Januari 2011
vrijdag 30 april 2010 om 19:13
Hallo allemaal,
Vanmorgen heb ik getest, ik ben zwanger!
In januari 2009 gestopt met de pil en een hele onregelmatige cyclus. Ik ben zo blij! Hopen dat het allemaal goed blijft gaan.
Volgens mijn eigen berekening zou het in januari de bevaldatum zijn, vandaar dat ik dit topic open. Volgens mij was 'januari 2011' er nog niet, als het wel zo is, sorry dat ik deze aanmaak.
Jeetje, volgende week maar eens langs de huisarts enz.
Groetjes,
Streepjescode
Het is gelukt om de tabel toe te voegen! Als jullie de gegevens voor erin onderaan in jullie bericht dikgedrukt neer willen zetten, kan ik het gemakkelijker vinden en in de tabel plakken.
Je kan iets dikgedrukt typen door op het B-teken te klikken bij het schrijven van een nieuw bericht en tussen die ][ je bericht te typen, dus ....]typen[.....
Ik hoop dat het lukt!
NaamLftKindjeDatumProvOverigNollekex1exxSam
01-09-2010 14:20 uurMirre102291e30-12xZoon
04-12-2010Zoplotseling301e31-12xj/m is bekendStreepjescode301e3-1ZHDochter
25-12-2010 18:31 uurSofiaLaLa301e7-1ZHj/m is verrassing
verlof m.i.v. 29-11
zwangerschapsyoga
gestart 25-8Little Green281e9-1GRverlof m.i.v. 10-12Sinojo373e11-1NBverlof m.i.v. 1-12Mojitolise291e13-1UTverlof m.i.v. 15-12
zwangerschapsgym
start 23-10Mickey79311e15-1NBverlof m.i.v. 20-12,
zwangerschapsyoga
gestart 8-9Rituals_addict261e15-1NHxHelena281e15-1NHschildklierafwijking,
j/m is verrassingTeepje291e17-1ZHverlof m.i.v. 17-12
zwangerschapsgym
start 25-10Lichtelijk271e20-1DRzwangerschapsyoga
al gestartFloortje_7302e22-1OVzoon (08-02-2009)
verlof m.i.v. 11-12Mamamuis302e25-1DRxMoontje86242e26-1DRxMaliboo241e29-1UTverlof m.i.v. 27-12
zwangerschapscursus
start 4-10
Vanmorgen heb ik getest, ik ben zwanger!
Volgens mijn eigen berekening zou het in januari de bevaldatum zijn, vandaar dat ik dit topic open. Volgens mij was 'januari 2011' er nog niet, als het wel zo is, sorry dat ik deze aanmaak.
Jeetje, volgende week maar eens langs de huisarts enz.
Groetjes,
Streepjescode
Het is gelukt om de tabel toe te voegen! Als jullie de gegevens voor erin onderaan in jullie bericht dikgedrukt neer willen zetten, kan ik het gemakkelijker vinden en in de tabel plakken.
Je kan iets dikgedrukt typen door op het B-teken te klikken bij het schrijven van een nieuw bericht en tussen die ][ je bericht te typen, dus ....]typen[.....
Ik hoop dat het lukt!
NaamLftKindjeDatumProvOverigNollekex1exxSam
01-09-2010 14:20 uurMirre102291e30-12xZoon
04-12-2010Zoplotseling301e31-12xj/m is bekendStreepjescode301e3-1ZHDochter
25-12-2010 18:31 uurSofiaLaLa301e7-1ZHj/m is verrassing
verlof m.i.v. 29-11
zwangerschapsyoga
gestart 25-8Little Green281e9-1GRverlof m.i.v. 10-12Sinojo373e11-1NBverlof m.i.v. 1-12Mojitolise291e13-1UTverlof m.i.v. 15-12
zwangerschapsgym
start 23-10Mickey79311e15-1NBverlof m.i.v. 20-12,
zwangerschapsyoga
gestart 8-9Rituals_addict261e15-1NHxHelena281e15-1NHschildklierafwijking,
j/m is verrassingTeepje291e17-1ZHverlof m.i.v. 17-12
zwangerschapsgym
start 25-10Lichtelijk271e20-1DRzwangerschapsyoga
al gestartFloortje_7302e22-1OVzoon (08-02-2009)
verlof m.i.v. 11-12Mamamuis302e25-1DRxMoontje86242e26-1DRxMaliboo241e29-1UTverlof m.i.v. 27-12
zwangerschapscursus
start 4-10
dinsdag 5 oktober 2010 om 14:43
@floortje.....dat is ook balen zeg. Heb je veel schade of valt het mee? Wij hebben gelukkig geen schade maar mijn man prijst me altijd dat ik met elke auto (zelfs die van hem haha) kan rijden en dan gebeurd er dit.....
Heb net even heerlijk liggen genieten van beebje. Hij was zo actief, leek wel of hij 10 benen had haha. Hij schopte echt overal, ook boven mijn navel en dat had ik bij deze nog niet eerder gevoeld....zo leuk, helemaal leuk.
Heb net even heerlijk liggen genieten van beebje. Hij was zo actief, leek wel of hij 10 benen had haha. Hij schopte echt overal, ook boven mijn navel en dat had ik bij deze nog niet eerder gevoeld....zo leuk, helemaal leuk.
dinsdag 5 oktober 2010 om 19:49
Gelukkig ben je van je blegh-gevoel af!
Heerlijk he, dat geschop van de beeb. Nu bij mij de druk van het werk eraf voel ik me stukken relaxter en ervaar de zwangerschap vele malen prettiger.
Vandaag heerlijk genoten met zoontje bij de kinderboerderij en even geshopt in het dorp. Voor hem en voor mezelf.
Leuk zwangerschapsshirt gekocht. Voor zoon leuk bloesje.
Man heeft vanavond weer lekker gaten geboord in allerlei muren om dingen op te hangen, heerlijk.
Zo fijn als het wat netter in huis is.
We hebben vanavond spruitjes gegeten, lekker winterse kost. Ik kan nu ook helemaal blij worden van vallende blaadjes enzo.
Mickey: hoe voel je je nu?
En jij Helena?
Heerlijk he, dat geschop van de beeb. Nu bij mij de druk van het werk eraf voel ik me stukken relaxter en ervaar de zwangerschap vele malen prettiger.
Vandaag heerlijk genoten met zoontje bij de kinderboerderij en even geshopt in het dorp. Voor hem en voor mezelf.
Leuk zwangerschapsshirt gekocht. Voor zoon leuk bloesje.
Man heeft vanavond weer lekker gaten geboord in allerlei muren om dingen op te hangen, heerlijk.
Zo fijn als het wat netter in huis is.
We hebben vanavond spruitjes gegeten, lekker winterse kost. Ik kan nu ook helemaal blij worden van vallende blaadjes enzo.
Mickey: hoe voel je je nu?
En jij Helena?
woensdag 6 oktober 2010 om 08:21
@helena: goed dat je je rust pakt hoor! Ik heb het gevoel dat mijn hoofd soms op hol slaat, komt vast ook door de hormonen. Soms heb je dan echt even wat rust in je hoofd nodig om weer verder te kunnen. Hopelijk ben je er een beetje van opgeknapt!
@floortje: het is zo herkenbaar, dat alles netjes moet zijn in huis, ik word er helemaal blij van!
@mamamuis: balen dat je je niet lekker voelt, maar gelukkig zijn je laatste berichtjes alweer wat beter. Grappig, ik voelde het kindje gisteren ook voor het eerst bovenin schoppen! Dit weekeinde heeft hij een dagje stilgelegen, maar het lijkt net alsof hij stiekem een groeispurtje heeft gehad, want nu is hij nog veel beter en vaker te voelen, en ook met meer heftige bewegingen, leuk is dat he?
@mickey: hoe is het nu met je tepels? Ik hoorde van mijn zus dat ze er ook erge last van heeft gehad in haar zwangerschap. Zelf heb ik dat niet, althans op dit moment. Kwalen kunnen natuurlijk dagelijks de kop opsteken
@sinojo: en, was het nog steeds een meisje?
@maliboo, jij hebt zelfs al melk! Apart lijkt me dat hoor, ik kan me er nog niets bij voorstellen dat daar straks voeding uitkomt!
Vannacht heb ik voor het eerst met een groot kussen tussen mijn benen geslapen, wat heerlijk zeg! Ik dacht eigenlijk dat ik nog niet zo'n last van mijn buik had in bed, maar nu merkte ik pas dat dit toch veel comfortabeler ligt! Ik ben trouwens nu ook wel een beetje aan het einde van mijn latijn. Het is erg druk op mijn werk, aan de ene kant fijn, want de tijd gaat snel. Aan de andere kant kom ik echt vrij moe thuis en ik vind het gewoon lastig om dan alle leuke dingen uit mijn agenda te schrappen. Daar heb ik normaal al moeite mee, en nu word ik er nog een keer harder mee geconfronteerd.... Misschien moet ik toch wat vaker een avond rust nemen en niets doen!
@floortje: het is zo herkenbaar, dat alles netjes moet zijn in huis, ik word er helemaal blij van!
@mamamuis: balen dat je je niet lekker voelt, maar gelukkig zijn je laatste berichtjes alweer wat beter. Grappig, ik voelde het kindje gisteren ook voor het eerst bovenin schoppen! Dit weekeinde heeft hij een dagje stilgelegen, maar het lijkt net alsof hij stiekem een groeispurtje heeft gehad, want nu is hij nog veel beter en vaker te voelen, en ook met meer heftige bewegingen, leuk is dat he?
@mickey: hoe is het nu met je tepels? Ik hoorde van mijn zus dat ze er ook erge last van heeft gehad in haar zwangerschap. Zelf heb ik dat niet, althans op dit moment. Kwalen kunnen natuurlijk dagelijks de kop opsteken
@sinojo: en, was het nog steeds een meisje?
@maliboo, jij hebt zelfs al melk! Apart lijkt me dat hoor, ik kan me er nog niets bij voorstellen dat daar straks voeding uitkomt!
Vannacht heb ik voor het eerst met een groot kussen tussen mijn benen geslapen, wat heerlijk zeg! Ik dacht eigenlijk dat ik nog niet zo'n last van mijn buik had in bed, maar nu merkte ik pas dat dit toch veel comfortabeler ligt! Ik ben trouwens nu ook wel een beetje aan het einde van mijn latijn. Het is erg druk op mijn werk, aan de ene kant fijn, want de tijd gaat snel. Aan de andere kant kom ik echt vrij moe thuis en ik vind het gewoon lastig om dan alle leuke dingen uit mijn agenda te schrappen. Daar heb ik normaal al moeite mee, en nu word ik er nog een keer harder mee geconfronteerd.... Misschien moet ik toch wat vaker een avond rust nemen en niets doen!
woensdag 6 oktober 2010 om 10:51
@Teepje, jaaaa het is nog steeds een meisje, heb de foto's op de hyves gezet, het was zoooooo mooi om te zien. echt super gaaf, en het mooie is, ze lijkt nog op mij ook toen ik een baby was. Maar ze lijkt op mijn jongste zoon... haha
@moontje86. meestal start een bevalling in de avond of nacht (althans bij mij beide keren) omdat je dan in rust bent. Dan gaat de kleine tot leven komen, en dan als je ervoor klaar bent kunnen dus ook de weeen komen.
Het hoeft niet maar 8 van de 10 is dit wel het geval.
@moontje86. meestal start een bevalling in de avond of nacht (althans bij mij beide keren) omdat je dan in rust bent. Dan gaat de kleine tot leven komen, en dan als je ervoor klaar bent kunnen dus ook de weeen komen.
Het hoeft niet maar 8 van de 10 is dit wel het geval.
woensdag 6 oktober 2010 om 11:06
Eindelijk een beetje tijd gehad om bij te lezen. De tabel volgt later (zit nu op telefoon).
Moet het even kort houden.
Leuk om te lezen dat jullie zo druk bezig zijn met het kamertje. Wij hopen dit weekend de kamer leeg te ruimen, zodat we daarna kunnen beginnen met de nieuwe vloer enz.
Afgelopen weekend hebben wij de kinderwagen besteld en een hele berg andere dingen meegenomen (badje, standaard, beddengoed, enz.).
Ik hoop vanavond of morgen uitgebreid op iedereen te kunnen reageren.
Moet het even kort houden.
Leuk om te lezen dat jullie zo druk bezig zijn met het kamertje. Wij hopen dit weekend de kamer leeg te ruimen, zodat we daarna kunnen beginnen met de nieuwe vloer enz.
Afgelopen weekend hebben wij de kinderwagen besteld en een hele berg andere dingen meegenomen (badje, standaard, beddengoed, enz.).
Ik hoop vanavond of morgen uitgebreid op iedereen te kunnen reageren.
donderdag 7 oktober 2010 om 20:46
Hoi allemaal! jee als ik een paar dagen niet aan het forum toekom heb ik zoveel bij te lezen! Deze week 24 weken zwanger, t gaat zo snel! En nu we juist verder in de zwangerschap komen, beginnen mijn vriend en ik te twijfelen over de naam die we onze dochter willen geven..Ik kan het er hier wel uitgooien toch?? jawel! We wilden haar Emke noemen, wij vonden dat een leuke aparte naam, je hoort het bijna nergens(is dit omdat wij geen smaak hebben, wat vinden jullie?) Nu twijfelen we over: Emke, misschien toch Femke..Lieke of Fleur. Pfff..Help!
@maliboo: Ik voelde me ook niet gelijk veroordeeld hooR, maar ik wilde graag duidelijk maken dat mijn vraag niet was of alcohol slecht was, maar of een paar slokjes kwaad kan..maar dat is allemaal verleden tijd, ik voel d'r weer flink schoppen gelukkig! En hier ook pas weer aan de borrel als de baby eruit is..
@mickey: dan komt hier de baby weer s'avonds of s'nachts, let maar op! Ik heb nog niet alles gelezen, maar heb je de huisarts gebeld? Die steekjes heb ik soms ook en van een koude wind ertegenaan word ik ook niet blij, kortom erg gevoelig!
@sinojo: Hoe was je 3d echo??? Zie je het gezichtje echt zo duidelijk en heb je een film mee gekregen? wij hebben de echo over twee weken!
@mamamuis: Hoe voel je je? Hier nu ook verkouden en niet lekker..gaat rond in Drenthe he!;)
@Floortje: gelukkig heb je alleen schade aan de auto!
@maliboo: Ik voelde me ook niet gelijk veroordeeld hooR, maar ik wilde graag duidelijk maken dat mijn vraag niet was of alcohol slecht was, maar of een paar slokjes kwaad kan..maar dat is allemaal verleden tijd, ik voel d'r weer flink schoppen gelukkig! En hier ook pas weer aan de borrel als de baby eruit is..
@mickey: dan komt hier de baby weer s'avonds of s'nachts, let maar op! Ik heb nog niet alles gelezen, maar heb je de huisarts gebeld? Die steekjes heb ik soms ook en van een koude wind ertegenaan word ik ook niet blij, kortom erg gevoelig!
@sinojo: Hoe was je 3d echo??? Zie je het gezichtje echt zo duidelijk en heb je een film mee gekregen? wij hebben de echo over twee weken!
@mamamuis: Hoe voel je je? Hier nu ook verkouden en niet lekker..gaat rond in Drenthe he!;)
@Floortje: gelukkig heb je alleen schade aan de auto!
donderdag 7 oktober 2010 om 20:53
@moontje.....jij hebt mij dus aangestoken haha. Vandaag Niek naar de psz, kwam daar een kindje dat de waterpokken had. Dan zou ik hem niet naar de psz brengen. Begon me ook ineens zorgen te maken voor mijn zwangerschap. Wist even niet meer precies welke kinderziektes nou wel en niet gevaarlijk waren....
En ik vind Emke persoonlijk niet zo mooi. Maar meer omdat ik het gevoel heb dat er dan een F voor moet staan. Weet niet hoe je andere dochter heet maar dat maakt het wel wat lastiger. Moet toch wel een beetje bij elkaar passen.
En ik vind Emke persoonlijk niet zo mooi. Maar meer omdat ik het gevoel heb dat er dan een F voor moet staan. Weet niet hoe je andere dochter heet maar dat maakt het wel wat lastiger. Moet toch wel een beetje bij elkaar passen.
donderdag 7 oktober 2010 om 21:54
Moontje, ik vind de laatste naam heeeeeeeel erg mooi , niet geheel ontoevallig (hint, hint
Maar Emke vind ik ook leuk. Ook een beetje afgeleid van het populaire Emma, maar dan veel aparter. Femke en Lieke vind ik persoonlijk wat gewoontjes. Maar niks mis met gewoontjes, hoor, wij gaan ook niet voor apart.
Maar Emke vind ik ook leuk. Ook een beetje afgeleid van het populaire Emma, maar dan veel aparter. Femke en Lieke vind ik persoonlijk wat gewoontjes. Maar niks mis met gewoontjes, hoor, wij gaan ook niet voor apart.
vrijdag 8 oktober 2010 om 06:04
@moontje: ik vind emke ook wel leuk, Fleur vind ik ook een leuke naam! Voordeel aan Emke is dat het waarschijnlijk wel redelijk uniek zal zijn. Wij zijn ook niet van de heel aparte namen, maar ik vind een top 10 nam toch wel minder voor het kind omdat er dan toch meerdere van in de klas zullen zitten. Dat is met sophie wel het geval, vind ik overigens wel een heel mooie naam!
Een jongensnaam vonden we heel moeilijk, maar we zijn er gelukkig wel een tijdje uit, dat helpt wel vind ik, om hem een tijdje te gebruiken zodat je kan 'testen' of hij echt leuk is! Ik ga hem alleen niet zeggen hier, want ik weet niet helemaal zeker of er iemand meeleest.
Een jongensnaam vonden we heel moeilijk, maar we zijn er gelukkig wel een tijdje uit, dat helpt wel vind ik, om hem een tijdje te gebruiken zodat je kan 'testen' of hij echt leuk is! Ik ga hem alleen niet zeggen hier, want ik weet niet helemaal zeker of er iemand meeleest.
vrijdag 8 oktober 2010 om 07:53
@moontje.....het is jullie meisje dus het allerbelangrijkste is dat jullie de naam leuk vinden. Ik houd persoonlijk iets minder van bijzondere namen en vooral als ze anders geschreven worden. Mijn naam wordt normaal met cc geschreven (bij mij met kk) en hoevaak mensen mijn naam wel niet verkeerd geschreven hebben.....pffff haha.
Ons meisjeslijstje was:
1. Fay
2. Lise
3. Jasmijn
4. Senna
5. Emi/Amy
Nou is Lise natuurlijk niet zo leuk bij Eliza.
@teepje.....op hyves kan niemand meelezen hoor
Onze jongensnaam staat bovenaan het lijstje op hyves. Manlief gebruikte de naam ook heel vaak maar dat probeer ik zo min mogelijk te doen. Niek weet niet dat hij die naam alleen moet gebruiken als er niemand bij is haha
Ons meisjeslijstje was:
1. Fay
2. Lise
3. Jasmijn
4. Senna
5. Emi/Amy
Nou is Lise natuurlijk niet zo leuk bij Eliza.
@teepje.....op hyves kan niemand meelezen hoor
Onze jongensnaam staat bovenaan het lijstje op hyves. Manlief gebruikte de naam ook heel vaak maar dat probeer ik zo min mogelijk te doen. Niek weet niet dat hij die naam alleen moet gebruiken als er niemand bij is haha
vrijdag 8 oktober 2010 om 11:14
@moontje86 . De echo was in een woord geweldig, op de hyves heb ik de echo foto's gezet. En toen ik het gezicht zag zie ik meteen tegen mijn man, als je er een babyfoto van mij naast legt, dan zie je exact hetzelfde gezicht, maar ook mijn jongste zoon lijkt erop...
@namen.... ik ga die lekker niet zeggen want anders ga ik het verraden. hahaha
Gister bij de bedrijfsarts geweest en de halve dagen die ik nu werk zijn prima, kan ook niet meer,en mocht ik in de ochtende ook harde buiken gaan krijgen dan moet ik stoppen.
heb dus veel last van bekkeninstabilliteit en sinds 2 dagen ook last van Carpaaltunnelsyndroom. (bij mijn jongste ook veel last van gehad) en helaas nu komt het weer terug. Voor degene die het niet kennen, een vocht ophoping in de tunnel die in je pols zit, je krijgt enorme tintelingen in je handen wat over gaat naar pijn tot aan je elleboog, de kracht neemt af, en het enige wat je kan is in de nacht je polsen fixeren, zodat ze niet krom komen.
En dat houdt dus in, geen beeldschermwerk straks meer voor mij, huishoudelijke taken worden steeds moeilijker, een aardappel schillen gaat moeizaam, een vaatdoek uitwringen gaat dan niet meer, echt heel frustrerend en zeer pijnlijk. Kan je wel vertellen dat deze pijn erger is dan een bevalling en bekken problemen.
@namen.... ik ga die lekker niet zeggen want anders ga ik het verraden. hahaha
Gister bij de bedrijfsarts geweest en de halve dagen die ik nu werk zijn prima, kan ook niet meer,en mocht ik in de ochtende ook harde buiken gaan krijgen dan moet ik stoppen.
heb dus veel last van bekkeninstabilliteit en sinds 2 dagen ook last van Carpaaltunnelsyndroom. (bij mijn jongste ook veel last van gehad) en helaas nu komt het weer terug. Voor degene die het niet kennen, een vocht ophoping in de tunnel die in je pols zit, je krijgt enorme tintelingen in je handen wat over gaat naar pijn tot aan je elleboog, de kracht neemt af, en het enige wat je kan is in de nacht je polsen fixeren, zodat ze niet krom komen.
En dat houdt dus in, geen beeldschermwerk straks meer voor mij, huishoudelijke taken worden steeds moeilijker, een aardappel schillen gaat moeizaam, een vaatdoek uitwringen gaat dan niet meer, echt heel frustrerend en zeer pijnlijk. Kan je wel vertellen dat deze pijn erger is dan een bevalling en bekken problemen.
vrijdag 8 oktober 2010 om 14:20
Jeetje Sinojo, dat is wel heel vervelend zeg dat Carpaaltunnelsyndroom. Ik had er eerlijk gezegd nooit van gehoord. Is dat dan gerelateerd aan je zwangerschap? Wel heel fijn dat de echo zo mooi was!
@mamamuis: ik moet me toch echt eens aanmelden, het komt er steeds niet van!
Gisteren toen ik op bed lag zag ik voor het eerst allemaal bewegingen van mijn buik, echt heel grappig, van dat gegolf! Snel mijn man geroepen en ja hoor, hij heeft het nu eindelijk ook echt gevoeld het schoppen! Heel bijzonder toch allemaal!
@mamamuis: ik moet me toch echt eens aanmelden, het komt er steeds niet van!
Gisteren toen ik op bed lag zag ik voor het eerst allemaal bewegingen van mijn buik, echt heel grappig, van dat gegolf! Snel mijn man geroepen en ja hoor, hij heeft het nu eindelijk ook echt gevoeld het schoppen! Heel bijzonder toch allemaal!
vrijdag 8 oktober 2010 om 14:49
@teepje: gebruik de zoekfunctie: typ 'steenbokjes en watermannetjes' in. Als je de hyves pagina gevonden hebt, dan klik je op 'aanmelden' of 'vrienden worden' of 'lid worden', zoiets (weet niet precies hoe het heet, maar het zit links op de pagina, onder het fotootje). Mamamuis geeft jou dan toestemming, pas dan kun je meekijken!
Leuk hè, je buik zien bewegen, als de beeb schopt of zich omdraait!
Leuk hè, je buik zien bewegen, als de beeb schopt of zich omdraait!
vrijdag 8 oktober 2010 om 15:46
@teepje.....nee hoor, niet dom. Hier is de link:
http://januari-2011.hyves.nl/
Daar kun je je aanmelden en dan kan ik je accepteren.....
http://januari-2011.hyves.nl/
Daar kun je je aanmelden en dan kan ik je accepteren.....
vrijdag 8 oktober 2010 om 16:35
Hi allemaal!
Ow wat zijn jullie lekker bezig met namen en het kamertje! Lekker hè?
Hier druk met de verhuizing aan het regelen. Leef nu letterlijk tussen de dozen en probeer het zoveel mogelijk te spreiden. Helaas snapt vriend er niets van en vraagt zich af waarom ik nu al de voorraadkast sta op te ruimen en de broodrooster aan het inpakken ben. We gaan immers pas over drie weken verhuizen?
Merk wel dat m'n buik in de weg zit als ik aan het inpakken ben... En tussendoor veel zitten en weer even uitrusten
Ow wat zijn jullie lekker bezig met namen en het kamertje! Lekker hè?
Hier druk met de verhuizing aan het regelen. Leef nu letterlijk tussen de dozen en probeer het zoveel mogelijk te spreiden. Helaas snapt vriend er niets van en vraagt zich af waarom ik nu al de voorraadkast sta op te ruimen en de broodrooster aan het inpakken ben. We gaan immers pas over drie weken verhuizen?
Merk wel dat m'n buik in de weg zit als ik aan het inpakken ben... En tussendoor veel zitten en weer even uitrusten
vrijdag 8 oktober 2010 om 16:49
vrijdag 8 oktober 2010 om 19:39
@teepje, ja dat is een veel voorkomende kwaal bij zwangeren, carpaal tunnel syndroom, vaak als de kraamtijd voorbij is dan ben je ook het vocht kwijt en dan ben je ervan af, maar met een beetje pech houd je het en dan moet je geopereerd worden om de baan vrij te maken. Ik had geluk dat het mij mij na 1 week over is, dus we gaan er maar het beste van maken.