Werk & Studie alle pijlers

Wat is er gebeurd met het forum break topic?????

29-09-2010 09:32 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel spreekt voor zich.

Kon hem al niet vinden en met de zoekfunctie kwam hij weliswaar boven maar had ik er geen toegang toe. What the $%&$ just happened? Kunnen we hier verder gaan? Willen jullie nog verder gaan? Zijn jullie ondergronds gegaan en hebben jullie mij hier achter gelaten?
Oh Ligeia, ik stuiter met je mee!!!! Wat ontzettend mooi voor je! Ik word daar heel erg plaatsvervangend blij van. Het ga je goed meis.

Turkooiss, klopt.
Dankjewel Evidenza!...
quote:Ligeia schreef op 29 september 2010 @ 15:49:

[..]Wat ik nog even kwijt wil, is dat ik deze week heel erg goed nieuws heb gekregen, life-changing voor mij, en dat ik dus echt een grote stap voorwaarts zal kunnen maken richting mijn dromen! [..]

Ligeia-so-happyHoera! Het ga je goederdangoed!
Ligeia, wat fijn voor je! Doe zo voort!
quote:Margaretha2 schreef op 29 september 2010 @ 15:25:

Ohja dan zit het er niet in aangezien ik 2000 kilometer verderop zit.

Dat vind ik nou zo'n flauw excuus

Zèg dan gewoon dat je ons niet wil zien
quote:Evidenza schreef op 29 september 2010 @ 14:58:

Ik wil absoluut niet flauw doen, maar ik persoonlijk bedoel dat ik alleen meedoe met mensen die ik ontmoet heb, of die anderen die ik zelf ken ontmoet hebben.

Als ik al meedoe met iets wat begint op de Viva, dan zou ik eerst willen meeten, elkaar in de ogen kijken, gegevens noteren en dan verder gaan.

En dan moeten we ook nog een eed afleggen en die in bloed schrijven dat we nooit onderling achteraf gaan zitten mailen, behalve dan out in the open in de groep. Nou, als dat hem wordt: Count me in!

Zullen we er gelijk een vingerafdrukkenbestand, irisscan, dna-inventarisatie bijdoen, en dit alles juridisch dichtgetimmerd door MisSis laten vastleggen in een contract?

Ik was jullie kwijt! Zo te zien hebben jullie mij niet gemist, dat is dan wel weer jammer .

Het forumbreaken gaat me goed af. Ik heb de hele rel gemist en dat is prima. Vroeger ging ik dan alles zitten uitpluizen, weer een dag verder, zodat ik zou weten waar het over ging, maar het boeit me niet meer.

Ik weet niet wat ik moet denken over een apart live elkaar kennend break groepje (vooropgesteld dat ik mee zou mogen doen). Aan de ene kant lijkt het me fantastisch, een hoop inspirerende vrouwen bij elkaar. Aan de andere kant weet ik niet of zoiets echt voor mij is. Feitelijk heb ik m'n doel al bereikt, het forum is veel en veel minder belangrijk voor me geworden, maar ik mis nog steeds wel inspiratie voor de dingen die ik wil doen. Maar ja, als je komt halen, moet je ook wat brengen natuurlijk. De million dollar question is dan wel wat ik moet teruggeven, ik zie het nog niet zo.
quote:tilalia2 schreef op 29 september 2010 @ 19:39:

[...]

Zullen we er gelijk een vingerafdrukkenbestand, irisscan, dna-inventarisatie bijdoen, en dit alles juridisch dichtgetimmerd door MisSis laten vastleggen in een contract?

Plus een uittreksel uit het geboorteregister en een verklaring van goed gedrag
Ahhh, hier zijn jullie!

Dat schaduwforum wil ik ook niet: juist niet. Maar dit topic deed me echt wat en ik wil het graag op wat voor manier dan voortzetten, liefst op een manier waarin ik opener kan zijn dan op het forum.

Ik hoorde laatst iets over een platform via google/gmail, maar weet er te weinig vanaf om te weten of het nuttig zou kunnen zijn. En een meeting met jullie (met een skypende Marg) lijkt me super! heb nu weinig tijd, kom er later op terug.
Hè Flint, ook jij maakte dat topic mooi! Heb je toch al wat schrijfstappen gemaakt?
Margaretha, geïnspireerd door jou rol ik m'n haar trouwens af en toe (als een soort Heidi) en krijg er veel complimenten over. Leuk! Nu moet ik weer eens gaan youtuben om wat ingewikkelder haarconstructies uit te gaan proberen.
Ha wat leuk Ann Liv!!! Ik doe nu ook heel veel dingen ermee en krijg dan altijd te horen dat mijn haar "zo Nederlands" zit

Bedoel je soms een google discussiegroep? Ik deel veel documenten, foto's en kalenders via google en dat is dan allemaal privé / afgeschermd, je kan er alleen met een uitnodiging bij.

Flint, hoezo niet gemist? We gaan gewoon weer verder met iedereen toch....?
Ik zit nu op het angels topic te lezen en vind het allemaal heel heftig toch wel, ben nu posts van mezelf aan het wissen. Wat E. eerder zei is natuurlijk waar, zelfs als je een besloten groepie maakt weet je nóg niet wat voor vlees je in de kuip hebt. Trouwens, dat weet je ook niet als je van tevoren afspreekt. Ik wil niet paranoïde worden.
Ik hoor net dat 12forum.com helemaal dichtgespijkerd kan worden, verder blogspot (wist ik niet) en ik ken ook nog forumup.nl

Wat vinden jullie? Volgens mij zijn we nu met zijn vieren, dat is wel magertjes (Flint, Omen, Ann Liv en ikzelf).
Ik lees nu het regeerakkoord...............................................

Gatver.

Het is echt niet meer leuk in Nederland denk ik he?

Wat een samenraapsel van conservatisme en non-ideeën. Ik vind het best wel erg.
Ik heb het gevoel dat sommigen al verdwenen zijn, ik ga deze dagen proberen iets kleins op te zetten waar we hierover kunnen blijven posten, jullie kunnen me mailen op vivamargaretha. Ik denk dat ik daarna ook al mijn posts ga laten verwijderen, dat kan schijnbaar heb ik nu begrepen. Misschien zit ik hier in de ruimte te lullen omdat niemand er nog is of interesse heeft
quote:Margaretha2 schreef op 01 oktober 2010 @ 09:07:

Ik heb het gevoel dat sommigen al verdwenen zijn, ik ga deze dagen proberen iets kleins op te zetten waar we hierover kunnen blijven posten, jullie kunnen me mailen op vivamargaretha. Ik denk dat ik daarna ook al mijn posts ga laten verwijderen, dat kan schijnbaar heb ik nu begrepen. Misschien zit ik hier in de ruimte te lullen omdat niemand er nog is of interesse heeft

Ik zweef ook ergens in de ruimte

En ik ga ook afhaken van dit forum, zodra ik mijn berichten heb gescreend. (Vermoedelijk dus per maandag.)

Ik hoop van harte dat er nog contact mogelijk zal zijn op de een of andere manier met de forummers van dit topic. Mocht ik hen niet meer tegenkomen, dan wens ik een ieder alle goeds.
Stuk ongeduld! Ik kan geloof ik niet achterhalen waar je te mailen bent. Ik op annliv op live nl. Heb nu weinig tijd, maar heb uiteraard wel interesse, al is 't een klein groepje.
Ik vind blogspot een goed idee!
Weet je daar iets van Tila? Ik moet dat helemaal uitzoeken want ik ken het niet (heb het nooit gebruikt).
Ben ook wel benieuwd naar de mogelijkheden via blogspot!
Blogspot kan, maar je kunt ook een besloten groep opzetten via Multiply. Ik heb daar een besloten blog dat ooit begonnen is op Viva en is via Google niet te vinden. Het maakt mij niet uit, ik wilde gewoon nog een extra suggestie geven.

AnnLiv, lief wat je zei! Ik heb nog geen nieuwe inspiratie, alhoewel ik dit weekend wel een leuk gesprek met m'n man heb gehad over m'n schrijfsels als ik het weer wat rustiger heb. Was ook weer reden voor inspiratie uit een voor mij onverwachte hoek!
Ik vind blogspot leuker omdat je dan samen een blog bouwt, meteen inzage hebt in foto's en verhaaltjes, het kan categoriseren per gebruiker en wel meteen ziet wat de anderen hebben gedaan.

In het kader van succesjes:

Niet alleen is mijn Dochter vandaag 6 jaar geworden en hebben we zowel feestweekend als kinderfeestje - en alle voorbereidingen ervoor: in het weekend kwamen er 50 mensen, en vandaag op kinderfeestje 5 zesjarige meisjes - overleefd en lol gehad

Ik heb bij het medium waar ik eerst voor gratis een stukkie plaatste, nu een aanbod voor 6 maanden één stukkie in de week.

Ik ga publiceren! Echt publiceren! Jippiejajeeeeh!
Margaretha, ik heb jou een vriendschapverzoek gestuurd, zodat we kunnen gaan kijken wat we gaan doen, zonder dat het hele forum weet wat we van plan zijn en waar we dat doen.

Ik heb ook een blogspot aangemaakt. Daar kun je lid van worden en dan kan je daar ook posten.
quote:flint schreef op 04 oktober 2010 @ 21:26:

Blogspot kan, maar je kunt ook een besloten groep opzetten via Multiply. Ik heb daar een besloten blog dat ooit begonnen is op Viva en is via Google niet te vinden. Het maakt mij niet uit, ik wilde gewoon nog een extra suggestie geven.

AnnLiv, lief wat je zei! Ik heb nog geen nieuwe inspiratie, alhoewel ik dit weekend wel een leuk gesprek met m'n man heb gehad over m'n schrijfsels als ik het weer wat rustiger heb. Was ook weer reden voor inspiratie uit een voor mij onverwachte hoek!Met het Kasteel hebben we een multiply groep,maar ik word er niet blij van. Ik vind het onoverzichtelijk en layoutsgewijs erg vervelend. Juist bij een groep waar beeld een grote rol speelt, denk ik dat blogspot veel prettiger werkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven