalaimon, het is heel goed mogelijk om je mening te geven met een normale ´toon´.

Ja, dat was misschien een aantal dagen geleden heel goed mogelijk.

Als dit al geen normale toon meer is, schiet mij maar lek
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
@ Zes: ik geloof niet dat de toon verkeerd bedoeld was, zeker bij Juliaana sprak er uit dat ze het met je te doen heeft, omdat je in een rot positie zit.

Iedereen is weg van het management en jij moet het fort verdedigen. Meer lees ik er echt niet achter.
En persoonlijk had ik me hier ook niet voor geleend, als ik heel eerlijk ben...
Dat is waar zes, maar niet als de gemoederen oplopen. Dat moeten jullie nu doelbewust laten gebeuren. Logisch dat er dan niet de meest nette bewoordingen gebruikt worden na verloop van tijd. Maar dat heeft zich volgens mij grotendeels zelf al opgelost.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik wel moeite heb met de mensen die anoniem kwetsend dingen hebben gezegd en dat ik dat wel gemodereerd zou willen zien. Maar dat had ik direct al gewild, niet bewust dagen later.

Afijn, nogmaals succes met die ondankbare taak.
quote:iris1969 schreef op 04 oktober 2010 @ 20:25:

@ Zes: ik geloof niet dat de toon verkeerd bedoeld was, zeker bij Juliaana sprak er uit dat ze het met je te doen heeft, omdat je in een rot positie zit.

Iedereen is weg van het management en jij moet het fort verdedigen. Meer lees ik er echt niet achter.Same here.
Ik ben mobiel niet zo snel *blozendesmilie

Ik las niet dat zes mijn toon bedoelde, maar de toon op het angelstopic.

Of begreep ik dat verkeerd zes?
Dubbel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven